مشخصات باتری و توان شارژ گوشی تاشو ویوو فاش شد

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

مشخصات باتری و توان شارژ گوشی تاشو ویوو فاش شد

مشخصات باتری و توان شارژ گوشی تاشو ویوو فاش شد https://ijmarket.com/blog/مشخصات-باتری-و-توان-شارژ-گوشی-تاشو-ویوو/ ایجی مارکت Thu, 24 Feb 2022 19:39:19 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/مشخصات-باتری-و-توان-شارژ-گوشی-تاشو-ویوو/

سال گذشته بود که نشانه‌هایی از در دست‌توسعه بودن اولین گوشی‌های هوشمند تاشو از دو شرکت Vivo و OPPO ظاهر شد. در همان زمان پس از گذشت مدتی ، برند اوپو از اولین گوشی تاشو تجاری خود با نام N را پیدا کنید رونمایی کرد که به‌لطف سبک طراحی کاربردی و نمایشگر معمولی بدون چین …

منبع :
مشخصات باتری و توان شارژ گوشی تاشو ویوو فاش شد

سال گذشته بود که نشانه‌هایی از در دست‌توسعه بودن اولین گوشی‌های هوشمند تاشو از دو شرکت Vivo و OPPO ظاهر شد. در همان زمان پس از گذشت مدتی ، برند اوپو از اولین گوشی تاشو تجاری خود با نام N را پیدا کنید رونمایی کرد که به‌لطف سبک طراحی کاربردی و نمایشگر معمولی بدون چین وچروک درکنار قیمت مناسب، به یک ده است. اکنون، مشخصات باتری و توان شارژ گوشی تاشو ویو فاش شده است که گویای آن شرکت به‌زودی با دستگاهی است که احتمالاً Vivo NE است.

شروط الاستخدام نهج الخصوصیه توش شاور

این اطلاعات که اولین بار توسط افشاگر مشهور چینی ، پاندا طاس است، منتشر شده است ، برخی از مشخصات اصلی گوشی تاشو آینده ویو را بیان می کند. بر اساس این گزارش، باتری این دستگاه دارای ظرفیت 4600 میلی‌لیتر بوده و از شارژ سریع 80 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. با این سرعت شارژ سریع در صنعت تلفن های همراه نیست، اما این افشاکننده آن را «لوکس» نامیده است. زیرا این توان درحال‌حاضر در گوشی‌های پرچمدار BBK مانند OnePlus 10 Pro و OPPO Find X5 در نظر گرفته شده است.

شروط الاستخدام نهج الخصوصیه توش شاور

شروط الاستخدام نهج الخصوصیه توش شاور

نکته دیگری که در مورد vivo NEX Fold فاش شده است، این است که این گوشی با یک لنز زوم پریسکو پ. اینجا هنوز چیزی نیست

جدای از این، گفته می‌شود که ویو در نظر دارد تا سری بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را نیز به‌زودی عرضه کند. این سری که vivo X80 نام دارد، ممکن است از چهار مدل شامل vivo X80 SE، X80، X80 Pro و X80 Pro وجود داشته باشد. از این میان، بررسی نسخه استاندارد و پرو پلاس منتشر شده است که از تجهیز این دستگاه‌ها به بهترین فناوری‌های روز حکایت دارد.

دیدگاه شما درباره مشخصات مشخصات گوشی تاشو ویو شامل اطلاعات باتری و توان شارژ این دستگاه چیست؟

منبع :
مشخصات باتری و توان شارژ گوشی تاشو ویوو فاش شد

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.