یک گربه برق جزیره خارگ را قطع کرد!

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

یک گربه برق جزیره خارگ را قطع کرد!

یک گربه برق جزیره خارگ را قطع کرد! https://titr-news.ir/2021/02/یک-گربه-برق-جزیره-خارگ-را-قطع-کرد/ تیتر نیوز Sat, 13 Feb 2021 04:17:06 0000 حوادث https://titr-news.ir/2021/02/یک-گربه-برق-جزیره-خارگ-را-قطع-کرد/ تیتر نیوز / بشیر منبع تغذیه این شهر به جزیره خارج حدود یک ساعت قبل پس از یک حادثه قطع شد. به گزارش تیتر نیوز ، و یکی از ساکنان جزیره ، این گربه وارد تابلوی فشار قوی نیروگاه اصلی خارگ شد و سپس باعث آتش سوزی و صاعقه در منطقه شهری خار شد. همانطور …

تیتر نیوز / بشیر منبع تغذیه این شهر به جزیره خارج حدود یک ساعت قبل پس از یک حادثه قطع شد.

به گزارش تیتر نیوز ، و یکی از ساکنان جزیره ، این گربه وارد تابلوی فشار قوی نیروگاه اصلی خارگ شد و سپس باعث آتش سوزی و صاعقه در منطقه شهری خار شد.

همانطور که یکی از حاضران به تیتر نیوز گفت ، “گربه دلیل برق گرفتگی هنگام ورود گربه به فضای تابلوی فشار قوی بود.”

“اکنون آتش سوزی شده است اما هنوز هم خسارت وارد شده است و تیم های مدیریت برق در تلاشند تا قطعی برق را ترمیم و ترمیم کنند.”

گفتنی است که ساعتی پیش منبع تغذیه در منطقه شهری خوگ قطع شد اما نیروگاه بزرگ نفت ، خانه های نظارتی و مناطق عملیاتی به دلیل استفاده از ژنراتورها و عدم ارتباط از نظر برق مشکل برق ندارند. به قدرت شهرداری.

آتش سوزی نیروگاه خارگ با ورود سریع آتش به ترمینال سوخت خاموش می شود و تیم نظارت در حال آماده سازی نیروگاه برای از سرگیری کار برای تأمین برق این جزیره هستند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.