30 تا 60 درصد درآمد بیشتر کسب کنید – یک برنامه بازاریابی استراتژیک پزشکی برای عمل پزشکی خود ایجاد کنید

30 تا 60 درصد درآمد بیشتر کسب کنید – یک برنامه بازاریابی استراتژیک پزشکی برای عمل پزشکی خود ایجاد کنید https://ijmarket.com/blog/30-تا-60-درصد-درآمد-بیشتر-کسب-کنید-یک-برنام/ ایجی مارکت Tue, 01 Feb 2022 05:09:47 0000 بازاریابی https://ijmarket.com/blog/30-تا-60-درصد-درآمد-بیشتر-کسب-کنید-یک-برنام/

آیا می‌دانستید متخصصان پزشکی که صرف نظر از حوزه فعالیت خود، عمل پزشکی خود را به بازار عرضه می‌کنند، 30 تا 60 درصد بیشتر از همکاران غیر بازاریابی خود درآمد کسب می‌کنند؟ آیا یک برنامه بازاریابی استراتژیک برای عمل پزشکی خود دارید؟ آیا حتی می دانید که چگونه یکی را ایجاد کنید؟ اگر صاحب یک …

منبع :
30 تا 60 درصد درآمد بیشتر کسب کنید – یک برنامه بازاریابی استراتژیک پزشکی برای عمل پزشکی خود ایجاد کنید

آیا می‌دانستید متخصصان پزشکی که صرف نظر از حوزه فعالیت خود، عمل پزشکی خود را به بازار عرضه می‌کنند، 30 تا 60 درصد بیشتر از همکاران غیر بازاریابی خود درآمد کسب می‌کنند؟

آیا یک برنامه بازاریابی استراتژیک برای عمل پزشکی خود دارید؟

آیا حتی می دانید که چگونه یکی را ایجاد کنید؟

اگر صاحب یک مطب پزشکی هستید یا مدیریت می کنید (خواه دندانپزشک، پزشک، پزشک یا یک مدیر مطب باشید)، اگر می خواهید به حداکثر پتانسیل سود خود دست پیدا کنید، باید استراتژی های بازاریابی پزشکی را توسعه دهید و اجرا کنید.

برای بازاریابی موثر عمل پزشکی خود به مهارت و دانش تخصصی نیاز دارید. اگر به اشتباه انجام شود، می توانید به تصویر حرفه ای خود بسیار بیشتر از اینکه به آن کمک کنید آسیب وارد کنید. با داشتن اطلاعات و ابزار مناسب، می‌توانید به راحتی یک برنامه بازاریابی استراتژیک مقرون‌به‌صرفه، اخلاقی و مؤثر برای پزشک خود ایجاد و اجرا کنید.

پزشکان، پزشکان و دندانپزشکان انتخاب های زیادی برای یافتن کمک حرفه ای برای تهیه یک برنامه بازاریابی دارند. اما، وقتی نوبت به پایه‌گذاری تصویر و برند شما می‌رسد، هیچ‌کس به جز شما درک بهتری از بهترین گزینه برای عمل شما نخواهد داشت. داشتن یک برنامه استراتژیک برای عمل پزشکی مهم است زیرا به شما این امکان را می دهد که ترسیم کنید چه کسانی را می خواهید هدف قرار دهید، چه زمانی می خواهید آنها را هدف قرار دهید، چگونه می خواهید به بازار هدف خود برسید و اینکه آیا تاکتیک های شما کارساز هستند یا خیر. بر اساس نتایج قابل پیگیری اگر نتایج خود را ردیابی نمی کنید، ممکن است پول خوبی را مستقیماً پایین بیاورید.

برنامه بازاریابی استراتژیک مطب پزشکی شما باید اهداف روشن، مختصر و واقع بینانه را تنظیم کند. برای ایجاد اهداف واقع بینانه، باید بازار هدف خود را شناسایی کنید. با در نظر گرفتن نوع عمل خود، شناسایی بازار هدف خود را آغاز کنید. کدام جمعیت به احتمال زیاد از خدمات شما استفاده خواهند کرد؟ آنها در کجا قرار دارند؟ آیا خدماتی را ارائه می دهید که مردم مایل باشند مسافتی را برای آن رانندگی کنند؟ این ممکن است برای یک پزشک متخصص مانند جراح زیبایی یا متخصص پوست صدق کند. یا افرادی که از خدمات شما استفاده می کنند بیشتر به راحتی علاقه مند خواهند شد؟ به عنوان مثال، افرادی که به دنبال پزشک خانواده هستند، تمایل بیشتری به جستجوی پزشکی دارند که بتوانند سریع و آسان به آن دسترسی داشته باشند. تبلیغ مطب پزشکی شما تنها در صورتی موثر خواهد بود که بدانید چه کسی را هدف قرار داده اید.

