سرعت و تصادفات/ سقف مجاز سرعت در معابر چقدر است؟

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

سرعت و تصادفات/ سقف مجاز سرعت در معابر چقدر است؟

سرعت و تصادفات/ سقف مجاز سرعت در معابر چقدر است؟ https://titr-news.ir/2021/09/سرعت-و-تصادفات-سقف-مجاز-سرعت-در-معابر-چ/ Sun, 19 Sep 2021 09:54:21 0000 حوادث https://titr-news.ir/2021/09/سرعت-و-تصادفات-سقف-مجاز-سرعت-در-معابر-چ/ معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راه تهران بزرگ درباره تاثیر سرعت غیرمجاز بر حوادث رانندگی توضیح داد. سرهنگ علی همخان خانی در گفت وگو با تیتر نیوز وی در مورد تاثیر سرعت در تصادفات رانندگی گفت: یکی از مهمترین علل تصادفات رانندگی ، به ویژه تصادفات شدید و تلفات جانی و مالی ، سرعت …

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راه تهران بزرگ درباره تاثیر سرعت غیرمجاز بر حوادث رانندگی توضیح داد.

سرهنگ علی همخان خانی در گفت وگو با تیتر نیوز وی در مورد تاثیر سرعت در تصادفات رانندگی گفت: یکی از مهمترین علل تصادفات رانندگی ، به ویژه تصادفات شدید و تلفات جانی و مالی ، سرعت غیرمجاز ، و متأسفانه می بینیم که برخی از رانندگان با سرعت زیاد حرکت و یا ترافیک را باز می کنند. برای جبران ثانیه های تأخیر در تردد ، و به همین دلیل ، آنها با سرعت زیاد و بالاتر از حد مجاز رانندگی می کنند.

معاون آموزش و فرهنگ راهنمایی و رانندگی پلیس راه تهران بزرگ ادامه داد: در برخی موارد مشاهده شده است که شلوغی معابر در چند ساعت یا چند روز باعث شده برخی رانندگان سریعتر از سرعت مجاز رانندگی کنند.

وی افزود: در مجموع بر اساس آمار به دست آمده از تجزیه و تحلیل و بررسی حوادث رانندگی ، 26 علت تصادف در بزرگراه ها بستگی به سرعت غیر مجاز وسایل نقلیه دارد و همانطور که گفتم متأسفانه تصادفات شدید است و از نظر جانی و مالی بالایی دارد. این نیز عمدتا به دلیل عدم سرعت است.

وی گفت: “می توان گفت که تقریباً در تمام جاده ها ، به ویژه در شبکه بزرگراه های تابلو ، علائم محدودیت سرعت نصب شده است و رانندگان باید با حداکثر سرعت یکسان رانندگی کنند.” دوید. ” علاوه بر این ، در شرایطی مانند باران و … لازم است با سرعت مطمئنه رانندگی کنید ، به عنوان مثال با سرعتی که امکان کنترل وسیله نقلیه وجود دارد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: “به طور کلی رانندگان باید به این نکته توجه داشته باشند که حداکثر سرعت در بزرگراه هایی که محدودیت سرعت ندارند 100 کیلومتر در ساعت است.” بزرگراه های شمال جنوب مانند بزرگراه شهید چمران ، بزرگراه امام علی ، بزرگراه شهید یاسینی ، بزرگراه کردستان ، بزرگراه شهید سید شیرازی ، بزرگراه شهید ستاری و … حداکثر سرعت خود را دارند کیلومتر بر ساعت.

به گفته وی ، حداکثر سرعت در تونل های شهری بسته به آنچه عاقلانه در صفحه نمایش داده می شود 60 کیلومتر در ساعت است و حداکثر سرعت در جاده های اصلی و فرعی 60 کیلومتر در ساعت است. 50 کیلومتر در ساعت است. سرعت مربع و صندلی حداکثر 30 کیلومتر در ساعت است.

وی افزود: “اگر رانندگان در جاده با سرعت مطمئنه و سرعت مجاز حرکت می کنند ، می توانند به راحتی در صورت تصادف یا حادثه پیش بینی نشده وسیله نقلیه خود را متوقف و کنترل کنند.”

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.