مجری برنامه عیدانه عموپورنگ در نوروز 1401 کیست؟

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

مجری برنامه عیدانه عموپورنگ در نوروز 1401 کیست؟

مجری برنامه عیدانه عموپورنگ در نوروز 1401 کیست؟ https://ijmarket.com/blog/مجری-برنامه-عیدانه-عموپورنگ-در-نوروز-1401/ ایجی مارکت Thu, 17 Mar 2022 04:18:18 0000 فیلم و هنر https://ijmarket.com/blog/مجری-برنامه-عیدانه-عموپورنگ-در-نوروز-1401/

تیتربرتر داریوش امیر فرضیایی و سپند سلیمانی مجریان «عیدانه عموپورنگ» شدند. مجری برنامه عیدانه عموپورنگ در نوروز 1401 مجری برنامه عیدانه عموپورنگ در نوروز 1401 «عیدانه عموپورنگ» از پنجشنبه ۲۶ اسفند با اجرای داریوش امیریایی و سپند سلیمانی به شبکه دو می‌آید. شبکه دو سیما امسال برنامه «عیدانه عموپورنگ» را از 26 …

منبع :
مجری برنامه عیدانه عموپورنگ در نوروز 1401 کیست؟


تیتربرتر داریوش امیر فرضیایی و سپند سلیمانی مجریان «عیدانه عموپورنگ» شدند.

مجری برنامه عیدانه عموپورنگ در نوروز 1401


مجری برنامه عیدانه عموپورنگ در نوروز 1401 مجری برنامه عیدانه عموپورنگ در نوروز 1401

«عیدانه عموپورنگ» از پنجشنبه ۲۶ اسفند با اجرای داریوش امیریایی و سپند سلیمانی به شبکه دو می‌آید.

شبکه دو سیما امسال برنامه «عیدانه عموپورنگ» را از 26 اسفند همزمان با نیمهان با اجرای داریوش فرضیایی و سپند امیرسلیمانی روی آنتن میبرد تا مخاطبان این شبکه میهمان هنرمندان کشور باشند.

در این ویژهبرنامه که تا تحویل سال 1401 ادامه خواهد داشت، علاوه بر دعوت از چهره های مطرح سینما، تئاتر، تلویزیون و همچنین خوانندگان محبوب کشور، نمایندگانی از بدنه مردم و جامعه و همچنین فعالیت های اجتماعی مختلف نیز حضور خواهند داشت تا در کنار بازیگران مجموعه «. کلبه عموپورنگ »و دیگر هنرمندان عیدانه‌ای برای مخاطبان تدارک ببینند.

اجرای این برنامه به داریوش فرضیایی و سپند امیرسلیمانی است که هر کدام به فراخور زمان و راار

«عیدانه عموپورنگ» از ۲۶ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۲۱ تا حوالی ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

بیوگرافی عمو پورنگ


داریوش فرضیایی متولد 1 مرداد 1352 در جوادیه تهران مجری و برنامه ساز است

تحصیلات داریوش فرضیایی

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که با مجری گری برنامه کودک با نام هنری عمو پورنگ به شهرت رسید و حالا

مصاحبه با داریوش فرضیایی


مصاحبه با داریوش فرضیایی مصاحبه با داریوش فرضیایی


نرا نمی‌خواهند تلویزیون دیده شود؟

«تلویزیون یعنی زبان حکومت و هرکس می‌خواهد زبان حکومت را بشنود از این کلام و رفتار را دنبال می‌کند. میزنند و یا در نقدهایشان این فضاسازی می کنند چون دشمن ما را دوست ندارد مخاطب تلویزیون زیاد کند. را دوست دارید به آن آسیب می‌زنید، نظام آسیب می‌بیند.»


فرودگاه ها:


بیا به خاطر پول برنامه ای را قبول کرده اید؟

حال این است که آیا واقعاً مردم «عموپورنگ» را نمی‌بینند و موسیقی هایش را مبتذل می‌دانند یا انتقاد دارند چرا آنقدر برخی از شبکه‌ها و تهیه‌کننده‌ها به سراغشان می‌آیند حضور پررنگ شاخه های اینستاگرامی در سریال های تلویزیونی، جای بازیگرانی که سالها درس این کار را خوانده اند را میگیرند و از طرفیگر بدون داشتن جایگاهی در عرصه خوانندگی و دانش این هنر. گرانسنگ، برنامه تیتراژ هم میخوانند. این حضور پررنگ پیامدهای بسیار بد و منفی را در پی دارد و باعث می شود سیل عظیمی از دوستداران سینما، به جای تلاش و کار در این حرفه سعی کنند خود را با انتشار انواع کلیپ های هجو به شاخ اینستاگرامی تبدیل کنند تا شاید از این راه پایی تبدیل شوند. خود را به سینمای ایران باز کنند.

