عضو گروهک تروریستی مجازات شد

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

عضو گروهک تروریستی مجازات شد

عضو گروهک تروریستی مجازات شد https://titr-news.ir/2021/03/عضو-گروهک-تروریستی-مجازات-شد/ تیتر نیوز Mon, 01 Mar 2021 18:32:36 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/03/عضو-گروهک-تروریستی-مجازات-شد/ به گزارش شبکه خبری به گفته مرکز رسانه قضائی ، در تاریخ 25 دسامبر سال 1994 بود که افراد مسلح با موتورسیکلت به سمت دروازه و دیوار منطقه 17 پلیس علوی اهواز آتش گشودند. مهاجمان مسلح فیلمبرداری و خرابکاری در تیراندازی و خرابکاری خود را برای گسترش در فضای مجازی ادامه داده و از صحنه …

به گزارش شبکه خبری

به گفته مرکز رسانه قضائی ، در تاریخ 25 دسامبر سال 1994 بود که افراد مسلح با موتورسیکلت به سمت دروازه و دیوار منطقه 17 پلیس علوی اهواز آتش گشودند.

مهاجمان مسلح فیلمبرداری و خرابکاری در تیراندازی و خرابکاری خود را برای گسترش در فضای مجازی ادامه داده و از صحنه جنایت فرار کرده اند.

در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که تیراندازی با اسلحه کلاشینکف انجام شده و 18 گلوله در مقابل کلانتری جمع آوری شده است.

تحقیقات تحت نظارت قوه قضاییه ادامه داشت تا اینکه شخصی به نام جاسم حیدری به عنوان مقصر اصلی شناسایی و دستگیر شد. با بررسی سوابق جاسم حیدری مشخص شد که این فرد در سال 2008 به جرم سرقت مسلحانه از طلافروشی ها به 5 سال زندان محکوم شده است.

تحقیقات نشان داده است که جاسم حیدری کلیپ هایی از حملات مسلحانه خود را به رهبری گروه تروریستی النیدال العربی بستر بدست آورده و آنها را برای پخش به صدا و سیمای سعودی آماده کرده است.

اینها همه اقدامات جنایتکارانه جاسم حیدری نیست. “تحقیقات نشان می دهد که این فرد به گروه تروریستی جبهه النصره در سوریه پیوسته و دوره های نظامی و تکفیری را در آنجا گذرانده است.” علاوه بر این ، جاسم حیدری در عملیات های مختلف تروریستی در سوریه شرکت داشته و برای همکاری با گروه های تروریستی به هلند ، ترکیه ، یونان و اتریش سفر کرده است.

جاسم حیدری ماهانه از ترکیه ، قطر ، عربستان سعودی و ایالات متحده دریافت می کرد.

به دنبال صدور کیفرخواست ، پرونده خرابکاری جاسم حیدری به دادگاه ارجاع شد. به گفته متهم ، جاسم حیدری یکی از اعضای گروه های تروریستی جبهه النصره ، اخبار الشام و جیش الحور است.

پس از جلسه دادگاه ، دادگاه رأی به فعالیتهای تروریستی جاسم هیدری داد. طبق حکم دادگاه ، اقدامات جاسم حیدری زنا محسوب می شود و دادگاه جاسم حیدری را به اعدام محکوم کرد.

با درخواست شاکی پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور ارجاع شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.