بازاریابی رایگان را از YouTube دریافت کنید

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

بازاریابی رایگان را از YouTube دریافت کنید

بازاریابی رایگان را از YouTube دریافت کنید https://ijmarket.com/blog/بازاریابی-رایگان-را-از-youtube-دریافت-کنید/ https://ijmarket.com/blog/بازاریابی-رایگان-را-از-youtube-دریافت-کنید/#respond ایجی مارکت Mon, 06 Sep 2021 21:14:55 0000 بازاریابی https://ijmarket.com/blog/بازاریابی-رایگان-را-از-youtube-دریافت-کنید/

اما چرا باید برای بازاریابی در YouTube وقت بگذارید؟ منابع زیادی برای تبلیغات وجود دارد که می توانید بررسی کنید ، بنابراین چرا YouTube یکی از گزینه هایی است که در لیست قرار داده اید. واقعاً دلیلی وجود دارد که YouTube به خوبی کار می کند ، گاهی اوقات بهتر از سایر راه ها ، …

منبع :
بازاریابی رایگان را از YouTube دریافت کنید

اما چرا باید برای بازاریابی در YouTube وقت بگذارید؟ منابع زیادی برای تبلیغات وجود دارد که می توانید بررسی کنید ، بنابراین چرا YouTube یکی از گزینه هایی است که در لیست قرار داده اید. واقعاً دلیلی وجود دارد که YouTube به خوبی کار می کند ، گاهی اوقات بهتر از سایر راه ها ، و این می تواند صادق باشد بدون توجه به نوع محصول یا خدماتی که به دنبال فروش آن هستید.

بازاریابی رایگان!

اول ، و مهمتر از همه اگر بودجه بازاریابی زیادی ندارید ، YouTube رایگان است. حتی اگر شما نیاز به صرف مقدار کمی از زمان خود برای شناختن مخاطبان مورد نظر خود و ایجاد ویدئوهایی که می خواهید از آنها استفاده کنید ، توانایی بارگذاری و ایجاد ویدئوهایی که می خواهید شامل شوند کاملاً رایگان خواهد بود. چه منابع دیگری به صورت رایگان در دسترس است؟

محتوای ویدئو قدرتمند است

در دنیای پویای اینترنت ، قلب پادشاه است. و از بین این همه محتوا ، محتوای ویدئویی بهترین است. بسیاری از اوقات مردم ترجیح می دهند اطلاعات مربوط به یک محصول یا خدمات را به صورت آنلاین مشاهده کنند تا اینکه درباره آن اطلاعات بخوانند. علاوه بر این ، امکان پخش گسترده فیلم شما وجود دارد. اگر ویدئویی تهیه کنید که بسیار خوب ، تکان دهنده ، خنده دار یا چیز دیگری باشد ، ممکن است ویدئوی شما یک اپیدمی کوتاه مدت داشته باشد. ویروسی شدن به این معناست که هزاران نفر می توانند ویدیوی شما را با افراد دیگری که می شناسند به اشتراک بگذارند. اگر واقعا خوب پیش برود ، می تواند به این معنی باشد که کسب و کار شما توسط افراد نامحدود هدف قرار می گیرد.

YouTube همچنین برای مخاطبان جهانی و محلی جذاب است (برای کارآیی جستجوی محلی مناسب است. بر اساس نوع کلمات کلیدی که استفاده می کنید ، ویدیوهای شما توسط افراد در سراسر جهان قابل مشاهده است). در صورت انجام همه کارها ممکن است با مشتریان کشورهای دیگر مواجه شوید خوب اگر نگران هستید که تجارت بیش از حد پیش رود زیرا شما فقط یک شرکت محلی هستید ، ممکن است آن را تغییر دهید تا دیده شوید. ‘شما تنها فرد در منطقه خود هستید.

مهارت های خود را در YouTube نشان دهید

YouTube در به نمایش گذاشتن مهارت های شما خوب است. می توانید ویدئوی خود را صرف ارائه توصیه های خوب کنید ، که به بینندگان شما کمک می کند تا در زمینه خاصی متخصص باشند. برای بسیاری از مشتریان یا مشتریانی که می خواهید ، آنها بین دو شرکت حق انتخاب خواهند داشت و شما می خواهید مطمئن شوید که آنها شما را انتخاب کرده اند. اگر ویدئویی در YouTube دارید که نشان می دهد چرا انتخاب خوبی هستید ، به شما کمک می کند تا در کسب و کار خود برجسته شوید.

یکبار این کار را انجام دهید و بگذارید برای شما بفروشد

فقط به این دلیل که شما زمان کمی را صرف فیلم می کنید و سپس پست می کنید به این معنی نیست که کار ویدیو به پایان رسیده است. فیلمسازی یکی از پرفروش ترین های جهان است. فقط کافی است یک بار فیلم را تهیه کرده و در YouTube بارگذاری کنید. سپس ویدئو می تواند به کار خود ادامه دهد ، در هر زمان از شبانه روز در دسترس است و هرکسی می خواهد آن را تماشا کند. و هر بار که یک ویدیوی جدید ایجاد می کنید ، یک فروشنده جدید می سازید. در واقع هیچ محدودیتی برای کارهایی که می توانید با آن انجام دهید وجود ندارد.

YouTube به مشتری نگاهی می اندازد

گاهی اوقات تنها کاری که باید انجام دهید این است که به مشتری ، کسی که می تواند به او اعتماد کند ، ارائه دهید تا رابطه ای را برای فروش ایجاد کند. و از آنجا که نمی توانید برای ملاقات با همه مشتریان خود به آنجا بروید ، ایجاد ویدئویی که بتواند این کار را برای شما انجام دهد می تواند واقعاً به شما کمک کند. یک عکس تا مردم بتوانند چهره شما را ببینند.

موتور جستجو دوستانه

ویدئوهای YouTube بسیار سئو سازگار هستند زیرا YouTube متعلق به Google است. این بسیار مهم است. هنگامی که شخصی به صورت آنلاین جستجو می کند ، به احتمال زیاد یک ویدئو در طول جستجوی ارگانیک موقعیت برتر را حفظ می کند. اگر این ویدیوی شما به پایان رسید ، این یک مشکل بزرگ است زیرا به دلایلی یا به دلایل دیگر ، و با تلاش زیاد ، ویدیوی شما از سایر پیوندها برجسته تر است. و البته ، بسیاری از مردم اگر ویدئوی شما با وجود تمرکز بر استراتژی های SEO محلی ، در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشد ، مشاهده خواهند کرد.

منبع :
بازاریابی رایگان را از YouTube دریافت کنید

https://ijmarket.com/blog/بازاریابی-رایگان-را-از-youtube-دریافت-کنید/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.