آمادگی دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجویان پیراپزشکی

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

آمادگی دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجویان پیراپزشکی

آمادگی دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجویان پیراپزشکی https://hydoc.ir/آمادگی-دانشگاه-آزاد-برای-پذیرش-دانشجو/ https://hydoc.ir/آمادگی-دانشگاه-آزاد-برای-پذیرش-دانشجو/#respond سلام دکتر Fri, 12 Feb 2021 08:46:50 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/آمادگی-دانشگاه-آزاد-برای-پذیرش-دانشجو/

به گزارش شفاف ، محمد مهدی تحرجی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، در مورد تکمیل ظرفیت رشته دستیاری دانشجویان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام بیانیه ای صادر کرد. وی نوشت: “تا سال 1995 ، دانشگاه آزاد کنکور جداگانه برگزار می کرد ، اما در سال 1996 برای اولین بار به بهانه روش جذب …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
آمادگی دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجویان پیراپزشکی

به گزارش شفاف ، محمد مهدی تحرجی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، در مورد تکمیل ظرفیت رشته دستیاری دانشجویان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام بیانیه ای صادر کرد.

وی نوشت: “تا سال 1995 ، دانشگاه آزاد کنکور جداگانه برگزار می کرد ، اما در سال 1996 برای اولین بار به بهانه روش جذب دانشجو ، بدون در نظر گرفتن شرایط پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ، تأسیس شد. زیردستان مجاز به تکمیل توانایی در روند جذب دانشجو است ، مگر اینکه با اجازه از هیئت سنجش و پذیرش ، این مصوبه در سال 1997 اجرا شود.

امسال دانشگاه آزاد نیز برای جای خالی دستیار پزشکی اقدام کرده است.

متأسفانه رئیس سازمان سنجش که دبیر هیئت سنجش نیز هست ، جلسه هیأت ارزیابی را برگزار نکرد و مجوز دانشگاه را برای گرفتن مجوز نداد (تنها اقدامی که سازمان سنجش انجام داد مکالمه با وزارت بهداشت).

از متقاضیان محترم اکنون مطلع شده اند که طولانی شدن روند فوق الذکر منجر به پایان یافتن فرصت ثبت نام در ترم دوم می شود ، بنابراین اگر جلسه هیئت ارزیابی با تاخیر برگزار شود و توافق بالقوه با درخواست دانشگاه آزاد باشد ، پس فرصتی وجود نخواهد داشت برای ثبت نام بنابراین ، متقاضیان محترم باید توجه داشته باشند که اگر جلسه هیئت ارزیابی در اسرع وقت توسط رئیس سازمان سنجش قبل از پایان دوره ثبت نام برگزار شود ، دانشگاه آزاد آماده ثبت نام داوطلبان خواهد بود.

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
آمادگی دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجویان پیراپزشکی

https://hydoc.ir/آمادگی-دانشگاه-آزاد-برای-پذیرش-دانشجو/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.