وحید پویان آلبوم بی‌کلام «جهان در دستان من» را منتشر کرد

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

وحید پویان آلبوم بی‌کلام «جهان در دستان من» را منتشر کرد

وحید پویان آلبوم بی‌کلام «جهان در دستان من» را منتشر کرد https://ijmarket.com/blog/وحید-پویان-آلبوم-بی‌کلام-جهان-در-دست/ ایجی مارکت Tue, 23 Nov 2021 14:07:22 0000 فیلم و هنر https://ijmarket.com/blog/وحید-پویان-آلبوم-بی‌کلام-جهان-در-دست/

پس از همکاری با مهدی یراحی، احسان خواجه امیری و بابک جهانبخش؛ اولین مجموعه آثار وحید پویان آهنگساز و هنرمند فلامنکو با عنوان «دنیای در دستان من» تقدیم مخاطبان شد. بر اساس گزارش ها عنوان؛ وحید پویان از آهنگسازان و نوازندگان سرشناسی که با آنها کار کرده اند رضا صادقی، مهدی یراحی، احسان خواجه امیری، …

منبع :
وحید پویان آلبوم بی‌کلام «جهان در دستان من» را منتشر کرد

پس از همکاری با مهدی یراحی، احسان خواجه امیری و بابک جهانبخش؛

اولین مجموعه آثار وحید پویان آهنگساز و هنرمند فلامنکو با عنوان «دنیای در دستان من» تقدیم مخاطبان شد.

بر اساس گزارش ها عنوان؛ وحید پویان از آهنگسازان و نوازندگان سرشناسی که با آنها کار کرده اند رضا صادقی، مهدی یراحی، احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش و تعدادی از مشهورترین نوازندگان کشور را در کارنامه خود دارد، در کار اخیر خود آلبومی منتشر نشده با عنوان “دنیا در دستان من است” منتشر کرد.

وحید پویان آلبومی بی کلام منتشر کرده است وحید پویان آلبوم غیرداستانی «دنیای در دستان من» را منتشر کرد.

موسیقی متن «دنیای در دستان من» شامل شش آهنگ در قالب موسیقی پاپ فلامنکو است که توسط مؤسسه اساطیر منتشر شده است.

وحید پویان که نام فلامنکو تاثیر زیادی در فعالیت حرفه‌ای او در موسیقی داشته، درباره انتشار اولین مجموعه‌اش اظهار داشت: دلیل اصلی انتشار این آلبوم، آشنایی بیشتر مخاطبان با موسیقی فلامنکو بود. تحریک پذیری یا ناآگاهی مخاطب ایرانی. به همین دلیل تمام تلاشم را کردم تا ریتم های شرقی را با چرخه ای از آکوردهای پاپ ترکیب کنم. قالب این آهنگ ها را به ذائقه مخاطب ایرانی نزدیک می کنم و ریتم رومبا (4/4) یکی از بارزترین ریتم هایی است که با ذائقه مخاطب ما و ترکیبی از نت ها و بینش های تاثیرگذار مطابقت دارد.

آهنگسازی که در کار خود با بسیاری از نوازندگان کار کرده است. انتشار اولین آلبوم بدون کلام او نقطه عطفی در کارنامه کاری او بود و افزود: از آنجایی که موسیقی فلامنکو از ابتدای شروع کارم تا به امروز الهام بخش من بوده است، انتشار مجموعه آثارم با این نوع ارزش و ارزش بسیار زیادی دارد. مهمترین چیز من.» نامگذاری آثاری با نامهای پاپ.

وی در پایان درباره همکاری با هنرمندان پاپ گفت: در آینده آثاری که توسط من با صدای نوازندگانی چون علیرضا عصار، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، مهدی یراحی، کوروش معظمی، یوسف بهراد و طاهر خلق شده اند منتشر خواهد شد. .

گفتنی است، «شهر باران» با خوانندگی شهاب رمضان، «بی حفاظ»، «شکست خورده»، «چشم تو»، «تلقین» و «ادامه نیست» به خوانندگی مهدی یراحی، «فکر می کنم»، «هست و نیست» و «تنها به ترانه رضا صادقی»، «غریبه» «و» او را ترک کردم «احسان خواجه امیری»، «پایان نو» به خوانندگی بابک جهانبخش و «زیبایی من» به خوانندگی بهروز صفاریان برخی از این آثار هستند. کارهای انجام شده توسط وحید پویان در سالهای اخیر.

آلبوم دیده نشده «دنیا در دستان من است» اثر وحید پویان از طریق سایت های معتبر موسیقی و مجامع بین المللی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

منبع :
وحید پویان آلبوم بی‌کلام «جهان در دستان من» را منتشر کرد

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.