چگونه با کاهش وزن، جوانی صورت را حفظ کنیم؟

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

چگونه با کاهش وزن، جوانی صورت را حفظ کنیم؟

چگونه با کاهش وزن، جوانی صورت را حفظ کنیم؟ https://hydoc.ir/چگونه-با-کاهش-وزن،-جوانی-صورت-را-حفظ-کنی/ https://hydoc.ir/چگونه-با-کاهش-وزن،-جوانی-صورت-را-حفظ-کنی/#respond سلام دکتر Sun, 31 Jan 2021 06:13:25 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/چگونه-با-کاهش-وزن،-جوانی-صورت-را-حفظ-کنی/

سلام دکتر / خراسان رضوی کاهش وزن با پیروی از رژیم های مختلف و سپس از بین بردن اثرات این رژیم ها بر روی صورت ممکن است ناخواسته بر سلامتی و عزت نفس شما تأثیر بگذارد. پزشکان هشدار می دهند که از دست دادن چربی در گونه ها ، حفره چشم و فک سنگین ، …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
چگونه با کاهش وزن، جوانی صورت را حفظ کنیم؟

سلام دکتر / خراسان رضوی کاهش وزن با پیروی از رژیم های مختلف و سپس از بین بردن اثرات این رژیم ها بر روی صورت ممکن است ناخواسته بر سلامتی و عزت نفس شما تأثیر بگذارد. پزشکان هشدار می دهند که از دست دادن چربی در گونه ها ، حفره چشم و فک سنگین ، پیری صورت را تسریع می کند.

طبق اخبار ، مدت هاست که اعتقاد بر این است که افتادگی پوست نتیجه نیروی جاذبه است. اما محققان اکنون معتقدند آنچه که برخی از آنها به عنوان “رژیم غذایی صورت” یاد می کنند ارتباط زیادی با کاهش چربی صورت دارد. این یافته می تواند عملکرد لیفت صورت را بهبود بخشد. همچنین توضیح می دهد که چرا بسیاری از افراد مشهور پس از لیفت صورت یک دهه بزرگتر ظاهر شدند.

در این مطالعه ، افراد میانسال دو بار و حداقل با فاصله یک دهه تحت سی تی اسکن (توموگرافی کامپیوتری) قرار گرفتند. چربی صورت در این مدت بیش از 12 درصد کاهش یافت و این مورد تئوری “کاهش حجم” پیری صورت را تأیید می کند و توضیح می دهد که چرا برخی از افراد در هنگام کاهش وزن بدنبال جوان سازی صورت هستند.

دکتر آرون مورگان ، محقق اصلی در کالج پزشکی ویسکانسین ، ایالات متحده ، گفت: “ما معتقدیم که از دست دادن بیشتر چربی صورت ، پشتیبانی از چربی اضافی را از بین می برد و منجر به عمیق شدن چین و چروک های بینی و لب ها می شود.” یعنی چین هایی که از بینی به دهان منتهی می شود. در عین حال ، از دست دادن چربی گونه ها را نیز کاهش می دهد ، فک را کاهش می دهد و چربی اطراف آن از بین می رود. کاهش حجم دور چشم باعث می شود ناحیه چشم توخالی و غرق شود.

مورگان می گوید: قسمت بالای صورت چربی کمتری دارد ، بنابراین کاهش چربی بیشتر به چشم می آید. “برعکس ، گونه یا دهان چربی کمی از دست می دهد ، بنابراین با تغییر در سایر مناطق مرکزی ، سطح به نظر می رسد پرتر است.”

تأثیر چربی ها بر ظاهر

19 شرکت کننده ای که میانگین سنی آنها در هر اسکن 46 و 57 سال بود و تحت عمل لیفت صورت یا هیچ عمل زیبایی دیگری قرار نگرفتند ، محققان را قادر به اندازه گیری تغییرات رسوبات چربی در ناحیه بین چشم و دهان کردند. اگرچه نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت بود ، اما نتایج مطالعه آنها کاهش واضح و قابل اندازه گیری چربی های سطح را نشان داد.

نتایج نشان داد که محتوای لیپید از حدود 46.50 سی سی (سی سی) در بررسی اولیه به 40.8 سی سی در پیگیری بعدی ، با کاهش نهایی 12.2 درصد کاهش یافته است. اما ارزش آن در همه سطوح یکسان نبود. در محفظه سطحی ، دقیقاً در زیر سطح پوست ، به طور متوسط ​​3/11/3٪ کاهش و در عمق بافت زیرپوستی ، کاهش 18/4٪ مشاهده شد.

تحقیقات نشان می دهد که چربی در واقع ستونی است که صورت را بلند می کند. نتایج این مطالعه ممکن است روشهایی را برای جایگزینی یا تغییر مکان چربی متوسط ​​به روشی “فیزیولوژیکی” فراهم کند.

مورگان می گوید: “ما معتقدیم كه یافته های ما به جراحان پلاستیك كمك می كند تا روش های طبیعی تری برای جوان سازی صورت برای بازگرداندن توزیع چربی صورت طراحی كنند.” نتایج نشان می دهد که کاهش حجم چربی منجر به پیری می شود و نه فقط ضعف بافتی مرتبط با پیری. “بنابراین ، علاوه بر جراحی ، باید از جایگزینی حجم برای بازسازی چهره جوان استفاده شود.”

چربی ها ، مقصر واقعی پیری صورت است

این مطالعه نتیجه گرفت که نظریه سنتی افتادگی گرانش صورت کاملاً صحیح نیست. در حالی که این تصور که رباط های ضعیف در وسط می توانند منجر به افتادگی بافت های نرم شوند ، معتبر است ، اما شواهد راه دیگری را نشان می دهند.

مورگان ادعا می کند که علت واقعی پیری صورت ممکن است از دست دادن چربی باشد ، چه در نزدیکی سطح پوست و چه در نواحی عمیق. بنابراین ، به جای توصیه به رژیم غذایی که منجر به کاهش قابل توجه چربی شود ، متخصصان باید به افراد توصیه کنند که به تدریج لاغر شوند. پزشکان توصیه می کنند که بهترین راه برای کاهش اثرات منفی کاهش وزن ، مصرف چربی های امگا 3 ، میوه ها و سبزیجات و ویتامین های ضروری است.

نتایج در مجله جراحی پلاستیک و ترمیمی منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
چگونه با کاهش وزن، جوانی صورت را حفظ کنیم؟

https://hydoc.ir/چگونه-با-کاهش-وزن،-جوانی-صورت-را-حفظ-کنی/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.