همکاری های مشترک در ارائه خدمات بیمه ای به پناهندگان به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

همکاری های مشترک در ارائه خدمات بیمه ای به پناهندگان به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج

همکاری های مشترک در ارائه خدمات بیمه ای به پناهندگان به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج https://hydoc.ir/همکاری-های-مشترک-در-ارائه-خدمات-بیمه-ای/ https://hydoc.ir/همکاری-های-مشترک-در-ارائه-خدمات-بیمه-ای/#respond سلام دکتر Tue, 16 Feb 2021 18:54:08 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/همکاری-های-مشترک-در-ارائه-خدمات-بیمه-ای/

نشست سه جانبه بیمه درمانی در مورد چگونگی ارائه خدمات بیمه درمانی بهتر به پناهندگان با حضور محمودی ، مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی در وزارت کشور ، اوو فریسون ، رئیس کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در امور اسلامی جمهوری عراق ایران و محمد مهدی ناشی ، مدیرعامل شرکت بیمه سلامت ایران در …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
همکاری های مشترک در ارائه خدمات بیمه ای به پناهندگان به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج

همکاری مشترک در ارائه خدمات بیمه به پناهندگان ، به ویژه بیماران خصوصی و کسانی که نمی توانند درمان شوند

نشست سه جانبه بیمه درمانی در مورد چگونگی ارائه خدمات بیمه درمانی بهتر به پناهندگان با حضور محمودی ، مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی در وزارت کشور ، اوو فریسون ، رئیس کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در امور اسلامی جمهوری عراق ایران و محمد مهدی ناشی ، مدیرعامل شرکت بیمه سلامت ایران در مقر سازمان بیمه سلامت ایران.

به گزارش سلام دکتر ، در ابتدای نشست سه جانبه ، ناشی ، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گزارشی از همکاری سالهای اخیر در ارائه خدمات بیمه به پناهندگان در جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد و افزود: سازمان بیمه سلامت ایران هر نوع سرویس بهداشتی که به مردم ایران ارائه می شود و همچنین خدماتی برای پناهندگان مقیم این کشور ، کلیه مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه درمانی نیز خدمات خود را برای پناهندگان ارائه می دهند.
پس از جلسه ، آل محمودی از مدیر کل اتباع و مهاجران خارجی در وزارت کشور ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، به ویژه سازمان بیمه سلامت ، که تلاش زیادی برای ارائه خدمات به خارجی ها در طول دوره Covid انجام داد ، تشکر کرد. 19 اپیدمی بیماری.
محمودی از سیستم بیمه درمانی پناهندگان به عنوان ابتکار مناسب دولت جمهوری اسلامی ایران در جهان یاد کرد و گفت: “علی رغم تحریم های بین المللی و سرکوبگرانه علیه ایران ، بدون هیچ گونه تبعیضی برای پناهندگان مقیم این کشور به عنوان مردم ایران. بالاترین خدمات توسط دولت جمهوری اسلامی ارائه می شود. اسلامی.
وی بر لزوم همکاری مشترک در زمینه ارائه خدمات بیمه به پناهندگان جمعی ، به ویژه بیمارانی که خصوصی هستند و امکان درمان ندارند ، تأکید کرد.
آقای فرسان ، رئیس کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل ، از خدمات جمهوری اسلامی ایران در ارائه خدمات درمانی و بیمه تشکر کرد و آمادگی خود را برای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به پناهندگان ابراز داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، وی همچنین پیام اصلی را به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل منتقل کرد و از آنها به دلیل ارائه خدمات مناسب به اتباع خارجی تشکر کرد و گفت: مهمان نوازی دولت جمهوری اسلامی ایران به پناهندگان و همچنین ارائه خدمات: تنوع ، به ویژه در زمینه خدمات بیمه درمانی ، در جهان بی سابقه نیست ، جامعه جهانی همیشه این خدمات را ارزشمند می داند.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
همکاری های مشترک در ارائه خدمات بیمه ای به پناهندگان به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج

https://hydoc.ir/همکاری-های-مشترک-در-ارائه-خدمات-بیمه-ای/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.