نشست امروز سازمان ملل درباره یمن/ گوترش: یمن در معرض قحطی است، سخاوتمندانه کمک کنید

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

نشست امروز سازمان ملل درباره یمن/ گوترش: یمن در معرض قحطی است، سخاوتمندانه کمک کنید

نشست امروز سازمان ملل درباره یمن/ گوترش: یمن در معرض قحطی است، سخاوتمندانه کمک کنید https://titr-news.ir/2021/03/نشست-امروز-سازمان-ملل-درباره-یمن-گوترش/ تیتر نیوز Mon, 01 Mar 2021 09:10:45 0000 بین الملل https://titr-news.ir/2021/03/نشست-امروز-سازمان-ملل-درباره-یمن-گوترش/ سازمان ملل امروز (دوشنبه) کنفرانسی را برگزار می کند تا تعهد خود را برای ارائه کمک های بشردوستانه به یمن در سال 2021 اعلام کند. خبرگزاری آناتولی گزارش داد ، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد از جهان خواسته است به دعوت سوئد ، سوئیس و سازمان ملل امروز (دوشنبه) به دعوت سوئد ، سوئیس …

سازمان ملل امروز (دوشنبه) کنفرانسی را برگزار می کند تا تعهد خود را برای ارائه کمک های بشردوستانه به یمن در سال 2021 اعلام کند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد ، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد از جهان خواسته است به دعوت سوئد ، سوئیس و سازمان ملل امروز (دوشنبه) به دعوت سوئد ، سوئیس و سازمان ملل به یونان بیاید. .

گوترش گفت: “یمن در حال حاضر با گرسنگی و قحطی روبرو است که جهان برای دهه ها شاهد آن بوده است.”

وی افزود اگر اقدامات فوری در این زمینه انجام نشود ، جان میلیون ها نفر در معرض خطر قرار می گیرد و در این حالت نه تنها تلفات فوری ، بلکه عواقبی نیز در پی خواهد داشت که در آینده شنیده خواهد شد. شنیده شدن

سازمان ملل امروز (دوشنبه) کنفرانسی در سطح عالی را تعهد کرد که کمک های بشردوستانه را به یمن در سال 2021 ارائه خواهد کرد.

بر اساس آمار سازمان ملل ، بیش از 16 میلیون یمنی در سال جاری تحت تأثیر قحطی قرار خواهند گرفت و حدود 1،000،000،000 نفر در شرایط شبیه قحطی زندگی می کنند.

یمن شاهد نزدیک به هفت سال جنگ است که در آن 233000 نفر جان خود را از دست داده و هشتاد درصد جمعیت یا نزدیک به 30 میلیون نفر برای زنده ماندن در بدترین بحران انسانی جهان نیاز به کمک دارند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.