کرونا و کارهای زیادِ وزیر بعدی بهداشت

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

کرونا و کارهای زیادِ وزیر بعدی بهداشت

کرونا و کارهای زیادِ وزیر بعدی بهداشت https://hydoc.ir/کرونا-و-کارهای-زیادِ-وزیر-بعدی-بهداشت/ https://hydoc.ir/کرونا-و-کارهای-زیادِ-وزیر-بعدی-بهداشت/#respond سلام دکتر Sat, 17 Jul 2021 02:08:38 0000 رسانه سلامت و دانش برنامه رژیم لیمویی بعدی بهداشت تضاد منافع دانلود برنامه لیمویی دولت سیزدهم رزیم لیمویی رژیم کتوژنیک و ورزش زیاد سایت رژیم لیمویی طرح تحول نظام سلامت کارهای کرونا همه_همه_قابل_کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت وزیر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی https://hydoc.ir/?p=8359

معاون سابق وزیر بهداشت مهمترین اولویت های وزیر و وزارت بهداشت دولت سیزدهم را تشریح کرد. دکتر سید حسن امامی رضوی در مصاحبه با سلام دکتر ، وزیر بهداشت درباره اولویت های اصلی دولت سیزدهم گفت: مهمترین اولویت ها در سیاست های کلی بهداشت ذکر شده است ، اما مشکل این است که آنها عملی …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
کرونا و کارهای زیادِ وزیر بعدی بهداشت

معاون سابق وزیر بهداشت مهمترین اولویت های وزیر و وزارت بهداشت دولت سیزدهم را تشریح کرد.

دکتر سید حسن امامی رضوی در مصاحبه با سلام دکتر ، وزیر بهداشت درباره اولویت های اصلی دولت سیزدهم گفت: مهمترین اولویت ها در سیاست های کلی بهداشت ذکر شده است ، اما مشکل این است که آنها عملی نشده اند.

وی در عین حال افزود: البته در شرایط فعلی اولویت اول ما مسئله نابینایان است که نیاز به مدیریت صحیح دارد ؛ تلاش مسئولان سابق در این زمینه وجود دارد و در راه مبارزه با تاج ، اما مشکلات فعلی باید حل شود. مردم از طریق واکسیناسیون مناسب و بهبود خدمات در بخش تاج باید اولویت وزیر آینده باشند.

وی افزود: به دنبال انتشار كورونا ، موارد زیرساختی مانند برنامه پزشك خانواده ، تمیزی ارائه دهندگان خدمات ، رفع تعارض منافع در مراقبت های بهداشتی و شناسایی منابع كافی برای سیستم بهداشت برای ارائه خدمات مناسب از اهمیت برخوردار است. در همان زمان ، اگرچه قرار بود طرح تغییر سلامت هزینه های مردم را کاهش دهد ، اما مردم دارای مشکلات بیمه ای هستند که یا تحت پوشش بیمه نیستند یا به دلیل منابع کافی بیمه نیستند ، پوشش بیمه ناکافی است و مردم از هزینه های مراقبت های بهداشتی رنج می برند.

امام رضوی درباره نقاط ضعف و جنبه های اجرای طرح تحول سلامت در دولت یازدهم و دوازدهم بیان داشت: در ابتدا وقتی منابع کافی برای این طرح دیده می شد ، این طرح توانست بخش بهداشت را به خوبی احیا کند ، اما بعد منابع رئیس جمهور در آن زمان به وزیر بهداشت گفت كه وی در این پروژه دیده نمی شود ، از این پروژه حمایت شد و منابع كافی نبودند و اگرچه اقدامات خوبی انجام شد ، اما ناتمام ماند.

وی افزود: از طرف دیگر ، در زمینه بهبود زیرساخت ها و تخصیص نیروی کار خوب برای مناطق محروم ، اقدامات مناسبی انجام شده که ناقص نیز بوده است ؛ بنابراین دولت بعدی کارهای زیادی در بخش بهداشت دارد .

امام رضوی در ادامه تأکید کرد که اولین راهکار وزیر بهداشت آینده درخواست حمایت است تا سلامتی در اولویت اصلی دولت سیزدهم باشد. البته ، تا آنجا که من می دانم ، رئیس جمهور منتخب دو اولویت اصلی دارد ، اول محافظت از جان مردم و دوم اطمینان از زندگی مردم ، و با تحقق این اهداف ، سایر موارد به تدریج حل خواهد شد.

وی افزود: برای بهبود اوضاع در زمینه طرح تغییر مراقبت های بهداشتی ، تأمین منابع و اصلاحات زیرساخت ها و قوانین و مقررات ، دو مرحله مهم است.

در پایان معاون سابق وزیر بهداشت اظهار داشت: در حوزه حاکمیت شرکتی علی رغم تلاش های وزارت بهداشت اما دولت به خوبی کار نکرد و حمایت خوبی هم نکرد. مسئله اصلی در حال حاضر تهیه واکسن بیماری کرونا در داخل و خارج است. از طرف دیگر ، وزیر بهداشت آینده باید ویروس را محدود کند ، نه مردم. در حقیقت ، تشخیصی که به طرح شهید سلیمانی داده می شود ، باید تشدید شود.

انتهای پیام

.

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
کرونا و کارهای زیادِ وزیر بعدی بهداشت

https://hydoc.ir/کرونا-و-کارهای-زیادِ-وزیر-بعدی-بهداشت/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.