بازیگری نجمه جودکی در سریال نوار زرد 2

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

بازیگری نجمه جودکی در سریال نوار زرد 2

بازیگری نجمه جودکی در سریال نوار زرد 2 https://ijmarket.com/blog/بازیگری-نجمه-جودکی-در-سریال-نوار-زرد-2/ ایجی مارکت Thu, 02 Dec 2021 20:09:26 0000 فیلم و هنر https://ijmarket.com/blog/بازیگری-نجمه-جودکی-در-سریال-نوار-زرد-2/

بر اساس گزارش ها عنوان؛ به گزارش روابط عمومی پروژه نجمه جودکی و سهیل مستجابیان را اضافه کنیم مجموعه تلویزیونی نوار زرد 2 به کارگردانی سروش محمدزاده و تدوین توسط محمدرضا شفیعی. نجمه جودکی مجری تلویزیون در نهایت بازیگر شد نجمه جودکی مجری تلویزیون در نهایت بازیگر شد نجمه جودکی مجری جوان تلویزیون کار خود …

منبع :
بازیگری نجمه جودکی در سریال نوار زرد 2

بر اساس گزارش ها عنوان؛ به گزارش روابط عمومی پروژه نجمه جودکی و سهیل مستجابیان را اضافه کنیم مجموعه تلویزیونی نوار زرد 2 به کارگردانی سروش محمدزاده و تدوین توسط محمدرضا شفیعی.

نجمه جودکی مجری تلویزیون در نهایت بازیگر شد

نجمه جودکی مجری تلویزیون در نهایت بازیگر شدنجمه جودکی مجری تلویزیون در نهایت بازیگر شد

نجمه جودکی مجری جوان تلویزیون کار خود را با گویندگی رادیو آغاز کرد. و با سریال های سین مثل سری، فرصت ویژه، هفت آهنگ خوب، هفت آهنگ، آهنگ باران و … به شهرت رسید و حالا جلوی دوربین نوار زرد 2 نوشته کریم لک زاده شد.

سهیل مستجابیان هم وارد تئاتر شد. او به تنهایی در فیلم های بی حسی موضعی و احمد کار کرده است، اما بیشتر شهرت او به خاطر کارهایش در فضای مجازی است.

عکس های این سریال در لوکیشن های مختلف در حال انجام است و به زودی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

معرفی لیست نوار زرد 2

معرفی لیست نوار زرد 2معرفی لیست نوار زرد 2

فصل دوم سریال روبان زرد به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی با گروه شبکه دو در این فیلم پخش می شود.

تا به امروز 10 قسمت از این لیست که در قالب یک جنایت مخفی ساخته خواهد شد، نوشته شده است.

سریال «روبان زرد» در تعطیلات آخر هفته ناجا در سال 96 از شبکه دو سیما پخش شد که امیر آقایی در آن نقش سرگرد کاوه کیهان را بازی کرد.

فصل اول سریال «روبان زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی با موضوع جنایت; پخش پلیس سال 96 از شبکه دو سیما.

داستان سریال نورا زرد 2

داستان «روبان زرد» روایتگر زندگی سرگرد کاوه کیهان و امیر آقایی و بازیگرانی چون: مرحوم سیروس گرجستانی، بهاره کیان افشار، کمند امیرسلیمانی، داریوش اسدزاده، امیر غفارمنش، نادر مشایخی، قاسم زارع، محسن بهرامی است. … نقشی در آن دارند.

گفتنی است، فصل دوم سریال «روبان زرد» به عنوان فصل اول، در تمامی موارد بدون سکانس، داستان های پلیسی-جنایی را روایت می کند. شخصیت های این پروژه کاملا تغییر کرده اند و هیچ بازیکن فصل اول نباید در فصل دوم حضور داشته باشد.

تصویربرداری سریال «نوار زرد 2» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از 3 ماه پیش در استان های تهران، گیلان و البرز آغاز شده و هم اکنون 30 درصد تصویربرداری آن انجام شده است.

