ده انیمه برتر ژانر سامورایی – از کنشین تا سامورایی آفریقایی

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

ده انیمه برتر ژانر سامورایی – از کنشین تا سامورایی آفریقایی

ده انیمه برتر ژانر سامورایی – از کنشین تا سامورایی آفریقایی https://ijmarket.com/blog/ده-انیمه-برتر-ژانر-سامورایی-از-کنشین/ ایجی مارکت Tue, 23 Nov 2021 23:19:17 0000 فیلم و هنر https://ijmarket.com/blog/ده-انیمه-برتر-ژانر-سامورایی-از-کنشین/

ژانر سامورایی همیشه منبعی غنی برای داستان‌سازی است و ده انیمه معرفی شده در این لیست، نهایت استفاده. در فرهنگ ژاپنی، سامورایی یکی از مهم‌ترین جنبه‌های تاریخ کشور است. در حال حاضر حق با شماست، اما حق با شماست؟ انها از فرهنگ تن‌ها از فرهنگ و تاریخ سامورایی درون انیمه‌هایشان اقتباس می‌کنند. برخی از سامورایی‌ها …

منبع :
ده انیمه برتر ژانر سامورایی – از کنشین تا سامورایی آفریقایی

ژانر سامورایی همیشه منبعی غنی برای داستان‌سازی است و ده انیمه معرفی شده در این لیست، نهایت استفاده.

در فرهنگ ژاپنی، سامورایی یکی از مهم‌ترین جنبه‌های تاریخ کشور است. در حال حاضر حق با شماست، اما حق با شماست؟ انها از فرهنگ تن‌ها از فرهنگ و تاریخ سامورایی درون انیمه‌هایشان اقتباس می‌کنند. برخی از سامورایی‌ها به یک نظام نظامی به حساب می‌آیند اما در اصل بسیار فراتر از یک نظام ساده به شمار می‌روند. نظم و شرافتی که ساموراییها دارند را نمیتوان در هیچ کجای دیگر فرهنگ ژاپن و یا حتی در تمام دنیا نیز دید.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین فیلم های کمدی سال ۲۰۲۰سخت نگیرید و بخندید …
معرفی بهترین فیلم های کمدی سال ۲۰۲۰معرفی بهترین فیلم های کمدی سال ۲۰۲۰

لیست پیش رو، برترین انیمه‌های سامورایی از میان صدها انیمه دیگر این ژانر را به شما معرفی خواهد کرد. همیشه درون انیمه ها می توانم رد سامورایی را را دا کرد و بیشتر سامورایی ها در داستان های واقعگرایانه حضور دارند، اما باز هم این مسئله مانع از آفرینش صحنه های خارقالعاده از مبارزه با شخصیت ها نمی شود. در اینجا ده تا از بهترین انیمه های سامورایی را معرفی می کنند.

10

سامورایی 7

داستان که حدس زدید انیمه‌ی Samurai 7 بر اساس فیلم هفت سامورایی (Seven Samurai) است. این انیمه بسیار به فیلمش شباهت دارد و دنیایی در آینده را به صنیر دارد

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های مهیج روانشناختی تمام دوران کدام است؟تعلیق، ترس و هیجان بی‌نهایت
بهترین فیلم های مهیج روانشناختی تمام دوران کدام است؟بهترین فیلم های مهیج روانشناختی تمام دوران کدام است؟

راهزنانی که زمانی سامورایی بودند، روستاها و شهرها را از هم پاشیده اند. هر چند این سامورایی‌ها اکنون با ماشین‌آلات ادغام شده‌اند و تبدیل به سلاح شده‌اند. گ چ چ ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا د د ن ن ن ن ن ن ن ن د د د

9

شجاع 10

ن و سوتین سوتین سوتین و سوتین سوتین سوتین سوتین سوتین این انیمه ترکیب بی‌نقصی از فانتزی سرگرمی و سکانس‌های تماماً اکشن است.

