شارژ سریع گوشی Nothing phone (1) احتمالا ۴۵ وات باشد

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

شارژ سریع گوشی Nothing phone (1) احتمالا ۴۵ وات باشد

شارژ سریع گوشی Nothing phone (1) احتمالا ۴۵ وات باشد https://ijmarket.com/blog/شارژ-سریع-گوشی-nothing-phone-1-احتمالا-۴۵-وات-باشد/ ایجی مارکت Fri, 10 Jun 2022 13:49:57 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/شارژ-سریع-گوشی-nothing-phone-1-احتمالا-۴۵-وات-باشد/

تاریخ معرفی Nothingoshi Nothing Phone (1) به تازگی برای ۲۱ تیر ۱۴۰۱ اعلام شد. اینجا هنوز چیزی نیست شارژ سریع هیچ چیز گوشی هیچی (1) این گواهی جزئیات مربوط به شارژر محصول با نام تجاری هیچ چیز را فهرست می کند. سه شماره مدل ذکر شده است: C304، C347، و C348. این ممکن است نشان …

منبع :
شارژ سریع گوشی Nothing phone (1) احتمالا ۴۵ وات باشد

تاریخ معرفی Nothingoshi Nothing Phone (1) به تازگی برای ۲۱ تیر ۱۴۰۱ اعلام شد. اینجا هنوز چیزی نیست

شارژ سریع هیچ چیز گوشی هیچی (1)

این گواهی جزئیات مربوط به شارژر محصول با نام تجاری هیچ چیز را فهرست می کند. سه شماره مدل ذکر شده است: C304، C347، و C348. این ممکن است نشان دهنده سه مدل از یک شارژر باشد.

ذکداپتور برای شارژ سریع تا 45 وات ذکر شده است. این دستگاه به عنوان “واحد منبع تغذیه سوئیچینگ” طبقه بندی می شود و دارای گواهی IP20 می باشد.

علاوه بر این، آداپتور شارژ با استاندارد شارژ PPS تا 45 وات نیز می‌تواند سازگار باشد، بنابراین می‌توان دستگاه‌های بزرگ‌تری مانند نوت‌بوک و سایر دستگاه‌های پرچمدار اندروید را به‌سرعت شارژ کرد.

Nothingoshi Nothing (1) در تاریخ ۲۱ تیر ۱۴۰۱ و در رویدادی در لندن عرضه خواهد شد. انتظار می رود این دستگاه دارای شارژ بی سیم و یک قاب پشتی شفاف باشد که با زبان طراحی مشابه Nothing Ear (1).

نظر شما چیست؟ کری کنید که نایتگ راهبرد شارژ سریع نه خیلی سریع را مانند سامسونگ و اپل پیش می برد یا مانند چینی ها بر

منبع :
شارژ سریع گوشی Nothing phone (1) احتمالا ۴۵ وات باشد

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.