هنگامی که بازار هدف خود را شناسایی کردید، باید به رقبای خود نگاه کنید. به مکان رقبای خود در رابطه با خدماتی که هر دو ارائه می دهید نگاه کنید. به عنوان مثال، یک مطب خانوادگی به عنوان یک رقیب به یک مطب دیگر در فاصله دو ساعته نگاه نمی کند، اما یک جراح پلاستیک ممکن است.

تحقیقات اینترنتی انجام دهید تا اطلاعات مربوط به رقیب خود را بیابید و در صورت داشتن وب سایت آنها از آنها بازدید کنید. آشنایی با تلاش های بازاریابی رقبا به شما کمک می کند تا خود را از آنها متمایز کنید و اهداف فعالیت های خود را شکل دهید. هر کاری که می کنید، از رقبای خود کپی نکنید! در بسیاری از موارد، اقدامات پزشکی کارهای اشتباهی انجام می دهند. به عنوان مثال، بسیاری از روش ها تبلیغات بی اثری ایجاد می کنند و اجزای اصلی تبلیغات قانع کننده را کنار می گذارند. بنابراین، اطلاعات جمع آوری کنید، اما از منابع حرفه ای و آگاه برای ایجاد مطالب تبلیغاتی خود استفاده کنید.

پس از اینکه بازار هدف خود را به وضوح شناسایی کردید و تحقیقات بازار خود را تکمیل کردید، باید یک استراتژی برای اجرای تاکتیک های موثر ایجاد کنید. استراتژی شما نقشه راه تصویر بزرگ شما برای جذب بیماران به مطب پزشکی شما خواهد بود. تاکتیک های شما اقدامات خاصی است که انجام می دهید تا بیماران جدید را از درهای مطب پزشکی خود بیاورید.

استراتژی های یکپارچه، موثرترین راه برای حفظ و رشد عمل پزشکی شما هستند. به دنبال راه هایی برای استفاده از رسانه های متعدد برای برقراری ارتباط پیام خود با مخاطبان هدف خود باشید. تاکتیک‌هایی که استفاده می‌کنید بر اساس بودجه شما و همچنین نحوه دریافت و پاسخ بهتر مخاطبان به پیام شما تعیین می‌شود. برخی از تاکتیک ها ممکن است شامل تبلیغات پزشکی در اشکال مختلف رسانه یا توسعه یک کمپین بازاریابی مردمی برای ایجاد تبلیغات دهان به دهان باشد.

هنگامی که روی یک استراتژی و تاکتیک تصمیم گرفتید، باید روشی برای ردیابی اثربخشی برنامه خود ایجاد کنید. ردیابی نتایج برای تعیین اینکه آیا برنامه شما به شما در تحقق اهدافتان کمک می کند یا خیر ضروری است. اگر تاکتیک‌های شما با کلید در دست پشتیبانی نمی‌شوند، ردیابی می‌تواند دشوار باشد، بنابراین عاقلانه روی وسایل بازاریابی خود سرمایه‌گذاری کنید و به دنبال سیستم‌های ردیابی داخلی بگردید.

مهمترین کاری که می توانید برای بهبود درآمدهای مطب پزشکی خود انجام دهید، تدوین یک برنامه استراتژیک است. بدون برنامه ریزی در اختیار بازار هستید. حتی اگر برای ایجاد یک برنامه حرفه ای وقت نمی گذارید، به سادگی یک طرح کوچک را بنویسید تا شروع کنید.

در اینجا یک نمونه از یک طرح بازاریابی پزشکی کوچک برای شروع شما آورده شده است:

هدف: افزایش 25 درصدی مراجعه کنندگان به مطب در سال آینده. در اینجا، شما یک هدف مشخص و یک چارچوب زمانی مشخص برای فعالیت های خود دارید.

