پشت پرده توقیف فیلم شهر گربه ها+ سکانس سانسور شده

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

پشت پرده توقیف فیلم شهر گربه ها+ سکانس سانسور شده

پشت پرده توقیف فیلم شهر گربه ها سکانس سانسور شده https://ijmarket.com/blog/پشت-پرده-توقیف-فیلم-شهر-گربه-ها-سکانس-س/ ایجی مارکت Tue, 30 Nov 2021 10:15:54 0000 فیلم و هنر https://ijmarket.com/blog/پشت-پرده-توقیف-فیلم-شهر-گربه-ها-سکانس-س/

بر اساس گزارش ها عنوان؛ برخی از رسانه ها برای این فیلم بسیار جدید هستند سید جواد هاشمی “شهر گربه ها” انتقادی هستی آنها معتقدند فیلم شهر گربه ها خلاف احکام نظام است و باید جلوی نمایش آن گرفته شود. نقدعلی: فیلمی در شهر گربه ها احساسات مذهبی را برمی انگیزد یکی از اعضای کمیسیون …

منبع :
پشت پرده توقیف فیلم شهر گربه ها سکانس سانسور شده

بر اساس گزارش ها عنوان؛ برخی از رسانه ها برای این فیلم بسیار جدید هستند سید جواد هاشمی “شهر گربه ها” انتقادی هستی آنها معتقدند فیلم شهر گربه ها خلاف احکام نظام است و باید جلوی نمایش آن گرفته شود.

نقدعلی: فیلمی در شهر گربه ها احساسات مذهبی را برمی انگیزد

یکی از اعضای کمیسیون حقوقی و دادگاه مجلس خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: نمایش فیلم شهر گربه ها در بین متدینین سروصدا به پا کرده است.

محمد تقی نقدلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در مراسم بزرگداشت شفاهی مجمع عمومی اخیر خطاب به نخست وزیر گفت: این گربه رقصی که در فیلم شهر گربه ها اتفاق می افتد باید قطع شود چون دیگر تمام شده است. این به احساسات مذهبی صدمه می زند.» اینکه فیلم ها اجازه اکران داشتند خلاف احکام نظام دینی است.

وی افزود: از وزیر می خواهم برای پاسداری از خون شهدا در مقابل فشارها بایستد و مراحل فیلمبرداری را تعطیل کند.

دلیل اصلی بسته شدن فیلم شهر گربه ها است

دلیل اصلی بسته شدن فیلم شهر گربه ها استدلیل اصلی بسته شدن فیلم شهر گربه ها است

آفتاب نوشت: فیلم موسیقی شهر گربهبه کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی که طی پنج روز گذشته در سینماها اکران شده است. اما در روزهای اول با واکنشی مواجه شد. منتقدان می گویند این فیلم رقص و بی اخلاقی را ترویج می کند. اما هاشمی معتقد است منتقدان بدون دیدن فیلم شهر گربه ها را محکوم کرده اند.

سید جواد هاشمی دو سال پیش شهر گربه ای ساخت. اما شیوع کرونا و تعطیلی سینماها اجازه اکران فیلم را به او نداد.

در نهایت کارگردان و تهیه کننده این پروژه هفته گذشته اعلام کردند که پرونده هایش او را مجبور به کشف شهری از گربه ها کرده است.

در این فیلم امین زندگانی، یوسف تیموری، علیرضا خمسه، فرهاد آئیش، نیوشا ضیغمی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی، الیکا عبدالرزاقی، مریم سعادت، رضا بنفشه خواه، داریوش موفق، محمدالعلمیه هادیهر زهروان زنده یاد. خاطره ساناز نادری، داریوش پیرو و شخصیت کارتونی دونالد ترامپ همگی نقش آفرینی کرده اند.

داستان شهر گربه ها نیز حکایت از نقشه شیطانی مشاور اجرایی شهر گربستان دارد که قصد دارد با اضافه کردن گربه ها به مسابقه و اضافه کردن به زندگی آنها، گربه ها را بگیرد. اما در طول مسیر، گربه ها نقشه او را درک می کنند و سعی می کنند با موفقیت از عرصه خارج شوند.

