باگ جدید iOS 16 کاربران حساب کاربری Apple Mail را محدود می‌کند + راه حل

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

باگ جدید iOS 16 کاربران حساب کاربری Apple Mail را محدود می‌کند + راه حل

باگ جدید iOS 16 کاربران حساب کاربری Apple Mail را محدود می‌کند راه حل https://ijmarket.com/blog/باگ-جدید-ios-16-کاربران-حساب-کاربری-apple-mail-را-محد/ ایجی مارکت Sat, 24 Sep 2022 18:23:49 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/باگ-جدید-ios-16-کاربران-حساب-کاربری-apple-mail-را-محد/

مدتی است که اپل عرضه گسترده و عمومی iOS 16 خود را آغاز کرده است. این نسخه از سیستم عامل اپل با قابلیت‌های بسیار زیادی همراه شده است. اما در این میان چندین باگ بزرگ و کوچک نیز وجود دارند. در آخرین مورد، باگ جدید iOS 16 کاربران حساب کاربری Apple Mail را محدود می‌کند. …

منبع :
باگ جدید iOS 16 کاربران حساب کاربری Apple Mail را محدود می‌کند راه حل

مدتی است که اپل عرضه گسترده و عمومی iOS 16 خود را آغاز کرده است. این نسخه از سیستم عامل اپل با قابلیت‌های بسیار زیادی همراه شده است. اما در این میان چندین باگ بزرگ و کوچک نیز وجود دارند. در آخرین مورد، باگ جدید iOS 16 کاربران حساب کاربری Apple Mail را محدود می‌کند. با ترنجی همراه باشید.

باگ جدید iOS 16 کاربران حساب کاربری Apple Mail را محدود می‌کند راه حل

اخیرا اپل iOS 16.02 را منتشر کرده است و چندین باگ از جمله اشکالی که باعث می‌شد دوربین مدل‌های آیفون ۱۴ پرو دچار صدا و لرز‌های عجیب و غریبی شود، رفع شوند. این مشکل زمانی اتفاق می‌افتد که کاربران با گوشی‌های جدید خود، از دوربین برنامه‌های شخص ثالثی همچون اسنپ چت استفاده می‌کردند. با در نظر گرفتن اینکه اگر مشکل مربوط به سخت افزار بود، چه نتیجه ای می‌توانست داشته باشد، می‌توانیم حالا به راحتی بگوییم که همه چیز برای کاربرانی که با این مشکل درگیر بودند، به خوبی انجام شده است.

با این حال، یک مشکل جدید روی برنامه ایمیل iOS تاثیر می‌گذارد که باعث از کار افتادن آن می‌شود. بر اساس گزارش *******Tracker و به نقل از AppleInsider، یک کاربر مهاجم می‌تواند یک خط مشخص را در قسمت From در ایمیل تایپ کند که باعث می شود گیرنده از حساب Apple Mail خود در iPhone و iPad خود قفل شود. کسانی که از این باگ سوء استفاده کنند، می‌توانند به کاربران آیفونی که آدرس ایمیل آن‌ها را می‌دانند آسیبی جدی وارد کنند. در نتیجه، انتظار داریم اپل به سرعت برای حل این مشکل یک آپدیت جدید عرضه نماید.

باگ جدید iOS 16

در رابطه با این مشکل حساس، احتمالا بتوان به طور موقت مشکل را رفع نمود. از آنجایی که قبلا این راه حل در جای دیگری منتشر شده است، شما می‌توانید با تایپ دو علامت نقل قول به جای قسمت اولیه یک آدرس ایمیل، اشکال ایجاد شده را برطرف نمایید. بنابراین اگر آدرس ایمیل شما MaliciousMal@XYZsample.com است، ارسال یک ایمیل با “”@XYZsample.com باعث از کار افتادن برنامه Mail می‌شود و در صورت باز کردن آن، حساب کاربری خود را از دست خواهید داد.

به گفته خبرگزاری PhoneArena، مرجعی به نام ******* Tracker که این را باگ #MailJack نامیده، می‌گوید که هنوز در نسخه‌های بتا iOS 16.1 و iPadOS 16.1 وجود دارد. ******* Tracker گزارشی را در اختیار اپل قرار داده است و از این شرکت خواسته است تا هرگونه ایمیل حاوی فیلد “From” که باعث خرابی حساب کاربری می‌شود را مسدود کند. اما راهی برای حذف ایمن چنین ایمیل‌هایی، بدون اینکه آنها را دستکاری کنید یا برنامه Mail خود را خراب کنید، وجود دارد. ایمیل Apple را در دستگاه دیگری یا با استفاده از iCloud.com باز کنید. پس از دسترسی، ایمیل مخرب را بدون باز کردن آن حذف نمایید.

باگ جدید iOS 16

راه حل خوب دیگر استفاده از جیمیل یا ایمیل یاهو است زیرا هر دو برنامه ایمیل قادر به مسدود کردن کامل ایمیل‌های مخرب هستند. همانطور که قبلا در iOS دیده بودیم، آیکون‌هایی که در موقعیت‌هایی استفاده می‌شوند که معمولا شما آن‌ها را نمی‌بینید، می‌توانند در سیستم عامل خرابکاری ایجاد نمایند. در این صورت برنامه Apple Mail شما از کار می‌افتد و دسترسی شما به این برنامه محدود می‌شود. نظر شما کاربران ترجی درباره باگ جدید iOS 16 که کاربران حساب کاربری Apple Mail را محدود می‌کند چیست؟ آیا شما نیز با این مشکل روبرو شده‌اید؟ همچنین آیا راه‌ حل‌های گفته شده برای شما مفید بود؟!

منبع :
باگ جدید iOS 16 کاربران حساب کاربری Apple Mail را محدود می‌کند راه حل

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.