دستگیری قاچاقچی مسافرنما در عسلویه

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

دستگیری قاچاقچی مسافرنما در عسلویه

دستگیری قاچاقچی مسافرنما در عسلویه https://titr-news.ir/2021/02/دستگیری-قاچاقچی-مسافرنما-در-عسلویه/ تیتر نیوز Sun, 07 Feb 2021 03:52:44 0000 حوادث https://titr-news.ir/2021/02/دستگیری-قاچاقچی-مسافرنما-در-عسلویه/ تیتر نیوز / بشیر فرمانده پلیس اسلو از کشف 10 کیلوگرم تریاک از تجهیزات یک قاچاقچی مسافر در این شهرستان خبر داد. سرهنگ پیمان فتاحی در اظهاراتی گفت: مأموران پلیس در ایست بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو هنگام کنترل یک وسیله نقلیه مسافربری در شکتین به یک مسافر در اتوبوس مشکوک شدند. وی افزود: ماموران …

تیتر نیوز / بشیر فرمانده پلیس اسلو از کشف 10 کیلوگرم تریاک از تجهیزات یک قاچاقچی مسافر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی در اظهاراتی گفت: مأموران پلیس در ایست بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو هنگام کنترل یک وسیله نقلیه مسافربری در شکتین به یک مسافر در اتوبوس مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران ایست بازرسی پس از هدایت مسافری به ایستگاه ، به چمدان خود مشکوک شده و پس از تحقیقات بیشتر ، ده کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در هتل قرار داده شده بود کشف کردند.

سرانجام ، رئیس پلیس اوسولیا با اشاره به شناسایی متهم به مراجع قضایی ، از شهروندان خواست با شماره 110 با تماس با حوادث مشکوک به قاچاق مواد مخدر ، ذخیره سازی ، فروش و قاچاق تماس بگیرند. و کمک به پلیس در این مبارزه.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.