سامسونگ گلکسی A03 Core رسما معرفی شد

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

سامسونگ گلکسی A03 Core رسما معرفی شد

سامسونگ گلکسی A03 Core رسما معرفی شد https://ijmarket.com/blog/سامسونگ-گلکسی-a03-core-رسما-معرفی-شد/ ایجی مارکت Tue, 16 Nov 2021 17:23:01 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/سامسونگ-گلکسی-a03-core-رسما-معرفی-شد/

در مقاله امروز به اطلاع می رسانیم که سامسونگ گلکسی A03 Core به طور رسمی عرضه شده است. در مورد این گوشی نیز توضیح می دهیم. با ما بمان. سامسونگ یکی از پرفروش ترین محصولات در دنیای گوشی های ارزان قیمت و پایین رده است. سامسونگ به تازگی از جدیدترین گوشی ارزان قیمت خود رونمایی …

منبع :
سامسونگ گلکسی A03 Core رسما معرفی شد

در مقاله امروز به اطلاع می رسانیم که سامسونگ گلکسی A03 Core به طور رسمی عرضه شده است. در مورد این گوشی نیز توضیح می دهیم. با ما بمان.

سامسونگ یکی از پرفروش ترین محصولات در دنیای گوشی های ارزان قیمت و پایین رده است. سامسونگ به تازگی از جدیدترین گوشی ارزان قیمت خود رونمایی کرده است. Samsung Galaxy A03 Core جدیدترین گوشی دستی سامسونگ است. در ادامه به جزئیات فنی و جزییات این دستگاه می پردازیم.

سامسونگ گلکسی A03 Core رسما معرفی شد

سامسونگ به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام گلکسی رونمایی کرده است کلید A03 او آشکار کرده است. این گوشی شباهت زیادی به گوشی گلکسی دیگر سامسونگ دارد کلید A3 این کهکشان نامیده می شود کلید A01 برای فروش هم هست.

گوشی گلکسی کلید A03 پنل 6.5 اینچی ال سی دی وضوح HD دارد و از قطرات در بالای صفحه استفاده می کند. در بالای صفحه نمایش و داخل برش قطره ای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار دارد.

جزئیات فنی Samsung Galaxy A03 Core

این گوشی دارای هشت پردازنده هسته ای است که چهار تای آن ها با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و چهار پردازنده دیگر با فرکانس 1.2 گیگاهرتز کار می کنند. از نظر تکراری با تراشه Unisoc SC9863A روبرو هستیم. این گوشی دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه است.

دوربین پشتی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است. یک باتری 5000 میلی آمپری برای تامین انرژی این گوشی اقتصادی وجود دارد. سامسونگ سرعت شارژ را مشخص نکرده و انتظار می‌رود که تنها از شارژ 10 واتی پشتیبانی کند..

کهکشان کلید A03 2 سیم کارت نانو و یک کارت قرار دهید microSD و در رنگ های آبی و مشکی عرضه خواهند شد. قیمت و جزئیات تاریخ عرضه رسمی هنوز توسط سامسونگ تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد Samsung Galaxy A03 Core چیست؟ نظرات خود را در مورد این مقاله در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع :
سامسونگ گلکسی A03 Core رسما معرفی شد

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.