Citywide Free Wifi Access In NYC

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

Citywide Free Wifi Access In NYC

Citywide Free Wifi Access In NYC https://ijmarket.com/blog/citywide-free-wifi-access-in-nyc/ Tue, 23 Nov 2021 19:13:18 0000 بازاریابی https://ijmarket.com/blog/citywide-free-wifi-access-in-nyc/

آیا همه می توانند تصور کنند که جهان امروز چقدر تکامل یافته است؟ در مقایسه با وضعیت اجتماعی یک دهه پیش از این به بعد، می توان گفت قدم بزرگی برای همه است. از افراد باهوش با ایده های باورنکردنی و نوآوری های تکنولوژیکی بسیار سپاسگزارم. آنچه امروزه دائماً در حال تحول است، دنیای دیجیتال …

منبع :
Citywide Free Wifi Access In NYC

آیا همه می توانند تصور کنند که جهان امروز چقدر تکامل یافته است؟ در مقایسه با وضعیت اجتماعی یک دهه پیش از این به بعد، می توان گفت قدم بزرگی برای همه است. از افراد باهوش با ایده های باورنکردنی و نوآوری های تکنولوژیکی بسیار سپاسگزارم.

آنچه امروزه دائماً در حال تحول است، دنیای دیجیتال است که نیمی از نیازهای جمعیت را در زمینه تحقیقات و ارتباطات اضافه کرده است. رایانه‌ها، تلفن‌های همراه، ماشین‌ها و سایر دستگاه‌های الکترونیکی به سطح جدیدی ارتقا یافته‌اند که به مردم رضایت می‌دهد، بدون اینکه به اتصال به اینترنت بی‌سیم اشاره کنیم.

اکثر مردم نمی توانند بدون آن زندگی کنند زیرا منبع تماس با عزیزانشان است که دور از آنها زندگی می کنند. محققان جستجوی داده ها در اینترنت و به اشتراک گذاری داده های خود را رضایت بخش می دانند. آگاه کردن مردم از اخبار و روندها یکی از دلایل فناوری و اینترنت است.

در چنین شرایطی، شرکت فناوری اطلاعات به این فکر افتاد که آن را در دسترس همگان به ویژه برای مردم نیویورک قرار دهد. سیم کشی وای فای در نیویورک همه چیز را برای جامعه امکان پذیر و راحت کرده است، به ویژه برای گردشگران و OFW هایی که می خواهند با خانواده خود در خانه ارتباط برقرار کنند. ایده این شهر حذف قهرمانان حاکم سئول، توکیو و ژنو برای عنوان «متصل ترین شهر جهان» در صورت دسترسی، و اینترنت پرسرعت است.

در رابطه با این موضوع، شهر قراردادی 200 میلیون دلاری برای جایگزینی سایت قدیمی موبایل با یک کیوسک رایگان، پیشرفته و آینده نگر برای مالیات دهندگان و ساکنان نیویورک امضا کرده است. WIFI رایگان، آیا این سرگرم کننده است؟

این کیوسک های نصب شده توسط برنامه LinkNYC 100 برابر سریعتر از سیم کشی WIFI شهری است. می توان از آن برای کنفرانس ویدیویی، تماس های خانگی رایگان و جستجوهای اینترنتی ساده استفاده کرد که هر کسی می تواند دوباره از آن استفاده کند. این کیوسک شعاع 150 متری را با سرعت گیگابیت بر ثانیه پوشش می دهد. باور نکردنی است که چگونه فناوری این همه کار را انجام داده است.

نه تنها این، LinkNYC با حمل و نقل بی سیم برای ارائه اتصال اینترنت رایگان به مسافران در سراسر متروی شلوغ شریک شده است.

با تمام این تغییرات تکنولوژیکی، ما کسانی را می‌پذیریم که کابل‌های فیبر نوری ساختاری ایجاد کرده‌اند که چنین سیستم‌هایی را با سرعت خودشان اجرا می‌کنند. شرکت‌های مختلف اکنون سیم‌کشی داخلی داده و سیستم صوتی را ارائه می‌کنند که امکان اتصال سریع‌تر اینترنت را برای جلوگیری از تداخل با مشکلات سیستم فراهم می‌کند.

تیمی که اتصال وای‌فای را که ممکن است از شرکت‌های مختلف باشد راه‌اندازی کند، ممکن است هنگام انجام کار رویکرد متفاوتی داشته باشد. بنابراین همیشه خوب است که به دنبال گروهی از افرادی باشید که می توانند کار را انجام دهند، کسانی که به درستی آموزش دیده اند و می دانند که چه کاری انجام می دهند.

همچنین، چه کسی دسترسی نامحدود WIFI در نزدیکی شهر را نمی‌خواهد؟ مطمئناً نیویورک مشتاق آن است.

همه نمی توانند منتظر به روز رسانی سیم کشی WIFI نه تنها در شهر بلکه در تمام کشورهای دیگر باشند.

منبع :
Citywide Free Wifi Access In NYC

منبع :https://ijmarket.com

شبکه های وای فای چگونه هک می شوند؟

  • اولین و مهمترین عامل هک وای فای این است که فقدان رمز عبور است.
  • فعال بودن WPS با این وجود که از رمز قوی و پیچیده و الگوی رمز گذاری WPA2 استفاده می کنید.
  • فعال بودن WPS با این وجود که از رمز قوی و پیچیده WPA استفاده می کنید.
  • استفاده از رمز عبور ساده و قابل دسترس WPE

نکته: WPS در واقع یک روش ساده ارتباطی بین دستگاه گیرنده مانند گوشی، لپ تاپ و … و مودم وایرلس می باشد.

وقتی وای فای شما هک می شود:
۱- هزینه اینترنت شما به طور غیر عادی سیر صعودی پیدا خواهد کرد.
۲- سرعت اینترنت به طور قابل توجهی کاهش می یابد.
۳- با هک شدن وای فای این خطر وجود دارد که هکر از این طریق به راحتی به اطلاعات شخصی دستگاه شما دسترسی پیدا کند.

منبع

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.