اسامی بازیکنان سری Yellow Bar 2

اسامی بازیکنان سری Yellow Bar 2اسامی بازیکنان سری Yellow Bar 2

نقش اصلی سریال در فصل دوم بانیپال شومون است و تا کنون سایر بازیگران این پروژه قطعی شده اند: محمود پاک نیت، پوراندخت مهیمن، حسین پاکدل، حسام محمودی، امیرحسین صدیق، ایوب آقاخانی، ستاره قطبی، آذین احرامی و…

زیست شناس مجری تلویزیون نجمه جودکی

زیست شناس مجری تلویزیون نجمه جودکیزیست شناس مجری تلویزیون نجمه جودکی

نجمه جودکی بازیگر جوان تلویزیون متولد 22 آبان 1371 در تهران است. او اولین فرزند خانواده است و اهل کانسار است.

وی دارای مدرک لیسانس معماری از دانشگاه آزاد و دوره فیلمسازی و تدوین در موسسه سروش به سرپرستی رضا رشیدپور است.

خانواده و پیشینه

او به عنوان اولین فرزند خانواده در محله شمیرانات تهران به دنیا آمد و اهل خوانسار در استان اصفهان است.

نجمه جودکی در کنار همسرش مهدی پارسازاده

نجمه جودکی فروردین 95 در اینستاگرام خبر ازدواجش با مهدی پارسازاده را منتشر کرد و عکس زیر را منتشر کرد:

“از کجا آوردی که با دلم حرف بزنه…

من عاشق این رابطه هستم.. به زندگی من خوش آمدید..

کجا خودت را در این بازی غیرمعمول پیدا کردی…

انتظار نداشتم خدا تو را به من بدهد…

من در گذشته شما مفید بودم … بعد از اینکه بهتر شدم … ”

نجمه جودکی علاقه مند

نجمه جودکی علاقه مندنجمه جودکی علاقه مند

نجمه جودکی می‌گوید در جوانی والیبال و بدمینتون بازی می‌کردم، اما مطمئناً بدمینتون را درست‌تر بازی می‌کردم، اکنون ورزش و باشگاه رفتن تمرکز اصلی من است و هفته‌ای سه روز به باشگاه می‌روم.

نجمه جودکی فسنجان را دوست دارد و بنفش و آبی را دوست دارد.

نجمه جودکی بیان می کند: «قبل از خواب، اگر خیلی خسته باشم، مطالعه را از دست نمی دهم و نیاز به یک ساعت مطالعه دارم. کتاب مورد علاقه من Jahr of Florence Scowell Sheen است.

فیلم و موسیقی روحیه ام را عوض می کند، موسیقی بی کلام زیاد گوش می دهم، کارهای آقایان حافظ ناظری، اخشابی، مهدی یراحی، قربانی و آقایان. سالار عقیلی من عاشق.

پست های مرتبط:

ورود به تلویزیون و تبدیل شدن به بهترین پخش کننده شبکه یک در دهه 90

نجمه جودکینجمه جودکی

نجمه جودکی در سال 1388 با برنامه شب ایرونی در شبکه جام جم وارد تلویزیون شد. او کار خود را با ساخت قاب سفید با یک دوست از کانال 2، نردبان از شبکه 5 ادامه داد.

او تنها شش ماه پس از خروج آزاده نامداری از برنامه «اخبار» به شبکه یک دعوت شد. او یک «فرصت ویژه» را در تلویزیون خانواده انجام داد و در 19 سالگی رهبران و سیاستمداران را به نوعی به چالش کشید.

این فرصت ویژه تا اسفند 1389 هفت ماه به طول انجامید اما در تابستان 1389 با اجرای برنامه کمی متفاوت در شبکه یک به یکی از محبوب ترین مجریان تلویزیون تبدیل شد.

او در گروه بازیگران شبکه اول از سوی مردم به عنوان بهترین مجری شبکه اول معرفی شد و نامش بسیار بالاتر از محمدرضا شهیدی فرد بود.

