مصدق، سیاستمدار تنها – تیتر نیوز

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

مصدق، سیاستمدار تنها – تیتر نیوز

مصدق، سیاستمدار تنها – تیتر نیوز https://titr-news.ir/2021/03/مصدق،-سیاستمدار-تنها-تیتر-نیوز/ تیتر نیوز Fri, 05 Mar 2021 19:02:29 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/03/مصدق،-سیاستمدار-تنها-تیتر-نیوز/ اگرچه جبهه نیروهای ملی را تشکیل داد ، اما در جبهه با مخالفت کم و بیش جدی روبرو شد. در اوج مبارزات ، وی به فساد مختلف توسط عناصر مرتبط با انگلیس و روسیه و همچنین توسط دلالان و بازرگانانی که وعده های غذایی آنها در سفارتخانه ها پخته می شد ، متهم شد. با …

اگرچه جبهه نیروهای ملی را تشکیل داد ، اما در جبهه با مخالفت کم و بیش جدی روبرو شد. در اوج مبارزات ، وی به فساد مختلف توسط عناصر مرتبط با انگلیس و روسیه و همچنین توسط دلالان و بازرگانانی که وعده های غذایی آنها در سفارتخانه ها پخته می شد ، متهم شد. با این حال ، او مقاومت کرد و تاریخ نشان داده است که همه این ادعاها نادرست بوده و آنها چیزی بیش از اقدامات فاسدانه نداشته اند. البته من هرگز به عنوان یک مقام مقدس قدیبی ندارم و سیاستمدار هم نیستم و اساساً پاکی بزرگ را آغاز مقدسات و فساد می دانم. بنابراین ، من معتقدم که موساد نیز باید مورد انتقاد قرار گیرد. اما ، من می خواهم در اینجا فقط به عناصری بپردازم که فاصله ای بین شرق و غرب ایجاد می کنند و عناصر مرتبط با آنها در فضا. روند کنونی و به محض مقابله سیاست با عناصر بسته و منافع استکبار و حدس و گمان آنها ، این اتهامی نیست که اردوگاه های متحد و دشمن آن را سرزنش کنند. با این حال ، من از موساد آموختم که باید تنها باشیم.

یکی از کتابهایی که در تعطیلات نوروز سال 1999 خواندم “سر و صدای روغن مشور ، دکتر مصدق و جنبش ملی ایران” بود که توسط استاد اعظم محمدعلی موحد نوشته شده است. او می گوید روزنامه های حزب توحید؛ در طول دولت جنگ زده ، متحدین روسیه و جبهه ملی و دکتر موساد به شدت به خود ضربه زدند. روزنامه بعدی در شماره 7/132929 نوشت: “دموكراتها آخرین ضربه به استعمار هستند و دکتر موساد نماینده آن گروه است.” همین روزنامه در 13 اکتبر همان سال نوشت که “ملی مرکزی قدرتمند است که در آن توطئه ها ، تخریب ها و شایعات آزادی مردم ، سارقان ، غارتگران ، دشمنان شرور ، انگلی و حشرات شیطانی جریان دارد.” با استعمار مخالف است ، و لی دارای یک بنر استعماری است. او با بیگانگان خصمانه است ، اما از بیگانگان دستور می گیرد. “” دولت موساد جنگ اخیر را رژیم قتل ، ترور ، سرقت و غارت خواند.

از یک سو ، مخالفان موساد در پارلمان در 19 دسامبر 2014 ، برخی از تماشاگران را به شعارهای مرگ علیه موساد و اعتراض به تجمع دعوت کردند. سخنرانی عبدالقادر خپلواک ؛ مدیر روزنامه آزاد و یک جانبه ، یکی از بنیانگذاران جبهه ملی ، که گویا ادعا می کرد رهبر گروهی به نام حزب استیگال است ، در جلسه ای در 15 دسامبر 1931 خواند: “دکتر موسداقی ، انگلیسی “چرا او باید یک دموکرات باشد؟ من می خواهم با انگلیس بجنگم.” کاملاً تصدیق کنید که شما و دستگاهتان مأمور مستقیم و مخفی انگلیس هستید. “شوشتری ، یکی دیگر از اعضای پارلمان ، انطباق ، و همچنین جعل اسناد و تخلفات ملی ، و گفت: راز محمد علی راز ، خادم مرحوم سید علی اکبر مجتهد تفسیر ، و جعل راهنما و دستور دهیاران قاچان.

ماجرای خرید تعدادی از سیاستمداران و نفوذ به جبهه های اصولگرا و اصلاح طلب و اخراج و متهم کردن سیاستمداران ملی از طریق آنها هنوز ادامه دارد. با این حال ، من آموختم که اگر یک سیاستمدار ملی در ایران تنها باشد ، باید این تنهایی را بپذیرد و از ایجاد جو نترسد. به گفته غلام حسین مصدق ، پدرش آنقدر تنگ بود که حتی نمی توانست به نزدیکانش بگوید. البته این وضعیت برای او هزینه داشت. اما ، این هزینه ای است که سیاستمداران میهن پرست باید بپردازند. با این حال ، رسانه های اجتماعی فرصتی برای صحبت مستقیم با مردم است. البته با پول و تبلیغات همین شبکه ها ، افراد تأثیرگذار با به راه انداختن جنگ روانی ، منافع اهداف فاسد خود را به حداکثر می رسانند. اگر فرصتی پیش می آمد و انشاالله برخی از فسادهای دلالان به ظاهر را تکرار می کردم ، چه به نام اصولگرایان و چه اصلاح طلبان ، که سعی در مقابله با هزار ترفند داشتند. و من خواهم گفت که وقتی آنها راه را بستند ، سعی کردند دیگران را سرزنش کنند. من خیلی خوشحالم که جلوی راه آنها را گرفته ام و خیلی احساساتی هستم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.