مطلب پیشنهادی:درباره سریال احضار – چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آیداین دعوت نحس بیمعنا
درباره سریال احضار - چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آیددرباره سریال احضار - چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید

این انیمه زیبایی بین خیر و شر را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که شر و یا خیر مطلق نیست. چ اکشن و مسائل جدی مطرح شده درون انیمه.

8

(سارایا گویو (خانه پنج برگ

سبک هنری خارق‌العاده این انیمه به تنهایی باعث می‌شود این برنامه لیاقت رتبه‌م لیست را داشته باشد هشتم باشد. داستان انیمه مشابه چندین انیمه دیگر است ; انیمه درمورد آکیتسوی (Akitsu) ساده‌لوح اما شجاع است که در نهایت میفهمد سامورایی چیزهایی فراتر از شمشیر به دس است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال بچه مهندس ۴ – تکرار یک فرمول تکراریکونه یک فیلمنامه را برای چهار فصل پیاپی تکرار کنیم؟
نگاهی به سریال بچه مهندس ۴ - تکرار یک فرمول تکرارینگاهی به سریال بچه مهندس ۴ - تکرار یک فرمول تکراری

هر چند، سبک هنری انیمه بسیار خاص به فرد و زیبا است و همین باعث می شود این انیمه به دینش بیارزد. داستان تکراری به نظر می‌رسد، اما باز هم بدون شک زیبا و دیدنی است.

7

شیگوروی: دیوانگی مرگ

داستان که از اسم انیمه برمی‌آید، داستانی شیگورویی درمورد تاریکی، مرگ و کلی خونریزی است. این انیمه بسیار با خشونت آمیخته شده است و شخصیت‌ها دائماً درگیر یأس و ناامیدی می‌شوند. اگر با این موارد مشکل ندارید پس از انیمه خوشتان خواهد آمد.

مطلب پیشنهادی:معرفی پنج سریال نوروزی 1400 – از پایتخت تا نون خجای کلاه قرمزی خالی
معرفی پنج سریال نوروزی 1400 - از پایتخت تا نون خمعرفی پنج سریال نوروزی 1400 - از پایتخت تا نون خ

داستان انیمه در سال 1629 رخ می دهد و درمورد تورنومنتی است که در آن دانش آموز با یکدیگر و با شمشیرهایی واقعه به مبا. این انیمه مبارزه اول که بین فوجیکی گنوسوگه (Fujiki Gennosuke) و ایراکو سیگن (Irako Seigen) و اتفاقات بعد از آن را به تصویر می‌کشد. من از انجیل مسیح خجالت نمی‌کشم، زیرا این قدرت خدا برای نجات هر که ایمان می‌آورد، نخست یهودی و نیز یونانی است.

6

(Sengoku Basara (پادشاهان سامورایی

این انیمه شمشیرزنی سامورایی و قدرتهای فراشری را به زیبایی با هم تلفیق کرده و ترکیب زیبایی از مدرنیته و ش. همین مسئله باعث می‌شود انیمه‌ی Sengoku Basara، تا این اندازه زیبا باشد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال دراکولا – خب الان قراره بخندیم آقای مدیری؟خون تماشاگر در شیشه
نگاهی به سریال دراکولا - خب الان قراره بخندیم آقای مدیری؟نگاهی به سریال دراکولا - خب الان قراره بخندیم آقای مدیری؟

قرمانان داستان این انیمه دائما با رقبایشان در جدال هستند و در جستجوی شخصی به نام “شاه شیاطین یا Demon King” را شکست می دهند تا سرزمینی که باور دارند به آنها بازپسگیرند.

5

(بازیلیسک: کوگا نینپو چو (طومارهای کوگا نینجا

ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

مطلب پیشنهادی:نقد انیمیشن روح – فلاس فلسفه پیکسارهدف زندگی خود را پیدا کن!
نقد انیمیشن روح - فلاس فلسفه پیکسارنقد انیمیشن روح - فلاس فلسفه پیکسار

این دو خانواده از قبایل نینجا هستند و خاصیت خونین بینشان، آن‌ها را به مرز خطرناکی می‌کند. گرچه در طول انیمه دو طرف به ظاهر خواهان صلح هستند، اما تمام جذابیت داستان به مبارزات پنهانی ی

