خرید، ذبح و عرضه دام زنده و گوشت های خارج از نظارت شبکه سازمان دامپزشکی، ممنوع

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

خرید، ذبح و عرضه دام زنده و گوشت های خارج از نظارت شبکه سازمان دامپزشکی، ممنوع

خرید، ذبح و عرضه دام زنده و گوشت های خارج از نظارت شبکه سازمان دامپزشکی، ممنوع https://hydoc.ir/خرید،-ذبح-و-عرضه-دام-زنده-و-گوشت-های-خار/ https://hydoc.ir/خرید،-ذبح-و-عرضه-دام-زنده-و-گوشت-های-خار/#respond سلام دکتر Mon, 19 Jul 2021 15:11:39 0000 رسانه سلامت و دانش از خارج خرید دام دامپزشکی ذبح رژیم غفاری یا لیمویی رژیم لیمویی نی نی سایت زنده سازمان شبکه عرضه گوشت لاغری لیمویی لیمویی سایت لیمویی سایت رژیم ممنوع نظارت های https://hydoc.ir/?p=8408

به گزارش شفاف، دکتر محمد مهدی گویا ، در آستانه عید سعید قربان ، برای جلوگیری از ظهور و شیوع بیماری ها در میان انسان ها و حیوانات ، مربوط به توصیه های پزشکی ، گفت: انجام شود ، خودداری کنید. ذبح دام در خانه ممنوع است وی با تأکید بر اینکه باید دام زنده …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
خرید، ذبح و عرضه دام زنده و گوشت های خارج از نظارت شبکه سازمان دامپزشکی، ممنوع

به گزارش شفاف، دکتر محمد مهدی گویا ، در آستانه عید سعید قربان ، برای جلوگیری از ظهور و شیوع بیماری ها در میان انسان ها و حیوانات ، مربوط به توصیه های پزشکی ، گفت: انجام شود ، خودداری کنید.

ذبح دام در خانه ممنوع است

وی با تأکید بر اینکه باید دام زنده از مناطق مجاز تأمین تحت نظارت سازمان دامپزشکی خریداری شود ، توضیح داد: کشتار دام باید فقط در کشتارگاه های تحت نظارت اداره کل دامپزشکی انجام شود و مردم نباید در خانه ها و مکان های عمومی دام را ذبح کنند. . .

به یاد داشته باشید که برای کشتن حیوان از تجهیزات محافظتی استفاده کنید

دکتر گویا ادامه داد: افرادی که حیوانات را می کشند باید از وسایل محافظتی مانند دستکش ، چکمه و لباس مناسب استفاده کنند و پس از ذبح وسایل خود را دور بریزند و خون باید از نظر بهداشتی دفع شود.

گوشت حیوانات ذبح شده را حداقل 24 ساعت قبل از مصرف نگه دارید

رئیس مرکز مدیریت بیماری های عفونی وزارت بهداشت تأکید کرد: مردم باید مراقب باشند حیواناتی را که دارای علائم بیماری و بیماری هستند از بین نبرند و مصرف نکنند. گوشت حیوانات ذبح شده باید حداقل 24 ساعت قبل از مصرف در دمای 4 درجه سانتیگراد نگهداری شود. کبد و سایر احشا باید پس از 48 ساعت نگهداری در 4 درجه سانتیگراد مصرف شوند.

به گفته وزارت بهداشت ، گویا همچنین از همه نمایندگان بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواست تا مطابق با توصیه های بهداشتی و پیشگیری از ظهور و شیوع بیماری های انسان و حیوانات با مقامات دامپزشکی استان هماهنگی کنند. اقدامات لازم و هماهنگ انجام شود.

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
خرید، ذبح و عرضه دام زنده و گوشت های خارج از نظارت شبکه سازمان دامپزشکی، ممنوع

https://hydoc.ir/خرید،-ذبح-و-عرضه-دام-زنده-و-گوشت-های-خار/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.