گسترش سویه دلتا و اعمال ممنوعیت های جدید در پایتخت پرتغال

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

گسترش سویه دلتا و اعمال ممنوعیت های جدید در پایتخت پرتغال

گسترش سویه دلتا و اعمال ممنوعیت های جدید در پایتخت پرتغال https://hydoc.ir/گسترش-سویه-دلتا-و-اعمال-ممنوعیت-های-جدی/ https://hydoc.ir/گسترش-سویه-دلتا-و-اعمال-ممنوعیت-های-جدی/#respond سلام دکتر Sat, 19 Jun 2021 14:48:17 0000 رسانه سلامت و دانش اعمال پایتخت پرتغال جدید در دلتا رژیم غذایی لیمویی رژیم کتوژنیک و ورزش رژیم لاغری لیمویی رژیم لیمویی چیست سایت رژیم لیمویی سویه کروناویسروس کشور پرتغال گسترش محدودیت ایسکمی ممنوعیت های https://hydoc.ir/?p=7839

با توجه به افزایش شدید تعداد موارد جدید ویروس کرونا در کلان شهرهای لیسبون ، پایتخت پرتغال ، قرنطینه و محدودیت های حرکتی به مدت دو و نیم روز برقرار خواهد شد. به گزارش سلام دکتر ، به نظر می رسد دلیل این وضعیت ظهور نوع جدیدی از تاج به نام دلتا باشد که کارشناسان …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
گسترش سویه دلتا و اعمال ممنوعیت های جدید در پایتخت پرتغال

با توجه به افزایش شدید تعداد موارد جدید ویروس کرونا در کلان شهرهای لیسبون ، پایتخت پرتغال ، قرنطینه و محدودیت های حرکتی به مدت دو و نیم روز برقرار خواهد شد.

به گزارش سلام دکتر ، به نظر می رسد دلیل این وضعیت ظهور نوع جدیدی از تاج به نام دلتا باشد که کارشناسان آن را نگران کننده می دانند.

دولت پرتغال در بیانیه ای اعلام کرد که منطقه شهری لیسبون از ظهر جمعه 18 ژوئن (28 ژوئن) تا صبح روز دوشنبه قرنطینه خواهد شد. بنابراین در این دوره دو میلیون و 800 هزار نفر از ساکنان پایتخت پرتغال و حومه آن تنها در صورت داشتن بهانه مجاز به ترک شهر هستند.

در این مدت مسافران وارد لیسبون فقط در موارد استثنایی می توانند وارد شهر شوند. شب گذشته در لیسبون ، 928 مورد جدید بیماری کرونا قلب تشخیص داده شد که بالاترین تعداد بیماری های روزانه در چهار ماه گذشته است.

بیماریهای تازه تشخیص داده شده در لیسبون 75٪ از کل موارد را در 24 ساعت در پرتغال تشکیل می دهد ، در حالی که تنها 27٪ از شهروندان پرتغالی در کلانشهر لیسبون و اطراف آن زندگی می کنند.

چند ماه پیش ، پرتغال با نرخ عفونت 900 یکی از مراکز عمده بیماری عروق کرونا قلب در جهان بود. این رقم متوسط ​​تعداد قربانیان را در هر 100000 نفر جمعیت طی یک دوره هفت روزه نشان می دهد.

طی چند هفته گذشته ، پرتغال از طریق اعمال محدودیت های شدید و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از شیوع ویروس کرونا و کووید جلوگیری کرده است.

به گفته وب سایت یک شبکه تلویزیونی آلمان (تاگچائو) ، سخنگوی دولت پرتغال می گوید دلتا جهش یافته دلتا ، که قبلاً در هند شناخته شده بود ، در لیسبون به سرعت در حال گسترش است.

سخنگوی دولت پرتغال با اشاره به قرنطینه لیسبون افزود: انجام چنین اقداماتی آسان نیست اما مقامات گفتند که جلوگیری از گسترش پایتخت در سراسر کشور ضروری است.

با این حال ، رئیس جمهور پرتغال ، مارسلو Rebelo de Sosa ، با وجود افزایش موارد اخیر ، از برقراری محدودیت های گسترده در جشن ها خودداری کرده است.

وی گفت: “افزایش موارد جدید به تنهایی محدودیت های شدید را توجیه نمی کند ، خصوصاً تا زمانی که تعداد بیماران بستری در بیمارستان بسیار کمتر از اوج همه گیری زمستان باشد.”

با این حال ، آنتونیو کوستا ، نخست وزیر پرتغال کمی محتاط تر بود.

وی گفت: “هیچ تضمینی برای بازگشت به محدودیت های شدید وجود ندارد.”

به گزارش دویچه وله ، گونه های دلتا ویروس کرونا به سایر کشورهای اروپایی از جمله آلمان و انگلستان نیز سرایت کرده است. در انگلیس ، با وجود بهبود قابل توجه واکسن ها ، شیوع و شدت بیماری عروق کرونا قلب بسیار بیشتر از آلمان است و در دو ماه گذشته گسترش یافته است ، مقامات آن را “نگران کننده” ارزیابی می کنند.

انتهای پیام

.

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
گسترش سویه دلتا و اعمال ممنوعیت های جدید در پایتخت پرتغال

https://hydoc.ir/گسترش-سویه-دلتا-و-اعمال-ممنوعیت-های-جدی/feed/ 0

اطلاعات ضروری کشور پرتغال

زبان رسمی: پرتغالی

واحد پول:‌ یورو

نوع برق شهری: ۲۲۰-۲۴۰ ولت و ۵۰ هرتز

کد کشور: ‌+۳۵۱

شماره اضطراری:

پلیس، اورژانس پزشکی و آتش نشانی: ۱۱۲

اختلاف ساعت با تهران: ۳ ساعت و نیم از تهران عقب‌تر است.

فرودگاه‌های بین‌المللی:

  • فارو، فرودگاه فارو
  • فونچال، فرودگاه مادیرا
  • لیسبون، فرودگاه لیسبون پورتلا
  • پورتو، فرودگاه فرنسیسکو جسا کارنئیرو
  • پونتا دلگادا، فرودگاه ژان پائولو دوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.