پنج فیلم استودیوی پیکسار که در گذر زمان بهتر شدند ( و پنج فیلم که بدتر شدند)

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

پنج فیلم استودیوی پیکسار که در گذر زمان بهتر شدند ( و پنج فیلم که بدتر شدند)

پنج فیلم استودیوی پیکسار که در گذر زمان بهتر شدند ( و پنج فیلم که بدتر شدند) https://ijmarket.com/blog/پنج-فیلم-استودیوی-پیکسار-که-در-گذر-زمان/ ایجی مارکت Sat, 27 Nov 2021 21:39:07 0000 فیلم و هنر https://ijmarket.com/blog/پنج-فیلم-استودیوی-پیکسار-که-در-گذر-زمان/

استودیو پیکسار در طول سالیان متمادی انیمیشن های زیادی تولید کرده است. بیشتر آنها کلاسیک محسوب می شوند. حتی برخی از اختراعات اصلی در استودیو جزو جذاب ترین آثار هنری هستند. آنها مانند دیگر استودیوهای انیمیشن، انیمیشن ها را به انتخاب خوبی برای گذراندن زمان بصری، شخصیت ها و افکار تکراری تبدیل کردند. در حالی …

منبع :
پنج فیلم استودیوی پیکسار که در گذر زمان بهتر شدند ( و پنج فیلم که بدتر شدند)

استودیو پیکسار در طول سالیان متمادی انیمیشن های زیادی تولید کرده است. بیشتر آنها کلاسیک محسوب می شوند. حتی برخی از اختراعات اصلی در استودیو جزو جذاب ترین آثار هنری هستند. آنها مانند دیگر استودیوهای انیمیشن، انیمیشن ها را به انتخاب خوبی برای گذراندن زمان بصری، شخصیت ها و افکار تکراری تبدیل کردند. در حالی که این لزوماً به این معنا نیست که فیلم‌ها عموماً شیطانی در نظر گرفته می‌شوند، اما مخاطب ممکن است در زمان اکران آنها رابطه خوبی با آنها نداشته باشد.

10 – بهتر: پخش 2 داستان به نوع شخصیت پیش می رود

داستان Toy 2 سکانس خوبی از ریشه های آن است. شخصیت ها بیش از هر زمان دیگری در رفتار و رفتار خود پیشرفت کرده اند. به عنوان مثال، وودی هرگز بیشتر از قبل به خود فکر نمی کرد و اکنون مهربان است. این یک درگیری برای وودی ایجاد می کند: آیا او باید به اسباب بازی دیگری که با آن برخورد می کند کمک کند یا متوقف شود و به انتظارات بازگردد و ببیند این اسباب بازی چه تأثیری بر کودکان دارد؟ همچنین، فیلم در حال حاضر بسیار خوب است و درس خوبی به ما می‌دهد: دزدی دیگران پایان خوشی ندارد.

مطالب پیشنهادی:معرفی بهترین انیمیشن ها در کمتر از 90 دقیقهاز فانتزی های هایائو میازاکی گرفته تا معجون های پیکسار و دیزنی
معرفی بهترین انیمیشن ها در کمتر از 90 دقیقهمعرفی بهترین انیمیشن ها در کمتر از 90 دقیقه

9- بدترین: داستان بازی منقضی شده است

داستان نمایشنامه در سال 1995 منتشر شد. اگرچه در آن زمان کارتون ها زیبا به نظر می رسیدند، اما ظاهر هر چیز غیر بازیگوشی غیر قابل تحمل بود. به عنوان مثال، شخصیت انسان ها یا سگ ها بسیار ترسناک به نظر می رسند. وودی همچنین یک احمق و سخت کوش برای دوست داشتن است. او سعی کرد فضای باز را خراب کند. همچنین در بیشتر فیلم شاهد تلاش او برای حفظ جایگاهش در کنار اندی بودیم.

8. بهتر: پیام Wall-E هنوز به طور گسترده قابل درک است

Wall-E منعکس کننده دنیای دیستوپیایی است. دنیایی که جامعه هزاران زباله را روی زمین گذاشته است، مجبور به ترک آن شده است. این پیام اکنون قابل درک تر است. شرایط فعلی مشکلات زیادی دارد و در حال بدتر شدن است. نسل پیشین توانستند ارزش زمین را درک کنند و از آن لذت ببرند و اهمیت مدیریت بهتر زمین را به جای سپردن آن به دیگران برای خود درک کردند.

7. بدترین: دانشگاه Monster چیز جدیدی به تابستان اضافه نکرده است

دانشگاه Monster کاملاً مانند جانشین دیگری برای Monster Inc به نظر می رسد. هیچ کس انتظار نداشت که این سکانس در دانشگاه روایت شود و مملو از ایده هایی باشد که اغلب در یک موضوع دانشگاهی استفاده می شود. مایک وازوفسکی و دوستانش احمق‌های دانشگاهی به حساب می‌آیند که باید تلاش کنند تا نشان دهند که به اندازه سایر دانشجویان خوب و مناسب هستند. اگرچه برخی از خوانندگان جانور هستند، اما این داستان را تغییر نمی دهد.

