آموزش روشهای تمیز کردن مایکروفر با ساده ترین راه

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

آموزش روشهای تمیز کردن مایکروفر با ساده ترین راه

آموزش روشهای تمیز کردن مایکروفر با ساده ترین راه https://ijmarket.com/blog/learn-how-to-clean-a-microwave-oven-in-the-easiest-way/ ایجی مارکت Wed, 26 Jan 2022 20:58:10 0000 عمومی کسب و کار های برتر ایجی مارکت https://ijmarket.com/blog/?p=9623

5 روش تمیز کردن مایکروفر با ساده ترین راه  آموزش کامل روشهای ساده باعث میشه که دستگاه ماکروفر که با انوع مواد غذایی سر و کار دارد را سریع تمیز کنید و بتوانید به شکل هر چه بهتر  هم از بوی غذا و باکتری ها آزار دهنده راحت شوید، در این مقاله به طور کامل …

منبع :
آموزش روشهای تمیز کردن مایکروفر با ساده ترین راه

5 روش تمیز کردن مایکروفر با ساده ترین راه  آموزش کامل

روشهای ساده باعث میشه که دستگاه ماکروفر که با انوع مواد غذایی سر و کار دارد را سریع تمیز کنید و بتوانید به شکل هر چه بهتر  هم از بوی غذا و باکتری ها آزار دهنده راحت شوید، در این مقاله به طور کامل با انواع پا کننده ها و از بین بردن بوها  آشنا می شوید، پس با ما همراه باشید:

1- استفاده از محلول آب و سرکه سفید

آنچه شما نیاز خواهید داشت:

  • سرکه سفید
  • کاسه مناسب برای مایکروویو
  • اسفنج تمیز کننده
  • پارچه خشک تمیز

برای استفاده از این روش، یک کاسه کوچک شیشه ای مناسب را  برای مایکروویو با آب (مقدار 500 میلی لیتر) پر کنید. سپس یک قاشق غذاخوری سرکه سفید اضافه کنید و  این محلول را در مایکروویو قرار دهید و مایکروفر را به مدت3 الی 4 دقیقه روشن کنید.

اگر مایکروویو شما بسیار قدرتمند است، بهتر است این زمان را کاهش دهید (حداقل 2:30)، پس از روشن کردن مایکروویو، شاهد تبخیر محلول سرکه خواهید بود. سپس محلول را از مایکروویو خارج کرده و با یک پارچه نرم و تمیز کنید، با این کار تمام کثیفی ها به راحتی تمیز خواهند شد .

2- از مایع ظرفشویی جهت چربی زدایی استفاده نمایید

یک کاسه قابل استفاده در مایکروویو را با آب گرم پر کنید و به اندازه 15 قطره مایع ظرفشویی اضافه کنید. سپس کاسه را در مایکروویو قرار دهید و دستگاه را به مدت یک دقیقه یا تا زمانی که داخل مایکروفر پر از بخار شود، سپس، داخل مایکروفر را با یک اسفنج تمیز کنید.

3- استفاده از محلول شیشه شوی برای از بین بردن زردی و کدر شیشه

استفاده از محلول شیشه شوی برای مواردی است که شیشه دستگاه شما زرد رنگ، یا کدر شده است. در این حالت دستگاه شما باید خاموش باشد و حتی سیم برق آن را از پریز بیرون بکشید، و مدت 10 دقیقه با محلول شیشه شوی، آن را تمیز نمایید و بعد از استفاده تا حداقل 5 ساعت از آن استفاده نکنید و درب مایکروفر را باز نگه دارید.

4- استفاده از جوش شیرین برای تمیز کردن و آب باری چربی های سخت

در این روش استفاده از جوش شیرین برای تمیز کردن مایکروویو و سولاریوم کافی است 2 قاشق جوش شیرین را در یک کاسه آب بریزید. کاسه را به مدت 3 تا 5 دقیقه در مایکروویو گرم کنید و اجازه دهید بخار استخراج شده از آن چربی و کثیفی های سخت که به دیواره مایکروویو چسبیده است را نرم کند. جوش شیرین به شما کمک می کند تا به راحتی مواد غذایی خشک روی بدنه مایکروفر را تمیز کرده و بوی بد داخل مایکروفر را از بین ببرید.

5- استفاده از محلول لیمو و آب برای از بین بردن بوی داخل مایکروفر

در این روش چند قطره لیمو را در یک کاسه آب ریخته و به مدت 3 دقیقه آن را در ماکروفر بگذارید و دکمه Start را بزنید، زمانی که به حالت بخار رسید، ماکروفر را خاموش کنید و درب  دستگاه را باز نکنید، بعد از حدود 5 الی 6 دقیقه درب را باز کرده و با یک دستمال ابری خشک، داخل ماکروفر را تمیز نمایید تا از بوی بد داخل ماکروفر راحت شوید.

جمع بندی

در مطالب فوق تمام روش های مورد انتظار در کثییف شدن مایکروفر یا سولاردم را بیان کردیم، و با استفاده از این روش های هر چند ساده به صورت هفتگی می توانید، از شر کثیفی و بوی بد مواد غذایی، از جمله ماهی و مرغ راحت شوید، در استفاده از نکات بالا چند مورد لازم است که در ذیل بیان می کنیم:

  • برای استفاده از مواردی که به کاسه نیاز دارید، حتما از ظروف شیشه ای استفاده نمایید و استفاده از ظروف فلزی در ماکروفر پیشنهاد نمی شود.
  • حتما پس از بخار شد محلول سرکه یا لیمو، دیواره های داخل ماکروفر را با ابر خشک پاک نمایید.
  • جهت پیشگیری از کثیق شدن های متعدد، سعی کنید از درپوش در داخل مواد غذایی استفاده نمایید.
  • پس از شستشو، به مدت حداقل 5 ساعت از دستگاه استفاده نکنید (مخصوصا در مورد مایع ظرفشویی و شیشه شوی).

تماس با ما

تعمیرات لوازم خانگی آراسرویس با داشتن متخصصان حرفه ای در زمینه تعمیرات تخصصی ماکروفر از جمله تعمیر ماکروفر الجی تهران و تعمیر ماکروفر سامسونگ در تهران و تعمیر ماکروفر دوو کلیک نمایید یا با شماره 021-75931 تماس حاصل فرمایید.

منبع :
آموزش روشهای تمیز کردن مایکروفر با ساده ترین راه

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.