وی در مورد بهترین ورزشکار بودن گفت:

مهران دوستی به من بگو تو اولین نفری و من به تو افتخار می کنم. او برای من مثل یک پدر بود. قطعاً در آن زمان مردم رویکرد من را پذیرفتند وگرنه آقای شهیدی فر در گفت وگو از من شیواتر است. در آن زمان من یک چهره جدید در تلویزیون بودم و خدا را شکر شامل حال من شد.

از «تغییر اندک» می توان به عنوان کارکردهای برجسته آن یاد کرد. او در فیلم گناه مثل سریال با بازی نوروز 90 ترانه ای زیبا با محمد سلوکی به جا گذاشت. او می گوید یکی از بازی های مورد علاقه من مثل سریال بود، چون می دیدم در رابطه با رشته تحصیلی ام دارم بازی می کنم و تجربه زیادی در این زمینه داشتم.

نجمه جودکی می گوید محمد سلوکی یکی از افرادی است که در تلویزیون به خصوص در «گناه مثل سریال است» و «اینجا ایران است» کمک زیادی به من کرده است و من همیشه از انجام آن در کنار او لذت می برم.

نجمه جودکی بیکار است

نجمه جودکی بیکار استنجمه جودکی بیکار است

نجمه جودکی در نحوه صحبت کردنش صاحب سبک است. می توان گفت او اولین بازیکنی بود که از خط قرمزها عبور کرد و از جذابیت خاصی که برخی به آن عشوه گری می گویند صحبت کرد.

او اغلب به خاطر نوع پوششش مورد انتقاد قرار می گرفت، مخالفانش معتقد بودند که لباس های تنگ و اندام نجمه جودکی تمام خطوط قرمز را شکسته است و همین بحث منجر به محرومیت 4 ساله از عکاسی شد.

احتمالا دلیل ممنوع الکار شدنش به خاطر خبرسازی برنامه هفت ترانه بوده است. در ادامه به بررسی صحبت های نجمه جودکی درباره تعطیلی کارش می پردازیم.

نجمه جودکی گفت که مانعی برای ساخت فیلم در تلویزیون نشده است

من به دلیل نظر شخصی یکی از کارگردانان وقت، ممنوع التصویر نشدم و مدتی از آنتن دور بودم.

نجمه جودکی ادامه داد: این روزها بعد از مصاحبه من با اینترنت شایعات و سوءتفاهم هایی به گوش می رسد. روحیه ای که این روزها در جامعه واقعی شکل گرفته است متاسفانه منجر به از دست دادن دیگران از جمله خود من شده است.

در این مصاحبه سرنخی از بسته شدن ویدیوی من وجود داشت که من هم گفتم سال ها پیش یکی از کارگردانان رسانه از نحوه بازی من خوشش نمی آمد، در این مصاحبه از نحوه بازی او بدون صحبت انتقاد کردم. هر کسی.

من اخیرا با یک شبکه آنلاین مصاحبه ای انجام دادم و عمدا یا سهوا جملاتی از یک گفتگوی یک ساعته با آنها را کوتاه کردم و در وب سایت و فضای مجازی آنها قرار دادم و برای جمع آوری فالوورهای بیشتر روی کلمات خاصی تمرکز کردم. آنهایی که از قبل برنامه ریزی شده را ترکیب کنید و هر کدام را با موضوعی متفاوت منتشر کنید.

با همه این تفاسیر فقط می خواهم بگویم تلویزیون خانه اول و آخر من است و من فرزند این رسانه هستم و هرگز نمی توانم بگویم تلویزیون را دوست ندارم. وقتی صدا و سیما هستم و آن را دوست دارم، به کار با این نوع رسانه هم اعتقاد دارم.

آنچه برخی در حال یادگیری هستند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی

منبع :
بازیگری نجمه جودکی در سریال نوار زرد 2

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.