استراتژی: مطمئن شوید که بیماران فعلی و جدید شما تجربه مثبتی از عمل شما دارند و به نوبه خود خانواده و دوستان را معرفی خواهند کرد. سیستمی برای ایجاد ارجاعات با استفاده از برنامه “Care to Share” توسعه دهید. این نشان می دهد که شما انتخاب کرده اید که از استراتژی دهان به دهان برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید.

تاکتیک ها: آموزش منظم خدمات مشتری برای کارکنان، مشوق های کارکنان بر اساس ارجاعات دهان به دهان؛ به طور مداوم راه های جدیدی را برای بهبود تجربه بیمار در مطب سرگرم کنید. برنامه “مراقبت برای اشتراک گذاری” خود را در داخل تمرین خود ترویج کنید. این تاکتیک ها می توانند نقطه شروع باشند و بسته به اثربخشی آنها ممکن است تغییر کنند. نکته مهم این است که یک جهت اولیه برای فعالیت های خود داشته باشید.

ردیابی: یک صفحه گسترده اکسل از همه بیمارانی که بیماران جدید را با استفاده از برنامه «مراقبت برای اشتراک‌گذاری» شما ارجاع می‌دهند، نگه دارید و همچنین همه بیمارانی را که در نتیجه این ارجاع‌ها قرار ملاقات می‌گذارند، ردیابی کنید.

این مثال زمانی که نوبت به توسعه یک برنامه بازاریابی برای مطب پزشکی شما می رسد، به همان اندازه اساسی است. تعیین اهداف، توسعه استراتژی، اجرای تاکتیک ها و اندازه گیری موفقیت چهار عنصر اصلی برنامه بازاریابی پزشکی شما هستند. برنامه شما باید جهت گیری روشنی را برای شما و کارکنانتان فراهم کند تا به موفقیت برسید. به خاطر داشته باشید، جنبه‌های برنامه مستعد تغییر هستند زیرا برخی روش‌ها مؤثرتر از سایرین هستند یا روش‌های جدیدی ارائه می‌شوند. کارکنان خود را در فعالیت های بازاریابی خود بگنجانید و حمایت آنها را برای اجرای تاکتیک های خود جلب کنید. ضروری است که کارکنان شما فعالیت ها را درک کرده و در آن شرکت کنند تا از شانس بیشتری برای موفقیت اطمینان حاصل شود.

هنگام انتخاب روش‌هایی برای برقراری ارتباط پیام خود، مطمئن شوید که پول شما برای تبلیغ عملکرد شما به کارآمدترین روش استفاده می‌شود. یک پزشک خانواده که به دنبال بیماران محلی می‌گردد، ممکن است در روزنامه‌های محلی تبلیغ کند، نه در روزنامه‌ای که فاصله‌ای دور از مطب او توزیع می‌شود. از طرف دیگر، یک جراح پلاستیک ممکن است بخواهد پوشش گسترده تری داشته باشد و هوشمندانه باشد که تبلیغات را در تمام اشکال رسانه های چاپی در فاصله معینی در نظر بگیرد.

بازاریابی وب همچنین روشی مقرون به صرفه و کارآمد برای برقراری ارتباط با بیماران فعلی و آینده شما است. تمام اقدامات پزشکی در تمام زمینه های عملی، بزرگ یا کوچک، از یک وب سایت بهره می برند. مردم به طور فزاینده ای با وب آشنا هستند و برای کسب اطلاعات به اینترنت مراجعه می کنند. بنابراین یک حضور آنلاین حرفه ای و آموزنده ایجاد کنید که به خوبی در عملکرد پزشکی شما منعکس شود.

هیچ دو روش پزشکی مشابه نیستند، بنابراین شما نمی توانید یک طرح شیرینی پزی را پیدا کنید که در مطب خود با نتایج عالی اجرا شود. برنامه شما باید یک سند خوب فکر شده و واضح باشد که نیازهای خاص عمل پزشکی شما را برآورده کند. شما باید کشف کنید که چه چیزی برای شما مفید است و به شما کمک می کند تا به اهداف شخصی و حرفه ای خود برسید.

منبع :
30 تا 60 درصد درآمد بیشتر کسب کنید – یک برنامه بازاریابی استراتژیک پزشکی برای عمل پزشکی خود ایجاد کنید

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.