لودریان: به رسمیت شناختن طالبان فعلا مورد توجه فرانسه نیست

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

لودریان: به رسمیت شناختن طالبان فعلا مورد توجه فرانسه نیست

لودریان: به رسمیت شناختن طالبان فعلا مورد توجه فرانسه نیست https://titr-news.ir/2021/08/لودریان-به-رسمیت-شناختن-طالبان-فعلا-مو/ تیتر نیوز Wed, 18 Aug 2021 20:50:11 0000 بین الملل https://titr-news.ir/2021/08/لودریان-به-رسمیت-شناختن-طالبان-فعلا-مو/ وزیر خارجه فرانسه با تأکید بر اینکه فرانسه در حال حاضر جنبش طالبان را به عنوان حکومت در افغانستان به رسمیت نمی شناسد ، خاطرنشان کرد که اظهارات اخیر رهبران این جنبش برای به رسمیت شناخته شدن بین المللی کافی نیست. به گزارش تیتر نیوز ، ژان ایو لودریان ، وزیر امور خارجه فرانسه در …

وزیر خارجه فرانسه با تأکید بر اینکه فرانسه در حال حاضر جنبش طالبان را به عنوان حکومت در افغانستان به رسمیت نمی شناسد ، خاطرنشان کرد که اظهارات اخیر رهبران این جنبش برای به رسمیت شناخته شدن بین المللی کافی نیست.

به گزارش تیتر نیوز ، ژان ایو لودریان ، وزیر امور خارجه فرانسه در مصاحبه با کانال فرانسوی BFMTV گفت: “من می دانم که آنها (طالبان) در تلاش برای به رسمیت شناختن بین المللی هستند ، اما این برای اظهار نظر کافی است. نه ، باید اقدامی انجام شود.

وی گفت: “وقتی قدرت را به زور به دست آورید ، مشروعیت ندارید. ما طالبان را می شناسیم و می دانیم که شما در گذشته چه کار کرده اید و خشونت های اخیر که برخی از آنها انجام داده اند.”

وزیر امور خارجه فرانسه با توجه به اینکه به رسمیت شناختن طالبان در حال حاضر برای فرانسه مسئله ای نیست ، تاکید کرد که منافع دولت به بازگشت شهروندان فرانسوی بستگی دارد.

لودریان با اشاره به اینکه وضعیت اکنون آشفته به نظر می رسد ، بر لزوم نظارت تاکید کرد تا کشور به پناهگاه تروریست ها تبدیل نشود.

وزیر خارجه فرانسه پیشتر اعلام کرده بود که یک تبعه فرانسوی و چهار افغانی که در جامعه مدنی کار می کردند و در فرانسه تحت حفاظت قرار داشتند ، پس از یک عملیات شبانه پیچیده در کابل تخلیه شده و به ابوظبی منتقل شد.

لاودریان گفت که فرانسه چهار تبعه هلندی ، یک ایرلندی و دو کنیایی را نیز اخراج کرده است. لودریان خاطرنشان کرد که به لطف این عملیات ، بسیاری از اتباع فرانسوی ، به ویژه افغان هایی که به سفارت فرانسه در کابل پناه برده بودند ، فرار کردند و به انتقال خدمات سفارت به فرودگاه بین المللی کابل اشاره کرد.

انتهای پیام

فعل چیست؟

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. فعل چیست؟ افعال کلماتی هستند که اعمال را اعم از جسمی یا روحی توصیف می کنند. افعال همچنین “حالت” را توصیف می کنند؛ مثل be، become یا exist.

  • Salah ran across the field, kicked the ball, and scored a goal.   صلاح در سراسر زمین دوید، به توپ ضربه زد و یک گل به ثمر رساند
  • “I am the State.” —King Louis XIV   “من دولت هستم.” – پادشاه لوئی چهاردهم

برخی از افعال همچنین به عنوان “افعال کمکی” می‌ آیند تا زمان فعل دیگری را تغییر دهند. از طرفی این افعال کمکی می توانند یک عبارت مثبت را با کلماتی مثل “not” منفی کنند.

البته همیشه هم ممکن نیست کلمه مناسب به ذهنتان برسد مخصوصا اگر انگلیسی زبان اصلی تان نباشد. دستیار نگارش هایی مثل گرامرلی علاوه بر این که کمک تان می کند هنگام نوشتن متوجه تمام اشتباهات املایی و دستوری تان بشوید، کلمه بهتر را هم پیشنهاد می کند.

آموزش افعال در انگلیسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.