تولیدکنندگان شوینده ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت شدند

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

تولیدکنندگان شوینده ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت شدند

تولیدکنندگان شوینده ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت شدند https://titr-news.ir/2021/09/تولیدکنندگان-شوینده-ملزم-به-ثبت-اطلاع/ Wed, 22 Sep 2021 21:45:10 0000 اقتصادی https://titr-news.ir/2021/09/تولیدکنندگان-شوینده-ملزم-به-ثبت-اطلاع/ مدیرکل کنترل محصولات بهداشتی ، غذایی و دارویی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تأکید کرد که همه بخشهای تولید باید اطلاعات مربوط به تولید و فروش محصولات پوشک و پودرهای شوینده را برای خریداران در یک سیستم تجاری کامل ثبت کنند. به گزارش تیتر نیوز ، به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و …

مدیرکل کنترل محصولات بهداشتی ، غذایی و دارویی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تأکید کرد که همه بخشهای تولید باید اطلاعات مربوط به تولید و فروش محصولات پوشک و پودرهای شوینده را برای خریداران در یک سیستم تجاری کامل ثبت کنند.

به گزارش تیتر نیوز ، به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، شناسایی اجزای سازنده فعال برای شستن گرد و غبار و پوشک بچه و رعایت ثبت و اخذ کد در سیستم خرده فروشی کامل “عناصر مربوطه برای نظارت و ارائه است. توزیع این اقلام از مبنای عرضه تا کانال توزیع نهایی اعلام می شود.

وی افزود: با هماهنگی سازمان های مربوطه و بازرسی های انجام شده ، عناصر تولیدکننده فعال پس از ثبت نام در سامانه نسبت به اخذ کد شناسایی محصول اقدام کردند. همچنین لیستی از همه خریداران محصولات مذکور جدا از تولید کننده گرفته شده است ، به طوری که کنترل های لازم برای نظارت بر اثربخشی توزیع و عرضه در برنامه قرار می گیرد.

به گفته مهدی پور ، به کلیه ادارات تولیدی اطلاع داده شده است که در فواصل هفتگی اخبار مربوط به تولید و فروش محصولات پوشک و پودرهای شوینده جداگانه برای خریداران در سیستم معاملاتی را بنویسند و در صورت عدم ثبت اطلاعات در آنها. تامین ، توزیع و عرضه ، الزامات قانونی لازم در این زمینه برای برنامه مهم است و در نتیجه مسئولیت اجزای اشتباه بر عهده خواهد بود.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.