تصاویر و مشخصات ZTE Axon 40 Ultra مشخص شده است

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

تصاویر و مشخصات ZTE Axon 40 Ultra مشخص شده است

تصاویر و مشخصات ZTE Axon 40 Ultra مشخص شده است https://ijmarket.com/blog/تصاویر-و-مشخصات-zte-axon-40-ultra-مشخص-شده-است/ ایجی مارکت Tue, 03 May 2022 08:39:13 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/تصاویر-و-مشخصات-zte-axon-40-ultra-مشخص-شده-است/

فینده ZTE جدیدترین سری موبایل های Axon را با نام Axon 40 و در سه مدل معرفی خواهد کرد: این خانواده شامل Axon 40 ما قبلاً مدل Ultra را در یک تصویر زنده از نمای جلو دیده‌ایم، اما امروز به لیستی که یک خرده‌فروش چینی از دستگاه‌های آینده ارائه کرده است، می‌توان پشت آن را …

منبع :
تصاویر و مشخصات ZTE Axon 40 Ultra مشخص شده است

فینده ZTE جدیدترین سری موبایل های Axon را با نام Axon 40 و در سه مدل معرفی خواهد کرد: این خانواده شامل Axon 40 ما قبلاً مدل Ultra را در یک تصویر زنده از نمای جلو دیده‌ایم، اما امروز به لیستی که یک خرده‌فروش چینی از دستگاه‌های آینده ارائه کرده است، می‌توان پشت آن را نیز از طریق تصویر رسمی زیر مشاهده کرد. در حقیقت و مشخصات ZTE Axon 40 Ultra مشخص شده است و با هم درباره آن صحبت می کنیم.

تصاویر و مشخصات ZTE Axon 40 Ultra

واضح است که به نظر می رسد آکسون ۴۰ اولترا به عنوان یک گوشی هوشمند رده بالا در سال 2022 طراحی شده است و چیزی که آن را به سطح بعدی فناوری می برد، جدیدترین نسل دوربین سلفی زیر نمایشگر است که با چشم غیر مسلح نمی توانید آن را ببینید. ZTE در دوربین زیر نمایشگر پیشگام بود، بنابراین منطقی است که با هر نسخه جدید به نوآوری و برتری در این زمینه.

در تصاویر رسمی دیده می شود که دوربین پشتی دارای سه سنسور دوربین بزرگ است که همگی 64 مگاپیکسل هستند. همچنین همه از فیلمبرداری 8K پشتیبانی خواهند کرد. نه تنها این، بلکه شایعات حاکی از آن است که دقیقاً سنسور اصلی و فوق عریض است

دوربین 100 مگاپیکسلی احتمالاً به این معنی است که ZTE از حسگر ISOCELL HM2 سامسونگ در Axon 40 Pro استفاده خواهد کرد. سازنده کره ای در حال حاضر تنها شرکتی است که قادر به تولید پلتفرم های تصویری موبایل با چنین وضوحی استی Hs.

اندازه سنسور 1 / 1.33 اینچ بوده و از PDAF، فوکس خودکار لیزری و OIS پشتیبانی می کند. Axon 40 Pro یک دانلود رایگان است. این تصویر همچنین 6 لایه را در جلوی سنسورهای واقعی نشان می دهد، به این معنی که یک لنز 6P مناسب با دیافراگم f / 1.8 خ است.

صفحه نمایش QHD گوشی Axon 40 Ultra دارای انحنای «آبشاری» در هر دو طرف، و حاشیه فوق‌العاده ریز بالا و پایین است، در حالی که شیشه‌های پشتی به روشی مشابه منحنی است و تنها فضایی را برای یک قاب کوچک کوچک باقی می‌گذارد. این برای زیبایی شناسی مطمئناً خوشایند است.

بر اساس شایعات قبلی، اسنپدراگون 8 نسل در اکسون 40 اولترا با حداکثر 16 حافظه رم و 512 حافظه حافظه UFS 3.1 ارائه می‌شود، در حالی که ظرفیت باتری می‌تواند 500 میلی‌لیتر باشد.

این برند چینی تیزر یک تراشه امنیتی اختصاصی را هم منتشر کرده است. این تراشه امنیتی برای ZTE نیز اولین خواهد بود. در حالی که جزئیاتی در مورد ویژگی‌های آن نداریم، می‌توان انتظار داشت که اثر انگشت‌های حساس مانند اسکنر، رمز عبور و کارت اعتباری را در خود جای دهد، بنابراین در مکانی ذخیره‌سازی هر جایی که ممکن است در برابر آسیب آسیب پذیرتر باشد، نگیرد. .

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید ZTE هستید؟

منبع :
تصاویر و مشخصات ZTE Axon 40 Ultra مشخص شده است

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.