چند توصیه برای کمک به کاهش وزن

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

چند توصیه برای کمک به کاهش وزن

چند توصیه برای کمک به کاهش وزن https://hydoc.ir/چند-توصیه-برای-کمک-به-کاهش-وزن/ https://hydoc.ir/چند-توصیه-برای-کمک-به-کاهش-وزن/#respond سلام دکتر Wed, 17 Feb 2021 23:20:16 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/چند-توصیه-برای-کمک-به-کاهش-وزن/

اگر قصد کاهش وزن دارید ، لازم است برخی از غذاها را از رژیم خود حذف کنید و گاهی اوقات علاوه بر نیاز به دانستن دستورالعمل های تغذیه ای برای کاهش وزن ، غذاهای خاصی را نیز بخورید. به گزارش سلام دکتر ، هنگام تلاش برای کاهش وزن ، مهم است که بدانید کدام غذاها …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
چند توصیه برای کمک به کاهش وزن

اگر قصد کاهش وزن دارید ، لازم است برخی از غذاها را از رژیم خود حذف کنید و گاهی اوقات علاوه بر نیاز به دانستن دستورالعمل های تغذیه ای برای کاهش وزن ، غذاهای خاصی را نیز بخورید.

به گزارش سلام دکتر ، هنگام تلاش برای کاهش وزن ، مهم است که بدانید کدام غذاها به کاهش وزن کمک می کنند.

جایگزینی برخی از غذاهایی که باعث چاقی می شوند با غذاهای سالم بسیار مهم است.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام کاهش وزن در رژیم غذایی خود به خاطر بسپارید.

1) تخم و جو دوسر را با غلات شیرین جایگزین کنید: غلات شیرین حاوی مواد نگهدارنده و شکر مضر با ارزش غذایی پایین و کالری بسیار بالا هستند. بنابراین می توانید تخم مرغ های غنی از پروتئین یا بلغور جو دوسر را با صبحانه جایگزین غلات شیرین کنید. پروتئین ها با افزایش احساس سیری به شما در کاهش وزن کمک می کنند.

2) جای دسرها را آب میوه جایگزین کنید: گاهی اوقات واضح به نظر می رسد که شما به دنبال برخی از دسرها مانند کیک ، بستنی ، شکلات یا هر نوع پودینگ دیگری هستید. این غذاها غنی از شکر تصفیه شده هستند و نباید در رژیم لاغری مصرف شوند. متناوباً ، وقتی میل به شیرینی جات دارید می توانید آب میوه داشته باشید. میوه های تازه مانند توت ، مرکبات ، گلابی یا هر میوه تازه دیگری را که دوست دارید انتخاب کنید. می توانید این میوه را با شیر یا ماست مخلوط کنید. برای سرعت بخشیدن به کاهش وزن ، می توانید مقداری دانه و آجیل سالم نیز به اسموتی خود اضافه کنید. این آب میوه سالم می تواند به عنوان یک میان وعده خوب در حالی که رژیم لاغری دارید مصرف کنید و اشتیاق خود را برای شیرینی جات رفع کنید.

3) نوشیدنی های شیرین را جایگزین نوشیدنی های خانگی کنید: نوشیدنی های شیرین ، آب میوه های غیر طبیعی و سایر نوشیدنی های انرژی زا حاوی مقادیر زیادی مواد شیمیایی مضر هستند و کالری زیادی دارند. گزینه های سالم برای این نوشیدنی ها شامل ماست ، آب میوه و سبزیجات ، آب نارگیل و نوشیدنی های سنتی است.

4) گوشت بدون چربی را با گوشت فرآوری شده جایگزین کنید: از هرگونه گوشت فرآوری شده مانند سوسیس و کالباس که در طی رژیم لاغری کباب ، تخمیر ، نمک و خشک شده اند ، خودداری کنید. این گوشت برای افزایش ماندگاری اصلاح شده است. به جای گوشت فرآوری شده ، از گوشت بدون چربی استفاده کنید که سالم است و به دلیل غنی بودن از پروتئین به کاهش وزن کمک می کند.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
چند توصیه برای کمک به کاهش وزن

https://hydoc.ir/چند-توصیه-برای-کمک-به-کاهش-وزن/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.