حریق در یک کارگاه صنعتی در تهران/ مصدوم شدن سه آتش نشان حین عملیات

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

حریق در یک کارگاه صنعتی در تهران/ مصدوم شدن سه آتش نشان حین عملیات

حریق در یک کارگاه صنعتی در تهران/ مصدوم شدن سه آتش نشان حین عملیات https://titr-news.ir/2021/02/حریق-در-یک-کارگاه-صنعتی-در-تهران-مصدوم/ تیتر نیوز Thu, 25 Feb 2021 04:47:59 0000 حوادث https://titr-news.ir/2021/02/حریق-در-یک-کارگاه-صنعتی-در-تهران-مصدوم/ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سه آتش نشان در اثر آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی مجروح شدند. سید جلال مالکی در مصاحبه با تیتر نیوز اظهار داشت: آتش سوزی یک کارگاه صنعتی در محله گلدستا در نزدیکی خط راه آهن ساعت 5:66 عصر امشب به سازمان آتش نشانی و …

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سه آتش نشان در اثر آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی مجروح شدند.

سید جلال مالکی در مصاحبه با تیتر نیوز اظهار داشت: آتش سوزی یک کارگاه صنعتی در محله گلدستا در نزدیکی خط راه آهن ساعت 5:66 عصر امشب به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گزارش شد ، انجام شد که بلافاصله گزارش شد. سه ایستگاه آتش نشانی کاملاً مجهز به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: صحنه یک گاراژ با مساحت بیش از 4000 متر بود که در آن سوله های زیادی با کارهای مختلف وجود داشت. یکی از سوله ها که حدود 40 متر زیر زمین بود نیز آتش گرفت. این سایت برای تولید پلاستیک استفاده می شد و حاوی تعدادی ماده منفجره و بشکه بود.

مالکی افزود: داده ها نشان داد که آتش سوزی از حوضه شروع شده است ، بنابراین هر دو حوضه و قسمت اصلی سوله در آتش سوخت.

مالکی گفت: آتش نشانان از هر دو طرف عملیاتی را آغاز کردند و وارد آن شدند که ناگهان بخشی از سقف تاکتیکی را تخریب کرد و بخشی از دیواره های جانبی را از بین برد و سه آتش نشان در حال فعالیت بودند.

وی ادامه داد: این افراد از ناحیه پا ، شانه و کمر دچار جراحات شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

این غیرنظامی گفت: در طی عملیات آتش خاموش شد و از سرایت آتش به سایر موارد جلوگیری شد. سربازان سایت را جستجو و ایمن می کنند.

وی با اشاره به حوادثی که در آن آتش نشانان مجروح یا به شهادت رسیدند ، اظهار داشت: این نشان دهنده کار سخت و طاقت فرسای آتش نشانان است که همیشه با خطرات همراه است ، آتش نشانان همیشه جان خود را برای جان و مال خود فدا می کنند. و مطابق با تعهدشان به شرکای خود ، آنها کار خود را انجام می دهند ، اما این یک تعامل دو طرفه است و من از شهروندان می خواهم که برای محافظت از محل کار و محل سکونت خود اقدام کنند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.