برخورد با فروش موادمحترقه از سوی واحدهای صنفی

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

برخورد با فروش موادمحترقه از سوی واحدهای صنفی

برخورد با فروش موادمحترقه از سوی واحدهای صنفی https://titr-news.ir/2021/03/برخورد-با-فروش-موادمحترقه-از-سوی-واحده/ تیتر نیوز Sun, 14 Mar 2021 01:51:08 0000 اجتماعی https://titr-news.ir/2021/03/برخورد-با-فروش-موادمحترقه-از-سوی-واحده/ ناظر اماکن ایمنی عمومی در تهران بزرگ گزارش داد که برای خرید و فروش کالاهای وارداتی با اتحادیه های کارگری معامله می کند. سرهنگ نادر مرادی در گفت وگو با تیتر نیوز وی گفت: “هر ساله در چهارشنبه سوری ، پلیس محلی با این گروه ها ملاقات می کند و به آنها توصیه و هشدارهای …

ناظر اماکن ایمنی عمومی در تهران بزرگ گزارش داد که برای خرید و فروش کالاهای وارداتی با اتحادیه های کارگری معامله می کند.

سرهنگ نادر مرادی در گفت وگو با تیتر نیوز وی گفت: “هر ساله در چهارشنبه سوری ، پلیس محلی با این گروه ها ملاقات می کند و به آنها توصیه و هشدارهای لازم را می دهد.” علاوه بر این ، تیم های گشت و افسران پلیس با مدیریت گشت ها و رسیدگی به شکایات و گزارش ها با تخلفات برخورد می کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های پلیس چند روز قبل از آغاز مارس 1999 آغاز شده است ، افزود: در همین راستا جلسات متعددی برگزار شده و ما به اتاق بازرگانی ، اتحادیه ها و اصناف اعلام کرده ایم که فروش اسلحه گرم غیرقانونی را انجام می دهیم. در اتحادیه های کارگری ممنوع است و طبق قانون با متخلفان برخورد می شود.

قائم مقام ناظر امنیت عمومی تهران همچنین درباره اتحادیه های صنفی فروش سوخت صحبت کرد. در صورت اعلام پلیس به این گونه موارد نیز حل می شود ، زیرا خریداران موارد مشابه شناسایی و به افراد ناشناس فروخته شده اند.

مرادی هنگام ورود به بحران سوریه در اوایل سال جاری گفت: “علاوه بر هشدارها ، ما همچنین كشف های قابل توجهی داشتیم و بسیاری از نقاط برای شناسایی و آنلاین و موم این موارد تلاش می كردند.”

سرانجام ، معاون بازرسی کل امنیت عمومی در تهران بزرگ از شهروندان خواست تا برای اطلاع از موارد مشکوک ، با مرکز فوریت های پلیس فوریت تماس بگیرند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.