پولی بابت رضایتنامه ترابی ندادیم/ محروم نیستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

پولی بابت رضایتنامه ترابی ندادیم/ محروم نیستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پولی بابت رضایتنامه ترابی ندادیم/ محروم نیستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://titr-news.ir/2021/02/پولی-بابت-رضایتنامه-ترابی-ندادیم-محرو/ تیتر نیوز Sat, 06 Feb 2021 11:55:23 0000 ورزشی https://titr-news.ir/2021/02/پولی-بابت-رضایتنامه-ترابی-ندادیم-محرو/ به گزارش آنلاین ، ابراهیم شکوری ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک نشست خبری درباره بازگشت مهدی ترابی به مردم گفت. از پایتخت گفت: قرارداد مهدی ترابی یک سال و نیم است. ما از او در خانه استقبال می کنیم. هواداران ، کادر فنی و باشگاه خواستار بازگشت وی شده اند و امیدواریم حضور وی …

به گزارش آنلاین ، ابراهیم شکوری ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک نشست خبری درباره بازگشت مهدی ترابی به مردم گفت. از پایتخت گفت: قرارداد مهدی ترابی یک سال و نیم است. ما از او در خانه استقبال می کنیم. هواداران ، کادر فنی و باشگاه خواستار بازگشت وی شده اند و امیدواریم حضور وی نتایج بهتر و ماندگارتری برای تیم به همراه داشته باشد.

وی افزود: قرارداد وی تا پایان فصل آینده است و بند جدائی ندارد. او می تواند در مورد آینده خود بعد از جام جهانی تصمیم بگیرد گری سرعت خود را کم کنید

شکوری با اشاره به شایعه ممنوعیت حضور پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی گفت: خدا را شکر تاکنون اقدامی انجام نشده و مشکلی در عملکرد هیئت مدیره وجود دارد. در این مورد وجود ندارد.

وی چه در مورد وی گفت: “این جلسه درباره مهدی ترابی است.”

او در مورد چگونگی جذب مهدی ترابی با توجه به مقدار پول صحبت می کند. رضایت خاکستر باید تأکید می شد: با همکاری مهدی ترابی و مدیر برنامه های او این این اتفاق افتاده. باشگاه مبلغی را پرداخت نکرده است. مستقیم به او مذاکره ما هزینه آن را پرداخت نکرده ایم رضایت پرداخت نشده. امیدواریم مهدی بتواند بهتر برای او بازی کند تیم انجام داد دادن.

شکوری درباره شماره پیراهن تورابی در نیم فصل دوم گفت: “ما باید ببینیم که سیستم انتقال نظم لیگ به ما چه اجازه ای می دهد.”

شکوری وی در مورد زمان حضور ترابی در گروه پرسپولیس گفت: امروز خواستار آزادی ITC و به احتمال زیاد با باز شدن پنجره حمل و نقل ایران ، این سند منتشر خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.