4

موشیبوگیو

در یک ژاپن متفاوت، موشی (Mushi) ها که حشراتی غول‌آسا هستند، شروع به حمله به مردم کرده‌اند و کل کشور را به نابودی می‌کشند. اینجا هنوز چیزی نیست.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمیشن های سال ۲۰۲۰روح روح ا ب ا ا اسفنجی!
بهترین انیمیشن های سال ۲۰۲۰بهترین انیمیشن های سال ۲۰۲۰

این داستان درمورد یکی از این سامورایی‌ها به نام جینبی تسوکیشیما (Jinbei Tsukishima) یکی از اعضای گروه گشت‌زنی شهر است. در جینبی که دیگر نمی‌توان مبارزه کند جای خود را به پسرش داده است و اکنون جینبی به جای پدرش به مبارزا موشی.

3

سامورایی آفریقایی

این برنامه یک ژاپن خیالی در آینده را به مخاطبین معرفی میکنند. در این دوره، افسانه‌ای وجود دارد که هرکس سربندی با شماره یک را داشته باشد، قدرت‌هایی خداگونه به دست خواه باشد. داستان انیمه بسیار شبیه به افسانه‌ی تور (ثور) است. من تو را راحت نخواهم گذاشت: من پیش تو خواهم آمد.

مطلب پیشنهادی:ده کاراکتر انیمه‌ای که می‌تواند گودزیلا را شکست دهدآودزیلا آنچنان هم قوی نیست
ده کاراکتر انیمه‌ای که می‌تواند گودزیلا را شکست دهدده کاراکتر انیمه‌ای که می‌تواند گودزیلا را شکست دهد

افرو سامورایی همیشه در حال مبارزه است و درمان این مسئله برای یک سامورایی استاد کاملا معمول است. در طول انیمه او با رقبای زیادی رو به رو می شود، سعی می کند نیروهای شر را شکست دهد.

2

گینتاما

داستان انیمه گینتاما در دوران حکومت فئودالی ژاپن رخ می‌دهد. در دنیای این انیمه ژاپن تحت سلطه موجودات فضایی است و سامورایی ها قدرت خود را از دست داده اند. ه نینتوکی (Gintoki) باید ماموریت‌های خود را پشت سر هم انجام دهد.

مطلب پیشنهادی:فیلمبین امشب چه فیلمی ببینیم؟ هفته سوم دی ماه ۹۹معرفی یک فیلم به روز و یک فیلم برتر در همه ژانرها
فیلمبین  امشب چه فیلمی ببینیم؟  هفته سوم دی ماه ۹۹فیلمبین  امشب چه فیلمی ببینیم؟  هفته سوم دی ماه ۹۹

این انیمه مسائل حکومتی زیادی از جمله شورشها، قدرت و بسیاری از انیمه‌های دیگر دوستی و عشق را. اگر تا به حال به یکی از این مکان ها رفته اید،

1

(Rurouni Kenshin (SamuraiX

رتبه اول لیست ما متعلق به یکی از انیمه‌های بحث برانگیز و مشهورترین انیمه سامورایی در سراسر جهان است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین فیلم های علمی تخصصی سال ۲۰۲۰سفر در زمان، بیگانه‌ها و هیولایی به نام انسان
معرفی بهترین فیلم های علمی تخصصی سال ۲۰۲۰معرفی بهترین فیلم های علمی تخصصی سال ۲۰۲۰

داستان انیمه درمورد کنشین هیمورا (Kenshin Himura) ، یک آدمکش سابق است که در جستجوی سر. و شمشیرزن سرگردان است که سعی می کند به جای بازگشت به زندگی پیشینش و کشی، از مردم آدم ژاپن محافظت کند. او خونخواری و خشونت جهان را به چشم دیده است و می‌داند که خشونت نادرست است. در این انیمه شما از دیدن مفاهیمی مانند آرامش درونی و بخشش، لذت خواهید برد.

منبع :
ده انیمه برتر ژانر سامورایی – از کنشین تا سامورایی آفریقایی

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.