آموزش اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

آموزش اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11

آموزش اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11 https://ijmarket.com/blog/آموزش-اجرای-برنامه-های-اندروید-در-ویند/ ایجی مارکت Sat, 19 Feb 2022 18:55:03 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/آموزش-اجرای-برنامه-های-اندروید-در-ویند/

بهترین راه برای رسیدن به این موضوع چیست؟ ویندوز 11این شرکت به کاربران اطلاع داد که در آینده می‌توانند برنامه‌های اندروید را بر روی رایانه شخصی خود انجام دهند. با آن‌که این قابلیت در نسخه‌های ابتدایی این سیستم‌عامل در دسترس نبود. با انتشار بدیت بزرگ ویندوز 11 در هفته گذشته، سرانجام دراختیار تمامی کاربران قرار …

منبع :
آموزش اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11

بهترین راه برای رسیدن به این موضوع چیست؟ ویندوز 11این شرکت به کاربران اطلاع داد که در آینده می‌توانند برنامه‌های اندروید را بر روی رایانه شخصی خود انجام دهند. با آن‌که این قابلیت در نسخه‌های ابتدایی این سیستم‌عامل در دسترس نبود. با انتشار بدیت بزرگ ویندوز 11 در هفته گذشته، سرانجام دراختیار تمامی کاربران قرار گرفت. حال در این مطلب قصد داریم چگونه برنامه‌های اندروید را در رایانه شخصی بهره‌مند از ویندوز 11 به شما آموزش.

برنامه های بدام اندروید در ویندوز 11 برای دانلود در دسترس هستند؟

مایکروسافت اخیراً اعلام کرد که درحال‌حاضر بیش از 1000 برنامه برای نصب بر روی ویندوز 11 آماده شده است. در زمان انتشار نسخه پیشنمایش این ویژگی، اپلیکیشن های زیادی برای دانلود و اجرا وجود نداشت، زیرا این قابلیت برای ویندوز بسیار جدید بوده و تا مدت زمان زیادی نیز در دسترس نبود.

موفق، درحال‌حاضر مجموعه‌های مناسب از بازی‌ها تا برنامه‌های کاربردی برای استفاده در ویندوز گرفته شده است.

حداقل مشخصات موردنیاز برای اجرای برنامه های اندروید بر روی ویندوز 11 اعلام شد

دانلود برنامه های اندروید در ویندوز 11

همان طور که به نظر می‌رسد کار آسانی باشد، در ابتدا یک مرحله وجود دارد که باید قبل از دانلود برنامه ایش از همه، مطمئن شوید که آخرین نسخه ویندوز بر روی رایانه شخصی شما نصب شده است (Public Preview Build 1.8.32837.0). همچنین مطمئن شوید که مایکروسافت استور به آخرین نسخه خود باید به‌روز شود. می‌توان این کار را با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت > کتابخانه > دریافت به روز رسانی انجام دهید.

ازآنجاییکه برنامه های اندروید از فروشگاه مایکروسافت در دسترسی، برای دسترسی به هزاران برنامه اندروید داده شده، باید اول از همه یک برنامه مستقیم را در ویندوز نصب کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

1- در ویندوز 11 ، بر روی آیکن استارت کلیک کرده و Microsoft Store جا جستجو کنید. وقتی آن را پیدا کردید، بر روی آن کلیک کنید.

2- از فروشگاه، روی نوار جستجو کلیک کرده و Amazon Appstore را تایپ کنید.

3- زمانیکه Amazon Appstore را دید، بر روی آن کلیک کرده و مراحل نصب را شروع کنید.

4- ممکن است در اینجا به شما گفته شود که باید چیزی به نام «مجازی‌سازی» را در بایوس خود فعال کنید. رارای جزئیات در این زمینه به تیتر بعدی مراجعه کنید.

5- یک پنجره بازشو دید که از شما می‌خواهد چیزی را به نام Windows Subsystem برای اندروید نصب کنید. ن را دانلود کنید.

6- این یک نیاز است، اما لازم نیست کادری را که اجازه دسترسی مایکروسافت به تشخیصی را می‌دهد.

7- وقتی از شما پرسیده شد که آیا به این برنامه اجازه می‌دهید تغییرات ایجاد کند، بر روی Yes کلیک کنید.

8- اس از دانلود، در پنجره بازشو، فروشگاه اپلیکیشن آمازون را باز کنید.

9- پس از یک صفحه بارگیری کوتاه، باید با حساب آمازون خود وارد شوید.

تا اینجای کار، سیستم شما آماده پذیرش برنامه های اندروید شده است. این فرآیند فقط باید یک بار انجام شود، بنابراین نگران این مراحل نباشید. دانلود برنامه از فروشگاه آمازون، بسیار ساده است. در اینجا نحوه انجام آن را بیان می‌کنیم:

1- اپ استور آمازون را باز کنید.

2- برنامه هایی که می توانید نصب کنید را پیدا کنید و برای مشاهده جزئیات بر روی آن کلیک کنید.

3- برای شروع برنامه روی گزینه Get کلیک کنید.

توجه: همچنین، می‌توانید روی برنامه‌های پیش‌نمایش کلیک کنید.

4- از دانلود برنامه بر روی Open کلیک کنید.

با اتمام کار، می‌توانید از برنامه اندروید جدید خود در ویندوز 11 استفاده کنید. بهنظر میرساد اکثر برانامها برای کناتلهی رایان شصت شریان خان

مجازی سازی چیست و چرا باید آن را فعال کنم؟

همان‌طور که می‌توانم تصور کنم، اجرای برنامه‌های اندروید در ویندوز با اجرای یک ماشین مجازی در این سیستم‌عامل. جازی‌سازی راهی است که به یک CPU، جازه می‌دهد به‌عنوان چند CPU منعطف و در ویندوز می‌شود. اگر در این مرحله گیر کرده‌اید، می‌توان آن را آموزش داد این لینک پیدا کنید.

البته این مرحله برای همه اجباری نبوده و تنها کاربران مختصر می‌باشد که رایانه‌های ممکن هستند هنگام نصب ویندوز.

از کجا می‌توانم برنامه‌های نصب‌شده اندروید را پیدا کنم؟

از دانلود هر برنامه اندرویدی از فروشگاه آمازون در ویندوز 11، می‌توانید به مکان‌های مناسب آن‌ها بپردازید. رار یار، به‌سادگی وارد منوی شد و روی همه برنامه‌ها کلیک کنید تا همه برنامه‌های نصب شده خود را یکجا بیا کنید. از طرف دیگر، اگر می‌دانید چه برنامه‌ای هستید، می‌توانید آن را از منوی شروع جستجو کنید. درحال‌حاضر، ویندوز 11 امکان دسترسی به پوشه‌های منوی استارت شما را نمی‌دهد

اشت زمان و بهبود این روند، مایکروسافت به آآ در‌حاضر، می‌توانید از انجام بازی‌ها و اجرای برنامه‌های موردعلاقه اندرویدی خود در ویندوز 11 لذت ببرید!

منبع :
آموزش اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.