مطالب پیشنهادی:10 نظر غیر معمول از طرفداران درباره استودیو پیکساربه گفته کاربران شبکه اجتماعی Reddit
10 نظر غیر معمول از طرفداران درباره استودیو پیکسار10 نظر غیر معمول از طرفداران درباره استودیو پیکسار

6- بهتر: لذت گرفتن یک نمو هرگز تمام نمی شود

گرفتن نمو شباهت های زیادی با باب اسفنجی دارد، با این تفاوت که دنیای زیر آب به گونه ای ساخته شده است که می توانیم برای همیشه از آن لذت ببریم. در اینجا تاکید زیادی بر اشاره به فرهنگ یا فناوری شناخته شده نیست، بلکه به ویژه بر زندگی موجودات آبزی تاکید می شود. مرلین مجبور به انجام ماموریتی برای یافتن پسرش می شود و یاد می گیرد که حتی بیشتر به او و پسرش اعتماد کند. با این حال، ما از او به اندازه کافی برای دنبال کردن این سفر خطرناک قدردانی می کنیم.

5. بدتر: شجاعت هیچ تفاوتی با فیلم های شاهزاده خانم های دهه های اخیر ندارد

بسیاری از فیلم های اخیر شاهزاده خانم زمان می برند تا نشان دهند شاهزاده خانم چقدر قوی و مستقل است و سعی می کنند شخصیتی با نقش مثبت بسازند. معمولاً آنها نمی خواهند انتظارات دیگران را برآورده کنند و به دنبال مهمترین چیز در زندگی خود هستند. اما در این نمایش به جای دیدن شادی بزرگ، مریدا را در نزدیکی خانه اش می بینیم. در عوض، او می تواند کارهایی را که انجام داده است جبران کند.

4- Better: The Incredibles یک فیلم ابرقهرمانی و خانوادگی است

Incredibles ماجراجویی جدیدی را در زمینه فیلم های ابرقهرمانی آغاز می کند. شخصیت های اصلی هم قهرمان و هم خانواده هستند و در دنیایی زندگی می کنند که قهرمانان بزرگ طرد می شوند. آنها سعی می کنند یک زندگی عادی داشته باشند که به دلیل انرژی آنها برایشان مشکل ساز می شود. خانواده به شکلی باورنکردنی به یکدیگر کمک شایانی می کنند و هر شخصیت دوام می آورد. یک حریف خوب هم وجود دارد که با کاری که انجام داده سعی می کند روابط این قهرمانان بزرگ را خراب کند.

مطالب پیشنهادی:معرفی انیمیشن های سینمایی به تاریخبرای مخاطب خسته کار می کند
معرفی انیمیشن های سینمایی به تاریخمعرفی انیمیشن های سینمایی به تاریخ

بدترین: Incredibles 2 از کلیشه های وحشتناکی در مورد شخصیت های اشتباه استفاده می کند.

Incredibles 2 به اندازه نسخه اصلی خود جادویی نبود. کارتون ها زمانی منتشر شد که مردم از پیچاندن و چرخاندن شخصیت اشتباه خسته شده بودند و دیگر به خاطر کلیشه ها عصبانی نمی شدند. این اثر وقایع ترجمه اول را حذف کرد. این کاراکترهای اصلی را وادار می کند تا اگر قبلاً توانسته اند یک تیم بسیار خوب بسازند، نقاط قوت خود را پنهان کنند. خانواده همچنین فراموش کردند که جک جک قوی است. اگرچه آنها قدرت او را در پایان فیلم قبلی دیدند، اما گزارشی از یک مقام دولتی در مورد نوزاد جک جک دریافت کردند.

2- بهتر: راتاتویی معنای خاصی دارد

این فیلم معنای خاصی دارد، فیلمی که موشی به نام رمی را به تصویر می کشد که می خواهد آشپزی کند. رویای او در ابتدا غیرممکن به نظر می رسد، زیرا موش ها برای مدت طولانی عذاب محسوب می شوند. اما او می تواند به آرزوی خود برسد و با همکاری با فردی به نام لینگوئینی توجه یک منتقد مواد غذایی را به خود جلب کند. رمی به شوخی مانند یک عروسک با موهایش زبان را کنترل می کند و با همکاری یکدیگر به جای خود در آشپزخانه می رسند.

1- بدترین: 2 ماشین هنوز هم یکی از بدترین فیلم های پیکسار محسوب می شود

این 2 خودرو آنقدر با نسخه قبلی خود در تضاد هستند که باعث شده طرفداران این فیلم را آزاردهنده بدانند. تمرکز فیلم بر ماتریالیسم است و سعی می‌کند یک فیلم جاسوسی باشد، با توجه به اینکه مطالب هیچ گونه اعتبار لازم برای جاسوسی را ندارند. کمدی فیلم بر اساس سوء تفاهم و بی علاقگی مادر است که بعد از مدتی می تواند دردناک باشد. این فیلم همچنین یک پیام پوچ است که از دوستان خود همانطور که هستند استقبال کنید و به رفتار اجتماعی آنها اهمیت ندهید.

مطالب پیشنهادی:هی معامله گران! پیکسار مجبور نیست هر سال اسکار بگیردمقاله ای در مورد کارتون های اسکار 2021
هی معامله گران!  پیکسار مجبور نیست هر سال اسکار بگیردهی معامله گران!  پیکسار مجبور نیست هر سال اسکار بگیرد

منبع :
پنج فیلم استودیوی پیکسار که در گذر زمان بهتر شدند ( و پنج فیلم که بدتر شدند)

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.