پورنگی که 20 سال در تلویزیون برای کودکان این سرزمین با نگرانی، کار کرده و با داشتن پیشنهادهای مختلف در آن سوی مرزها هیچ وقت به آنتن تلویزیون و بینندگانش پشتیبان به خاطر یک مشت دلار بگذرد و برود!


بازیگری ارزش دارد که دائما بماند

یا در فضای اینستاگرام و حتی آنتن تلویزیون مثل بعضی از هنرمندان و بازیگران دیگر، دستمزدهای نجومی بگیرند و تبلیغ کنند اما به قول خودش آن احترام متقابل من با خانواده های ایرانی بیشتر از این دستمزدها و پولها، میارزد. کدام دسته بیشتر دغدغه مند و دلسوزند؟ همان‌هایی که در فضای رسانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای فرار از هر نوع نقدی، اعلام می‌کنند که می‌کنند. گورنگ ذائقه مردم را کور کرده یا همان‌هایی که معلوم نیست چه واسطه‌هایی از اینستاگرام به سریال و برنامه تلویزیونی تلویزینن است.


نظر مردم درباره عموپرونگ چیست؟

وقتی بعد از نقد و هجمه های یکسویه و مردمی که به موسیقی و عروسک (سربالا) می شود حرف از نارضایتی می شود، به سراغ داریوش فرضیایی رفتیم و او به چنین پاسخی داد: مردم خوشحالند و از طریق پیامک و کامنت در فضای مجازی از ما. می‌خواهند و برنامه‌سازی کنیم. تیزرها را می‌گذاریم از ما می‌خواهند که «بچه‌محل» را ادامه بدهیم. چه راه فوق العاده ای برای سرکوب کردن مردم و شروع روزشان. هرکدام از شخصیت های ما، برای بچه ها و بزرگترهای ما فانتزی داشته اند. ایام غیرمستقیم داده‌ایم و این اصول برنامه‌سازی و سریال‌سازی است.


جنابخان “هم وارد” بچه‌محل “شد

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) به حضور محمد بحرانی صداپیشه «جنابخان» در نقش شوهرعمه اشاره کرد و افزود: از روز گذشته که «محمد بحرانی» را در نقش شوهر عمه وارد داستان کردهایم هم بازتابهای خوبی داشتیم. مهم این است که چیزهای خوب را بگوییم از امید و بالندگی و طراوت و شادابی حرف بزنیم. هرکدام از شخصیت‌های داستان ما چه بلبل‌خان و چه پدر و مادر پورنگ در داستان همه به دنبال رضایت هستند. و شناسی یکی از بحث های روانشناسی است که زیبایی ها دیده می شود. در هر شکل و قیافه‌ای زیباست درباره هرچیزی صحبت کنیم. واقعاً در پیامک‌ها می‌خوان مردم استقبال می‌کنند.


عشق عموپورنگ به موسیقی

او درباره نقدها به موسیقی های برنامه عبارت «ما نگران محیط شعر و موسیقی آلوده ماهواره و فضایمجازیایم»، توضیح داد: همانقدر که در شخصیت هایمان به مناطق مختلف کشور با آن لهجه ها و گویش ها پرداختیم در موسیقی ها هم «فولکلوریک» یا همان موسیقی نواحی توجه ویژه داشتیم. ما نگران شعری و موسیقی های نامطلوبی هستیم که از طریق ماهواره و فضای مجازی به گوش بچه ها می رسد به همینخاطر اینجا شعرهای با محتوا را در نظر می گیرند که به واسطه موسیقی های با اصالت ایرانی در جریان پخش سریال پخش می شوند. موسیقی‌های ما جنبه‌های آموزشی دارد، بیشتر در مورد محیط زیست و خانواده است. مثلاً میخوانم: “جمع‌مان جمعه، خانه‌هایمان گرمه “، یا” یک خانواده‌سالم و یکی از جامعه‌سالم را لبخند می‌سازه، تموم کشور من خانواده منه…»


دنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی

منبع :
مجری برنامه عیدانه عموپورنگ در نوروز 1401 کیست؟

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.