رکورد ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی واکسن شکسته شد

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

رکورد ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی واکسن شکسته شد

رکورد ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی واکسن شکسته شد https://hydoc.ir/رکورد-ثبت‌نام-در-سامانه-نوبت‌دهی-واک/ https://hydoc.ir/رکورد-ثبت‌نام-در-سامانه-نوبت‌دهی-واک/#respond Fri, 10 Sep 2021 15:14:35 0000 رسانه سلامت و دانش ثبتنام در دریافت رژیم لیمویی رژیم غفاری خوبه یا لیمویی رژیم لیمویی نی نی سایت رژیم‌لیمویی رکورد سامانه سایت لیمویی شد شکسته نوبتدهی واکسن واکسن ویروس کرونا وزارت بهداشت https://hydoc.ir/?p=9408

مرکز آمار و مدیریت فناوری اطلاعات وزارت بهداشت اعلام کرد که ثبت نام در سیستم برنامه واکسیناسیون نقض شده است. به گزارش سلام دکتر مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در بیانیه ای اعلام کرد: از پنجشنبه شب که سیستم salamat.gov.ir تا ساعت 14.30 روز جمعه (10 شهریور) …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
رکورد ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی واکسن شکسته شد

مرکز آمار و مدیریت فناوری اطلاعات وزارت بهداشت اعلام کرد که ثبت نام در سیستم برنامه واکسیناسیون نقض شده است.

به گزارش سلام دکتر مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در بیانیه ای اعلام کرد: از پنجشنبه شب که سیستم salamat.gov.ir تا ساعت 14.30 روز جمعه (10 شهریور) برای دانشجویان سراسر کشور باز بود ، بیشتر از 500،000 نفر ثبت نام کردند و بلافاصله نوبت خود را گرفتند.

بر اساس مرکز مدیریت آمار وزارت بهداشت ، رکورد قبلی 130،000 رکورد در روز بود. ظرفیت شناسایی شده در بسیاری از شهرها اکنون پر شده است. ما در حال هماهنگی با دانشگاه های علوم پزشکی برای افزایش ظرفیت ثبت نام هستیم. با توجه به حجم واکسن های وارد شده به کشور ، بدون شک جایگزینی همه دانش آموزان در روزهای آینده مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش وبدا ، در این بیانیه آمده است: “از همه عزیزان خود که هنوز قرار ملاقات واکسیناسیون دریافت نکرده اند ، می خواهیم اطمینان حاصل کنند که ظرف دو تا سه روز آینده مجدداً ثبت نام کرده و بدون واکسن برگردند. تجویز شده است.” از تزریق جداگانه خودداری کنید. ” سایت های.

انتهای پیام

به

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
رکورد ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی واکسن شکسته شد

https://hydoc.ir/رکورد-ثبت‌نام-در-سامانه-نوبت‌دهی-واک/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.