تصاویر گلس های لورفته از S22 جزئیاتی از این گوشی را فاش کردند

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

تصاویر گلس های لورفته از S22 جزئیاتی از این گوشی را فاش کردند

تصاویر گلس های لورفته از S22 جزئیاتی از این گوشی را فاش کردند https://ijmarket.com/blog/تصاویر-گلس-های-لورفته-از-s22-جزئیاتی-از-ای/ ایجی مارکت Sun, 28 Nov 2021 10:12:15 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/تصاویر-گلس-های-لورفته-از-s22-جزئیاتی-از-ای/

تصاویر شیشه شکسته از S22 جزئیاتی از این گوشی را نشان می دهد، بنابراین در ادامه این مطلب منتظر ارائه این اطلاعات به شما هستیم. گوش به زنگ باشید. S22 یکی از بهترین محصولات سامسونگ است و اکثر طرفداران سامسونگ منتظر عرضه این محصول برای فروش هستند. تاکنون اطلاعات زیادی در مورد این محصول منتشر …

منبع :
تصاویر گلس های لورفته از S22 جزئیاتی از این گوشی را فاش کردند

تصاویر شیشه شکسته از S22 جزئیاتی از این گوشی را نشان می دهد، بنابراین در ادامه این مطلب منتظر ارائه این اطلاعات به شما هستیم. گوش به زنگ باشید.

S22 یکی از بهترین محصولات سامسونگ است و اکثر طرفداران سامسونگ منتظر عرضه این محصول برای فروش هستند. تاکنون اطلاعات زیادی در مورد این محصول منتشر نشده است، اما از آنجایی که تصاویر گلس S22 به بیرون درز کرده است، می توان ابعاد صفحه نمایش S22 را متوجه شد. در زیر جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد. گوش به زنگ باشید.

تصاویر شیشه شکسته از S22

با نگاهی به شیشه لغزنده اس 22 متوجه می شوید که این محصول محدودیت های بسیار کمی دارد و به وضوح می توان سوراخ صفحه نمایش دوربین سلفی را در هر سه مدل مشاهده کرد که راه حل زیر دوربین در گلکسی اس 22 را بیشتر تایید می کند. اولترا ندارد.

همچنین به نظر می رسد که مدل های S22 و S22 مانند مدل های قبلی دارای صفحه نمایش تخت هستند. در واقع این فقط یک تخمین است و نمی توان گفت که این محصول 100 درصد مشابه این محصول خواهد بود.

همچنین به نظر می رسد سری S22 با لبه های گرد و دامنه کمی وسیع تر از نسل فعلی S21 عرضه می شود. البته قضاوت در مورد این موارد بدون مقایسه درست بسیار دشوار است.

با این حال، انتظار می‌رود که گلکسی S22 دارای صفحه نمایش 6.06 اینچی OLED با وضوح FHD، گلکسی S22 6.55 اینچی با وضوح مشابه و Galaxy S22 Ultra 6.8 اینچی باشد.

تصاویر شیشه شکسته از S22 تصاویر شیشه شکسته از S22 مشخصات S22 / S22 / مشخصات گوشی S22

در مورد S22 Ultra، همه ویژگی ها به طراحی یکسان در سری گلکسی نوت اشاره می کنند که شامل گوشه های تیز و اسلات اختصاصی قلم S است.

آنچه که صفحه نمایش پرچمدار آینده سامسونگ نشان می دهد تاییدی اضافی بر شایعات است مبنی بر اینکه صفحه نمایش S22 Ultra بسیار کوچکتر از Galaxy Note20 Ultra خواهد بود. همچنین طراحی کاملا متفاوت نسخه اولترا و دو مدل دیگر در این تصاویر منعکس شده است.

البته باید در نظر داشته باشیم که اگرچه این محافظ های صفحه واقعی هستند، اما ممکن است طوری طراحی نشده باشند که لبه به لبه جلوی دستگاه را بپوشانند، بنابراین نمی توان با اطمینان گفت که S22 چه ویژگی هایی دارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد تصاویر شیشه شکسته S22 چیست؟ نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید تکرار اشتراک گذاری.

منبع :
تصاویر گلس های لورفته از S22 جزئیاتی از این گوشی را فاش کردند

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.