بررسی ها نشان می دهد که فروش یک جعبه گربه شهری طی پنج روز گذشته به حدود 200 میلیون تن رسیده است.

پاسخ به انتشار شهر گربه

در کنار فیلم شهر گربه ها، عده ای به محتوای این فیلم واکنش نشان داده اند. اما بسیاری از انتقادات از سوی رسانه ها و فعالان سیاسی صورت می گیرد.

جمعی از مقامات اصولگرا و فعالان سیاسی به انتقاد از فیلم جدید سید جواد هاشمی پرداخته و معتقدند این فیلم خلاف شئونات دینی است. بنابراین نمایش آن باید متوقف شود.

علاوه بر این، تعدادی از رسانه های اصلی به دیدگاه سیدجواد هاشمی در مورد فیلمبرداری شهر گربه ها انتقاد کرده اند. می گویند هاشمی با رقص و آواز ماهیت غرور را زیر سوال برده است.

البته فعلا تیم قصد دارد با راه اندازی کمپین و جمع آوری امضا، فیلمبرداری فیلم را لغو کند. این گروه بر این باورند که شهر گربه نوعی نفوذ به فرهنگ دشمن است.

این کمپین که توسط خبرگزاری فارس راه اندازی شده است، اکنون توسط بیش از 21 هزار نفر امضا شده است.

اما بر خلاف دیگر گروه های فعال رسانه ای از شهر گربه ها انتقاد نمی کنند. آنها معتقدند این فیلم توسط سیزدهمین وزیر ارشاد مجوز نمایش داده شده است. پس نباید در مورد سید جواد هاشمی و فیلمش سخت گیری کرد.

برخی منتقدان را به دلیل ریاکاری آنها سرزنش کرده اند. آنها می گویند قبل و طی دو دهه گذشته بیشتر فعالیت های کودکان و نوجوانان با آواز و رقص همراه بوده است.

در عین حال، برخی معتقدند که بحث بر سر فیلم ها بوده است.

انصراف سید جواد هاشمی

پس از انتقادات، سرمربی Cats City اعلام کرد که تعدادی از برنامه های بازی را حذف خواهد کرد. هاشمی گفت: پس از حذف این پلان ها، فیلم دوباره مورد بررسی قرار می گیرد.

در واقع، او می گوید که منتقدان فیلم را محکوم نکرده اند. چون پیام داستان و فیلم علیه ترامپ و روحیه استکباری او بود.

سید جواد هاشمی هم مدعی 30 سال معلمی بوده، چندین بار در فیلم کشته شده و خاطرات شهدا را به یادگار گذاشته است، بنابراین احساسات را درک می کند.

شهر گربه ها 2; خطای استراتژی

قسمت دوم را هم سید جواد هاشمی قبل از آزادسازی شهر گربه ها انجام داد. او گفت که Cat City 2 نیز در حال توسعه است. اقدام غیر منطقی که می تواند منجر به شکست تجاری در یک پروژه شود.

به طور معمول، پس از دریافت قسمت اول یک فیلم، فیلمسازان به حجم نگاه می کنند و قسمت دوم را می سازند. اما مشخص است که هاشمی در انتظار پرفروش شدن قسمت اول این کار را انجام داده است.

علاوه بر این، قسمت اول شهر گربه ها با جنجال روبرو است و کار انتشار آن نامشخص است. از طرفی در پنج روز اول اکران، فروش موزیکال فیلم محقق نشد.

با این حال، بعید به نظر می رسد که میلیاردها هزینه پروژه به راحتی با فروش باکس آفیس جبران شود. در این صورت اگر قسمت اول از کار بیفتد کارکرد قسمت دوم مشخص می شود.

منبع :
پشت پرده توقیف فیلم شهر گربه ها سکانس سانسور شده

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.