آموزش دیجیتال در بنگلور

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

آموزش دیجیتال در بنگلور

آموزش دیجیتال در بنگلور https://ijmarket.com/blog/آموزش-دیجیتال-در-بنگلور/ https://ijmarket.com/blog/آموزش-دیجیتال-در-بنگلور/#respond ایجی مارکت Sat, 03 Jul 2021 03:46:09 0000 بازاریابی https://ijmarket.com/blog/آموزش-دیجیتال-در-بنگلور/

تبلیغ کنندگان پیشرفته مسئولیت هدایت آگاهی و رهبری برند در طول سالها از طریق همه کانالهای دیجیتالی رایگان و پولی را دارند که به یک سازمان وام داده می شوند. این کانال ها شامل زندگی آنلاین ، وب سایت شخصی سازمان ، رتبه بندی خزنده وب ، ایمیل ها ، اطلاعات عمومی و وبلاگ سازمان …

منبع :
آموزش دیجیتال در بنگلور

تبلیغ کنندگان پیشرفته مسئولیت هدایت آگاهی و رهبری برند در طول سالها از طریق همه کانالهای دیجیتالی رایگان و پولی را دارند که به یک سازمان وام داده می شوند. این کانال ها شامل زندگی آنلاین ، وب سایت شخصی سازمان ، رتبه بندی خزنده وب ، ایمیل ها ، اطلاعات عمومی و وبلاگ سازمان هستند.

تبلیغات رایانه ای معمولاً براساس معیار اصلی عملکرد (KPI) در هر کانال ساخته می شود تا بتواند عملکرد یک سازمان را به ازای هر کانال اندازه گیری کند. به عنوان مثال تبلیغ کنندگان پیشرفته ای که مسئول SEO هستند ، “فعالیت طبیعی” را در وب سایت خود اندازه گیری می کنند – در مورد فعالیتی که از یک بازدید کننده وب سایت که یک صفحه را در موتور جستجوی Google مشاهده کرده است ، ناشی می شود.

تبلیغات تولید شده توسط رایانه اکنون در سراسر حوزه تبلیغات انجام می شود. در یک سازمان کوچک ، یک ژنرال ممکن است به چند ژنرال استراتژی ارتقا در یک دوره کوتاه مدت نیاز داشته باشد. در سازمانهای بزرگتر ، این استراتژیها استادان مختلفی دارند که هر یک از دو کانال پیشرفت یکسان برخوردارند.

استفاده از بازاریابی دیجیتال بدون رویکرد استراتژیک معمول است. من مطمئن هستم که بسیاری از شرکت های این گروه از رسانه های دیجیتال استفاده می کنند و مطمئناً با جستجو ، ایمیل یا بازاریابی اجتماعی به نتایج خوبی می رسند. اما من همچنین مطمئن هستم که بسیاری برای یافتن اهداف یا پیشرفت های خوب وقت نمی بینند یا از چالش های دیگری که در زیر لیست کرده ام رنج می برند. شاید مشکل زیر برای سازمانهای بزرگتر که به مدیریت فوری نیاز دارند مهمترین باشد. این احتمالاً برای شرکتهای کوچکتر به استراتژی زیادی احتیاج ندارد.

بسیاری از شرکتهای حاضر در این تحقیق در حال انجام بازاریابی دیجیتال استراتژیک هستند. از گفتگو با شرکت ها ، متوجه شده ام که ایجاد یک طرح دیجیتالی اغلب دو مرحله طول می کشد. ابتدا طرح بازاریابی دیجیتال دیگری تدوین شد. این امر برای دستیابی به توافق و خرید با نشان دادن زمانها و مسائل مناسب و تعیین مسیری با تعیین اهداف و استراتژی های خاص برای دیجیتال ، از جمله چگونگی ادغام بازاریابی دیجیتال در سایر فعالیت های بازاریابی ، ضروری است. فعالیتهای اساسی ، “طبق معمول” ، اما به برنامه دیگری غیر از استراتژی نیاز ندارند

مجله های PC نیز همین طور است. به خاطر می آورید که آنها با یک CD (و بعدا DVD) همراه شدند و شما صبر نکردید که آنها را در دیسک خود بیندازید و ببینید نمونه ای از آنها چه بود؟

کمی متفاوت از نسخه ی نمایشی در اینجا نمونه ای از محصول در قالب دیجیتال وجود دارد.

مردم هنوز این کار را می کنند. با به اشتراک گذاشتن کاست ها و سی دی های مختلط و شاید هم یک کارت USB ، به همه رپرها یا راکرهای wannabe در کشور خود فکر کنید ، بنابراین می توانید به موسیقی آنها گوش دهید.

احتمالاً وقت آن رسیده است که به دسته بازاریابی دیجیتال که ممکن است طولانی ترین بازه باشد ، نگاه کنیم.

بازاریابی رادیویی

بیش از 100 سال از اولین پخش زنده نمایش اپرا در Met می گذرد و تخمین زده می شود – رادیو هنوز در آنجا است.

از زمان موفقیت رادیو در مهاجرت به اینترنت ، به اندازه تلویزیون شوکه کننده نبوده است. و حتی رادیوی قدیمی نیز هنوز مهم است.

برخی حقایق:

رادیو همچنان هر هفته به 85 درصد از جمعیت آمریکا می رسد

شنوندگان به طور متوسط ​​2 ساعت در روز گوش می دهند

40٪ از کل هزینه های رادیو در جهان از ایالات متحده تأمین می شود

حدود نیمی از جمعیت ایالات متحده حداقل یک بار در ماه به رادیو اینترنتی گوش می دهند

اکنون ، حتی اگر سود در حال کاهش است ، رادیو نمرده است. با تشکر از 80 میلیون کاربر پاندورا ، هنوز درآمد سالانه حدود 4 میلیارد دلار وجود دارد.

اما ، به غیر از ایجاد عقب گرد ، تبلیغات رادیویی خلاقانه ای که موفق خواهد شد ، چه چیز دیگری وجود دارد؟

اخیراً ، رادیو اینترنتی کار خوبی انجام داده است ، کاری که بیشتر پادکست ها انجام می دهند: انجام تبلیغات تجاری در ابتدای نمایش.

منبع :
آموزش دیجیتال در بنگلور

https://ijmarket.com/blog/آموزش-دیجیتال-در-بنگلور/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.