مراکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی ایران/وضعیت تزریق دز بوستر و حذف محدودیت سنی

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

مراکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی ایران/وضعیت تزریق دز بوستر و حذف محدودیت سنی

مراکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی ایران/وضعیت تزریق دز بوستر و حذف محدودیت سنی https://hydoc.ir/مراکز-۲۴-ساعته-واکسیناسیون-دانشگاه-عل/ https://hydoc.ir/مراکز-۲۴-ساعته-واکسیناسیون-دانشگاه-عل/#respond Tue, 14 Sep 2021 01:04:17 0000 رسانه سلامت و دانش ۲۴ Coronavisrus ایرانوضعیت برنامه رژیم لیمویی برنامه لیمویی بوستر پزشکی تزریق حذف دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران دریافت رژیم لیمویی دز ساعته سنی علوم کرونا در ایران لیمویی لیمویی لاغری محدودیت مراکز واکسن ویروس کرونا واکسیناسیون https://hydoc.ir/?p=9477

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: ما سعی می کنیم واکسیناسیون را برای کل جمعیت تحت پوشش دانشگاه تا پایان آبان ماه تکمیل کرده و همزمان مراکز واکسیناسیون 24 ساعته تحت پوشش این موضوع را اعلام کنیم. دانشگاه به دکتر بابک اشراتی در گفت وگو با سلام دکتر وی گفت: در حال حاضر …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
مراکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی ایران/وضعیت تزریق دز بوستر و حذف محدودیت سنی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: ما سعی می کنیم واکسیناسیون را برای کل جمعیت تحت پوشش دانشگاه تا پایان آبان ماه تکمیل کرده و همزمان مراکز واکسیناسیون 24 ساعته تحت پوشش این موضوع را اعلام کنیم. دانشگاه به

دکتر بابک اشراتی در گفت وگو با سلام دکتر وی گفت: در حال حاضر 46 مرکز واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی ایران وجود دارد که از ساعت دو تا هشت صبح فعال هستند.

وی افزود: در عین حال یک مرکز شبانه داریم. ما همچنین می خواهیم یک مرکز مهندسی دیگر در تهران اضافه کنیم. بنابراین ، دو مرکز خودرو وجود دارد که یکی از آنها 24 ساعته در ورزشگاه آزادی و دیگری مرکز اتومبیل ، که در مرکز ارتش دژبان واقع شده است ، اما تا ساعت 12 شب باز است. در عین حال ، ما یک مرکز 24 ساعته دائمی داریم که مرکز کردستان است که آن نیز 24 ساعته است. ما همچنین یک مرکز دائمی دیگر داریم که مقر اصلی برنامه جنوبی است و تا ساعت 12 شب باز است. در عین حال ، ما باید 24 ساعت شبانه روز مرکز دیگری را افتتاح کنیم که بعداً اعلام خواهیم کرد.

اشراتی در مورد وضعیت واکسن ویروس کرونا و تزریق آن گفت: “اکنون شرایط واکسن بسیار خوب است.” بنابراین ، ما ذخیره خوبی داریم و اگر همین روند را ادامه دهیم ، پس از هشت تا 10 روز واکسن را دریافت می کنیم. در عین حال ، ما قصد داریم دوز تزریق روزانه را به 100000 دوز در روز افزایش دهیم. در 24 ساعت گذشته ما 88000 تزریق دریافت کرده ایم که باید به 100000 دوز در روز افزایش دهیم و به نظر می رسد می توانیم به این تعداد برسیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: “ما در تلاش هستیم تا پایان آبان ماه واکسن کل جمعیت در اختیار دانشگاه را دریافت کنیم.” در حال حاضر 4 میلیون و 230 هزار نفر بالای 18 سال باید در دانشگاه علوم پزشکی ایران واکسینه شوند. به لطف این جمعیت ، ما باید هشت میلیون و 600 هزار دوز واکسن وارد کنیم. از این میزان ، بیش از دو میلیون و 300 دوز سرنگ تا کنون از جمله یک و دو دوز و 5 میلیون و 300 هزار دوز باقی مانده وارد شده است که در صورت تداوم در ماه نوامبر به پایان می رسد. انجام دادن

اشرتی درباره رفع محدودیت سنی واکسیناسیون در تهران و دانشگاه های علوم پزشکی تهران گفت: “ما از این وضعیت استقبال می کنیم.” با این حال ، مراکز ما کمی شلوغ می شوند. در حال حاضر ما نمی توانیم محدودیت سنی را به طور رسمی برداریم و وزارت بهداشت باید تصمیم بگیرد که در همان زمان عجله نکند ، مردم به تدریج طی چند روز آینده همه گروه های سنی را اعلام می کنند و همه می توانند به موقع بیایند و واکسن بزنند نگران بودن. نیازی به عجله و نگرانی نیست و اگر به همان روش واکسینه شویم ، کل جمعیت را واکسینه می کنیم.

وی در مورد تزریق دوز بالا برای کادر درمانی گفت: وزارت بهداشت هنوز دوز تقویتی برای هر گروه را تصویب نکرده است. البته دوز تقویت کننده پیچیدگی خاص خود را دارد. به طور معمول ، بسیاری از کشورها دوزهای بالا را معرفی کرده و نتایج خوبی را ارائه می دهند. اکنون ، می توانم بگویم که تزریق دوز بالا در ایران دشوار است زیرا ، به عنوان مثال ، کادر پزشکی ما 5 مدل واکسن دریافت کردند. باید دید کدام دوز تقویت کننده می سوزد و کدام یک به شواهد علمی و تحقیقات بیشتر نیاز دارد.

وی گفت: بهتر است افراد برای واکسیناسیون خود در سامانه Salamat.gov.ir ثبت نام کنند ، جایی که مراکز ما شناخته شده است و آنها می توانند انتخاب کنند. در عین حال آدرس مراکز در برخی از نقشه های تلفن همراه و در وب سایت دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار دارد. با این حال ، بهتر است آنها از قبل در سیستم ثبت نام کنند.

انتهای پیام

به

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
مراکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی ایران/وضعیت تزریق دز بوستر و حذف محدودیت سنی

https://hydoc.ir/مراکز-۲۴-ساعته-واکسیناسیون-دانشگاه-عل/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.