مدرسه تلویزیونی ایران شنبه بازگشایی می شود

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

مدرسه تلویزیونی ایران شنبه بازگشایی می شود

مدرسه تلویزیونی ایران شنبه بازگشایی می شود https://titr-news.ir/2021/09/مدرسه-تلویزیونی-ایران-شنبه-بازگشایی-م/ Wed, 22 Sep 2021 20:26:12 0000 فرهنگ و هنر https://titr-news.ir/2021/09/مدرسه-تلویزیونی-ایران-شنبه-بازگشایی-م/ فصل جدید مدرسه تلویزیونی ایران شنبه 12 آنلاین پخش می شود. به گزارش تیتر نیوز ، به نقل از تیتر نیوز ، فصل جدید برنامه مدرسه تلویزیونی ایران همزمان با افتتاح مدرسه آغاز می شود. آموزش و پرورش و حمید شاه آبادی ، معاون سیما. مراسم افتتاحیه از ساعت 10:30 تا 12 به صورت زنده …

فصل جدید مدرسه تلویزیونی ایران شنبه 12 آنلاین پخش می شود.

به گزارش تیتر نیوز ، به نقل از تیتر نیوز ، فصل جدید برنامه مدرسه تلویزیونی ایران همزمان با افتتاح مدرسه آغاز می شود. آموزش و پرورش و حمید شاه آبادی ، معاون سیما.

مراسم افتتاحیه از ساعت 10:30 تا 12 به صورت زنده از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

همچنین فردا پنجشنبه اول مهرماه همزمان با شروع فصل پاییز ، مدرسه تلویزیونی ایران با حضور رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش ویژه برنامه ای تحت عنوان “جشن گل” را پخش می کند. وزارت آموزش و پرورش.
در این ویژه برنامه که از ساعت 11 تا 13 با اجرای مرضیه شراحی و فاطمه شاه حسین روی آنتن می رود ، قسمت های مختلف مجید قناد و گروه برنامه “لوبیا ، بزودی” نیز پخش می شود. به عنوان روانشناس در مورد نحوه آموزش و پرورش کودکان در زمینه ای دوست داشتنی.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.