ادامه تنش‌ها در مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

ادامه تنش‌ها در مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان

ادامه تنش‌ها در مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان https://titr-news.ir/2021/07/ادامه-تنش‌ها-در-مرز-جمهوری-آذربایجان/ تیتر نیوز Wed, 28 Jul 2021 08:28:21 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/07/ادامه-تنش‌ها-در-مرز-جمهوری-آذربایجان/ به گزارش تیتر نیوز “علیرغم اینکه جمهوری آذربایجان متعهد به اجرای این توافق نامه است (طبق طرح آتش بس که توسط وزارت دفاع روسیه پیشنهاد شده است) ، ارمنستان علاقه مند است: در خشونت مداوم. نیروهای ارمنی با تانکهای 120 میلیمتری و تجهیزات خمپاره انداز سنگین مواضع مرزی جمهوری آذربایجان را هدف قرار می دهند. …

به گزارش تیتر نیوز

“علیرغم اینکه جمهوری آذربایجان متعهد به اجرای این توافق نامه است (طبق طرح آتش بس که توسط وزارت دفاع روسیه پیشنهاد شده است) ، ارمنستان علاقه مند است: در خشونت مداوم.

نیروهای ارمنی با تانکهای 120 میلیمتری و تجهیزات خمپاره انداز سنگین مواضع مرزی جمهوری آذربایجان را هدف قرار می دهند.

این بیانیه می افزاید: “اطلاعات طرف ارمنی در مورد تلفات غیرنظامیان در سرزمین های تحت کنترل ارمنستان کاملاً نادرست است و رهبران سیاسی-نظامی این کشور با رعایت سنت دیرینه خود از این اطلاعات غلط استفاده کرده اند. افکار عمومی و جامعه بین المللی. ”

از سوی دیگر ، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از جمهوری آذربایجان خواست تا از تحریک و تشدید اوضاع در مرزهای دو کشور خودداری کرده و گفتگوهای سیاسی و فنی درمورد تعیین مرز را آغاز کند. ارمنستان نیز مسئول تشدید اوضاع است و شرایط عملیاتی منطقه کاملاً تحت کنترل ارتش آذربایجان است.

ارمنی ها در نتیجه درگیری با جمهوری آذربایجان کشته و دو نفر زخمی شدند

در درگیری بین نیروهای آذربایجانی و ارمنی سه سرباز ارمنی کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت دفاع ارمنستان با اعلام این خبر افزود: این درگیری ها در پی حملات نیروهای جمهوری خواه به ایست های بازرسی ارمنستان شدت گرفته است.

وزارت دفاع ارمنستان پیشتر گفت: “امروز نیروهای جمهوری آذربایجان به مرزهای شمال شرقی کشور به نیروهای ارمنی حمله کردند و سربازان هر دو طرف را کشته و زخمی کردند.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.