نیاز زلزله زدگان سی سخت و شهرستان دنا چیست؟

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

نیاز زلزله زدگان سی سخت و شهرستان دنا چیست؟

نیاز زلزله زدگان سی سخت و شهرستان دنا چیست؟ https://titr-news.ir/2021/02/نیاز-زلزله-زدگان-سی-سخت-و-شهرستان-دنا-چی/ تیتر نیوز Mon, 22 Feb 2021 04:45:35 0000 حوادث https://titr-news.ir/2021/02/نیاز-زلزله-زدگان-سی-سخت-و-شهرستان-دنا-چی/ تیتر نیوز / کوگلیوا و بویراحمد رئیس جمعیت هلال احمر استان کوه گالیه ای و بویراحمد گفت: زلزله زدگان در دانا و سی سخت به تجهیزات از جمله سوخت ، بخاری ، پتو ، مبلمان ، فرش ، غذا ، اتاق بهداشتی و سرپناه احتیاج داشتند. سید امان الله جهانبین در گفت وگو با تیتر …

نیاز به قربانیان زلزله در سیسکات و دینا چیست؟

تیتر نیوز / کوگلیوا و بویراحمد رئیس جمعیت هلال احمر استان کوه گالیه ای و بویراحمد گفت: زلزله زدگان در دانا و سی سخت به تجهیزات از جمله سوخت ، بخاری ، پتو ، مبلمان ، فرش ، غذا ، اتاق بهداشتی و سرپناه احتیاج داشتند.

سید امان الله جهانبین در گفت وگو با تیتر نیوز افزود: 40 تیم هلال احمر در مناطق مذهبی زلزله زده به ویژه در شهر سیاسخت به زلزله زدگان خدمات ارائه می دهند. تیم هایی از فارس ، اصفهان ، خوزستان و چهارمحال و بختیاری نیز به کمک ما آمده اند.
وی گفت ، تاکنون 3011 چادر زلزله ، 664644 کیلوگرم نایلون ، 454545 پتو ، 70 موکت فرش ، 65 1965 72 ، بسته بندی مواد غذایی بسته بندی شده ، شیر 90 سوپاپ ، 4 124 گرمکن برقی و مواد بیولوژیکی توزیع شده است.
مدیریت جمعیت هلال احمر کوگیلا یوا و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم و اهدا کنندگان می توانند با شماره نقدی 5223522319 تماس بگیرند (شماره کارت شما پول خود را اهدا می کنید. و سهام بونیر احمد.
جهانبین گفت: زلزله ، توالت ، بخاری ، پتو ، فرش ، مواد غذایی ، وسایل خانه ، سرپناه ، تجهیزات بهداشتی و وسایل گرمایشی مهمترین نیازهای مردم است.
وی در ادامه با بیان اینکه هوای گرم سی سخت در شهر دینا و پناهگاه زلزله زدگان وظیفه هلال احمر تهیه چادر ، سرپناه و امدادرسانی اضطراری برای زلزله زدگان بود ، ادامه داد: تا زمان ساخته شدن سرپناه فراهم می کند. این بسیار مناسب است.
کوگیلا یوا و بویراحمد ، مدیر سرخ گفت: برای ارائه بهترین خدمات ، شهر سی سخت به 9 قسمت تقسیم شده و نیروهای هلال احمر ، سپاه ، پلیس و نیروهای مردمی برای توزیع اقلام امدادی و ارائه خدمات بهتر تشکیل شده اند. جمعیت هلال .برای آماده سازی. خدمات ، از جمله چادر. که در خانه در اختیار مردم قرار می گیرد.
جهانبین از مردم زلزله زده خواست که در مقابل هلال احمر و خدمات امدادرسانی به زلزله جمع نشوند ، زیرا تجمع آنها روند ارائه خدمات و مساعدت را کند می کند.
وی با تشکر از مردم دینا و سیاخت که در گذشته فداکاری های خود را نشان داده اند ، گفت: آنها باید برای کمک به آنها با هلال احمر و سایر خدمات امدادرسانی به زلزله همکاری کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر استان کهگ گلیحی و بویراحمد گفت: “ما تا زمانی که مردم به ما نیاز داشته باشند در کنار ما هستیم و در توزیع اقلام و چادرهای لازم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.”
انتهای پیام

واقعیاتی راجب زلزله

زلزله های با قدرت 3 ریشتر و کم تر معمولا محسوس نیستند، اما زلزله های 6.5 ریشتر و بالاتر می توانند خسارات زیادی در سطح وسیع ایجاد کنند.

هر سال حدود 500000 زلزله اتفاق می افتد که ازهر 5 مورد 1 مورد احساس می شود.

دانشمندان می گویند سال ها پیش زلزله های کوچک خیلی بیشتر از زلزله های بزرگ اتفاق می افتادند.

زلزله 3 ریشتر 10 برابر بیشتر از زلزله 4 ریشتر احتمال دارد اتفاق بیفتد. و زلزله 4 ریشتر 10 برابر بیشتر از زلزله 5 ریشتر. با این گفته ، هر سال حدود 18 زلزله 7 تا 7.9 ریشتر، و 1 زلزله 8 ریشتر و بالاتر در جهان اتفاق می افتد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.