از سرگیری پروازهای عراق با پروتکل‌های مشترک

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

از سرگیری پروازهای عراق با پروتکل‌های مشترک

از سرگیری پروازهای عراق با پروتکل‌های مشترک https://hydoc.ir/از-سرگیری-پروازهای-عراق-با-پروتکل‌های/ https://hydoc.ir/از-سرگیری-پروازهای-عراق-با-پروتکل‌های/#respond سلام دکتر Sun, 24 Jan 2021 23:13:14 0000 رسانه عمومی https://hydoc.ir/از-سرگیری-پروازهای-عراق-با-پروتکل‌های/

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی فرودگاه های ایران به چندین مقصد در عراق از جمله نجف و بغداد خبر داد و گفت: “شرکت های هواپیمایی می توانند با رعایت قوانین و مقررات بهداشتی مجوزهای هواپیمایی این کشور را برای هر روز دریافت کنند.” به گزارش سلام دکتر ، پس از شیوع ویروس کرونا در …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
از سرگیری پروازهای عراق با پروتکل‌های مشترک

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی فرودگاه های ایران به چندین مقصد در عراق از جمله نجف و بغداد خبر داد و گفت: “شرکت های هواپیمایی می توانند با رعایت قوانین و مقررات بهداشتی مجوزهای هواپیمایی این کشور را برای هر روز دریافت کنند.”

به گزارش سلام دکتر ، پس از شیوع ویروس کرونا در جهان و محدودیت های سفر توسط بسیاری از زمین ، دریا و هوا ، کشورهای مختلف موافقت نامه های تجاری را امضا کردند و بر سر مقررات خصوصی و چند جانبه برای ایجاد روابط ، به ویژه در زمینه قطارها توافق کردند. در همین حال ، با حذف چند مقصد خارجی ، بسیاری از کشورها که قبل از شیوع کرونا به بسیاری از کشورها پرواز کرده بودند ، البته مطابق با مقررات کرونا ، سفر هوایی خود را از سر گرفتند.

تورج دهقان زنگنه ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ، در مصاحبه با سلام دکتر ، در مورد وضعیت جدید هواپیماهای خارجی و از سرگیری پروازها بین ایران و عراق اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا رخ داده است و خواهد آمد. هیچ محدودیتی غیر از اقدامات بهداشتی و قلبی عروقی ندارد.

وی افزود: “طی چند روز گذشته ، ما با مقامات عراقی بحث و گفتگو کرده ایم و در نهایت تصمیم گرفته شده است پروازهای خطوط هوایی عراق به ایران و هواپیمایی های ایرانی از سر گرفته شود تا بتوانند مسافران و مسافران خود را به این کشور همسایه بیاورند. “

رئیس نیروی بین المللی کمک امنیتی (ISAF) ادامه داد: شنبه گذشته ، هواپیمایی عراق به تهران و مشهد پرواز کرد و البته ما در مقررات بهداشتی کنترل زیادی بر این هواپیما داریم و شرکت های هواپیمایی ایران می توانند هرگونه درخواست روز هفته و مردم برای آنجاست ، از آنها بخواهید بلیط هواپیما به نجف و بغداد به آنها بدهند.

دهقان زنگنه گفت: “اقدامات پزشکی این هواپیما به عنوان سایر هواپیماهای خارجی در نظر گرفته می شود و می توان از آنها به عنوان غربالگری و نظارت بر افراد آلوده به پروتئین کرونا برای جلوگیری از مسافرت ، باد آنها و غیره نام برد و همچنین دستگاه ها باید PCR آزمایش شوند. با نظر دیگران نتیجه منفی دارد. “در خطوط هوایی خارجی.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
از سرگیری پروازهای عراق با پروتکل‌های مشترک

https://hydoc.ir/از-سرگیری-پروازهای-عراق-با-پروتکل‌های/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.