تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا

تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا https://hydoc.ir/تاثیر-۹۱-۲-درصدی-واکسن-پاستوکووک-روی-بد/ https://hydoc.ir/تاثیر-۹۱-۲-درصدی-واکسن-پاستوکووک-روی-بد/#respond سلام دکتر Sun, 25 Jul 2021 13:46:13 0000 رسانه سلامت و دانش ۹۱۲ بدترین پاستوکووک تاثیر درصدی رژیم لاغری لیمویی رژیم لیمویی روی سایت لیمویی سوشهای کرونا لاغری لیمویی لیمویی رژیم واکسن https://hydoc.ir/?p=8521

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا بیگلری ویسنته ورث ، رئیس انستیتوی کوبای فنلاند ، صبح امروز در جلسه ای با وزیر و معاونان وزیر بهداشت در مقر وزارتخانه گفت: “افرادی که از واکسن Subrana در کوبا استفاده کرده اند 100٪ در برابر بیماری حاد و مرگ در امان هستند.” برای استفاده در افراد زیر …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا بیگلری ویسنته ورث ، رئیس انستیتوی کوبای فنلاند ، صبح امروز در جلسه ای با وزیر و معاونان وزیر بهداشت در مقر وزارتخانه گفت: “افرادی که از واکسن Subrana در کوبا استفاده کرده اند 100٪ در برابر بیماری حاد و مرگ در امان هستند.” برای استفاده در افراد زیر 18 سال.

وی افزود: افزایش دوز واکسن Subrana می تواند سیستم ایمنی بدن را برای افرادی که قبلاً بیماری عروق کرونا ویروس قلب دارند و عملکرد طبیعی دارند تحریک کند. طرح استفاده از واکسن های Subrana به عنوان یادآور واکسن های دیگر همچنان ادامه دارد که تقاضای جهانی برای این نوع واکسن ها را افزایش می دهد.

بیگلری گفت: “ایران و کوبا قصد دارند واکسنی با کیفیت بالا تولید کنند.” این واکسن تنها واکسنی در جهان است که می تواند همزمان با جهش های متعدد مبارزه کند و امکان نصب جهش های مختلف در قسمت های مختلف وجود دارد ، بنابراین اهمیت این واکسن در هنگام برخورد با جهش های مختلف در جهان کاملاً مشخص است و این واکسن توانایی مهندسی مجدد برای مبارزه همزمان با جهش های متعدد در ویروس را دارد.

رئیس انستیتو پاستور ایرانیان یادآور شد: اصرار شد مرحله سوم مطالعه مطابق با استانداردهای قابل اجرا و کامل در ایران و کوبا انجام شود. مرحله سوم این کلینیک در 44000 نفر در کوبا و 24000 نفر در ایران انجام شد و نتیجه گیری مرحله سوم تقریباً آماده بود و تیم کوبایی حاضر در ایران نتایج و روند آزمایش بالینی را به خوبی ارزیابی کرد. این واکسن بسیار خوب است

وی ادامه داد: پس از دستیابی به نتایج مرحله سوم آزمایشات بالینی ، می توان تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را بدست آورد. هدف دو کشور ساخت واکسن های بسیار بالا است و خوشبختانه تا به امروز مسیری طولانی را طی کرده است. نتایج اولیه یک آزمایش بالینی فاز III در ایران احتمالاً در اواخر ماه اوت در دسترس و ارزیابی خواهد شد و این نتایج به ما کمک می کند تا اسناد کافی را برای گرفتن تأیید از سازمان بهداشت جهانی ارائه دهیم.

“یکی از نکات کلیدی واکسن ، که توسط انستیتوی کوبا و انستیتو پاستور ایران تولید شده است ، این است که یک آزمایش بالینی برای افراد زیر 18 سال آغاز شده است و می تواند به راحتی برای کودکان و نوجوانان استفاده شود ، که کمک بزرگی است بیگلری گفت. و سیستم آموزشی کشورها چنین کاری می کند. مطالعات در کوبا و ایران نشان داده است که این واکسن برخلاف برخی واکسنها که ایمنی کافی برای افراد بالای 65 سال را تأمین نمی کند ، از ایمنی بسیار مهمی برخوردار است.

رئیس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: در هفته های اخیر حدود 130 هزار دوز واکسن پاستوکوکوس به وزارت بهداشت تحویل و در چندین استان توزیع شده است. با توجه به اینکه خط تولید واکسن در ایران و کوبا راه اندازی می شود ، نصب تجهیزات خطوط صنعتی انستیتو پاستور ایران در ماه سپتامبر به پایان می رسد. ظرفیت اسمی خط 1 واکسن Pastococcus که حدود 3 میلیون دوز در ماه است ، در اوایل پاییز محقق خواهد شد و می توانیم این واکسن را در دسترس مردم ایران قرار دهیم.

وی تأکید کرد: همکاری بین انستیتو پاستور ایران و انستیتوی فنلاند کوبا فقط یک توافق مشترک برای تولید واکسن Covid 19 نیست ، بلکه یک توافق نامه علمی بسیار نزدیک ، سازگار و مثمر ثمر است و دانشمندان هر دو کشور جلسات هفتگی را در مورد تولید و استفاده از واکسن. “بهینه سازی.

وی گفت: “ما باید برای جهش های بعدی ویروس کرونا آماده باشیم و البته این آمادگی لازم دارد که دانشمندان ایران و کوبا بتوانند به همکاری گسترده خود برای بهینه سازی این واکسن ادامه دهند.”

وی افزود: با توجه به همکاری گسترده م Instituteسسه پاستور ایران و م Finnishسسه فنلاندی کوبا در تولید مشترک چندین واکسن ، امروز دکتر ویسنته ، یکی از دانشمندان برجسته واکسن در جهان و مدیر م ofسسه فنلاندی کوبا ، با دکتر سعید نماکی – وزیر بهداشت ، در دیدار هر دو طرف تأکید کرد که می توانیم در مورد واکسن Covid 19 تولید مشترک و همکاری گسترده داشته باشیم.

به گفته وبدا ، بیگلری نتیجه گیری کرد: “آزمایشات بالینی مرحله سوم واکسن بین موسسه فنلاندی کوبا و انستیتو پاستور ایران در هر دو کشور در حال اتمام است و نتایج بسیار خوبی نیز بدست آمده و نشان داده شده است که این واکسن منع مصرف. بالا. “این خوب بود.

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا

https://hydoc.ir/تاثیر-۹۱-۲-درصدی-واکسن-پاستوکووک-روی-بد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.