تسهیلات و خدمات رسانی ویژه اورژانس به ناشنوایان و اوتیسمی‌ها

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

تسهیلات و خدمات رسانی ویژه اورژانس به ناشنوایان و اوتیسمی‌ها

تسهیلات و خدمات رسانی ویژه اورژانس به ناشنوایان و اوتیسمی‌ها https://hydoc.ir/تسهیلات-و-خدمات-رسانی-ویژه-اورژانس-به-ن/ https://hydoc.ir/تسهیلات-و-خدمات-رسانی-ویژه-اورژانس-به-ن/#respond سلام دکتر Tue, 02 Mar 2021 02:16:13 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/تسهیلات-و-خدمات-رسانی-ویژه-اورژانس-به-ن/

سخنگوی خدمات اورژانس در کشور از آمادگی این سازمان برای همکاری با انجمن ناشنوایان و اوتیسم خبر داد. مجتبی خالدی در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران وی در همین رابطه فاش کرد: سازمان اورژانس ایالتی امسال دو پروژه ویژه را آغاز کرد که یکی از آنها مربوط به ارائه خدمات به ناشنوایان است. وی ادامه …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
تسهیلات و خدمات رسانی ویژه اورژانس به ناشنوایان و اوتیسمی‌ها

سخنگوی خدمات اورژانس در کشور از آمادگی این سازمان برای همکاری با انجمن ناشنوایان و اوتیسم خبر داد.

مجتبی خالدی در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران وی در همین رابطه فاش کرد: سازمان اورژانس ایالتی امسال دو پروژه ویژه را آغاز کرد که یکی از آنها مربوط به ارائه خدمات به ناشنوایان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه سازمان اورژانس در کشور تمام زیرساخت های لازم را فراهم کرده و مابقی اقدامات باید توسط انجمن های مربوطه انجام شود. انجمن های مربوطه باید شماره این افراد را در سیستم ما ثبت کنند تا بتوانیم فقط با تماس و پیام کوتاه آمبولانس ارسال کنیم.

الخالدی گفت: “ما طرحی مشابه را برای بیماران اوتیستیک مطالعه کرده ایم و مشابه طرح ناشنوایان است.” امیدواریم انجمن های مربوطه روند ثبت نام این افراد را دنبال کنند.

وی افزود: “در سازمان اورژانس در کشور ، ما معتقدیم که همه افراد جامعه باید 115 سرویس دریافت کنند ، بنابراین اگر انجمن ها ایده ای برای ارائه خدمات بهتر به اعضای خود دارند ، می توانیم برای حل این مشکلات اقدام کنیم.” از طرف سازمان اورژانس کشور برای تسهیل ارائه خدمات.

سخنگوی سازمان اورژانس در کشور گفت: “همکاری های خوبی در این زمینه وجود داشت و جلساتی را در این مناطق برگزار کردیم.” انجمن های زیادی وجود دارد و بعضی اوقات انجمن ها زیرمجموعه های زیادی را شامل می شوند. ما می خواهیم كه یك انجمن مرکزی مسئول این مراحل باشد و بقیه انجمن های فرعی اطلاعات تماس افراد را از طریق انجمن مركزی در اختیار ما قرار می دهند.

خالد با اشاره به آمادگی سازمان اورژانس در کشور برای تأمین زیرساخت ها ، گفت: “با هماهنگی هر انجمن ، می تواند لیست اعضای خود را در وب سایت اورژانس کشور بارگذاری کند.”

وی افزود: “یکی از ترس ما این است که فرد ناشنوا با مشکل روبرو شود و متأسفانه ما هیچ وسیله ارتباطی برای او نخواهیم گذاشت. تلاش ما این است که علاوه بر تماس راه های ارتباطی دیگری نیز پیدا کنیم.”

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
تسهیلات و خدمات رسانی ویژه اورژانس به ناشنوایان و اوتیسمی‌ها

https://hydoc.ir/تسهیلات-و-خدمات-رسانی-ویژه-اورژانس-به-ن/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.