ایتالیا میزبان نشست امروز ائتلاف جهانی ضد داعش

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

ایتالیا میزبان نشست امروز ائتلاف جهانی ضد داعش

ایتالیا میزبان نشست امروز ائتلاف جهانی ضد داعش https://titr-news.ir/2021/06/ایتالیا-میزبان-نشست-امروز-ائتلاف-جهان/ تیتر نیوز Mon, 28 Jun 2021 08:19:43 0000 بین الملل https://titr-news.ir/2021/06/ایتالیا-میزبان-نشست-امروز-ائتلاف-جهان/ وزرای خارجه ایتالیا و ایالات متحده روز دوشنبه جلسه مشترک ائتلاف بین المللی علیه گروه تروریستی داعش را برگزار می کنند. به گزارش تیتر نیوز ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، هیاتی از بیش از 80 کشور در رم در این نشست شرکت می کنند. لوئیجی دی مایو ، وزیر امور خارجه ایتالیا در …

وزرای خارجه ایتالیا و ایالات متحده روز دوشنبه جلسه مشترک ائتلاف بین المللی علیه گروه تروریستی داعش را برگزار می کنند.

به گزارش تیتر نیوز ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، هیاتی از بیش از 80 کشور در رم در این نشست شرکت می کنند.

لوئیجی دی مایو ، وزیر امور خارجه ایتالیا در یک پست فیس بوکی گفت: “ما استراتژی های مبارزه با تروریسم را در مناطق پر خطر مانند سوریه-عراق و منطقه ساحلی آفریقا تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.” ثبات این سرزمین همچنین به ما امکان می دهد جلوی مهاجران غیرقانونی به ایتالیا و بقیه اروپا را بگیریم.

علاوه بر وزرا ، دبیرکل ناتو ، ینس استولتنبرگ ، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزف بورل و تعدادی از هیئت های آفریقایی به عنوان ناظر دعوت خواهند شد.

وزیر امور خارجه ایتالیا همچنین گفت این جلسه فرصتی برای تجدید تعهد جمعی اعضای ائتلاف برای پایان دادن به شکست داعش و جلوگیری از هرگونه تحرک برای احیای گروه تروریستی است. به همین منظور ، وزرا بر اهمیت توجه ویژه به این تعهدات ، از جمله مسئولیت های مالی برای ثبات منطقه آزاد سوریه و عراق تأکید می کنند.

یکی از موضوعات اصلی بحث در این اجلاس مبارزه با داعش “در سطح جهانی” ، به ویژه رشد سریع آن در آفریقا خواهد بود.

پس از این نشست یک کنفرانس مطبوعاتی توسط وزیر امور خارجه ایالات متحده آنتونی بلانکنشیپ و همتایان ایتالیایی وی و جلسه ای درباره سوریه به ریاست وزیر خارجه آمریکا برگزار خواهد شد.

بلانکن در چارچوب تور اروپا یکشنبه وارد رم شد. وی قبل از ایتالیا به فرانسه و آلمان سفر كرده بود. وی همچنین برای دیدار با پاپ فرانسیس روز دوشنبه به واتیکان سفر خواهد کرد.

انتهای پیام

بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا

برای اینکه بتوانید طی مدت اقامتتان در ایتالیا برنامه ریزی مناسبی برای سفرتان داشته باشید ما یک لیست ۲۰ تایی از بهترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا آماده کرده ایم که مطمئنا ایده های خوبی برای تعیین مقصد سفرتان به شما می دهد.

خیلی خب! فکر می کنید بهترین نقطه کشور ایتالیا کجاست؟ رم؟ ساحل آمالفی؟ جزیره کاپری؟ جزیره سیسیل؟ یا یک جای دیگر به غیر از اینها؟

۲۰ مورد از بهترین جاذبه های دیدنی ایتالیا:

۱-رم (Rome) : پایتخت

کارمان را با رم، پایتخت کشور ایتالیا شروع می کنیم. با اینکه رم یا همان Eternal City هر سال میلیون ها توریست را به خودش جذب می کند اما بر خلاف تصورتان این شهر، توریستی ترین شهر ایتالیا نیست. در واقع شهرهای فلورانس و ونیز نسبت به رم هر دو توریست ها و گردشگرهای بیشتری دارند.

رم نه تنها شهری زیبا و دیدنیست بلکه مزیت خوبش این است که با پیاده روی کردن می توانید از جاذبه های آن دیدن کنید. رم پر از بناهای باستانی و تاریخی، میادین و موزه های زیبا برای بازدید است. مکان هایی که حتما باید آنها را ببینید عبارتند از:

  • آمفی تئاتر کلوسئوم (The Coliseum)
  • فروم رم (The Roman forum)
  • پانتئون (The Pantheon)
  • چشمه تروی (Trevi Fountain)
  • میدان ناوونا (Piazza Navona)

اگر به رم رفتید به شهر واتیکان هم سری بزنید و جاذبه های زیر را از دست ندهید:

  • میدان سنت پیتر (Saint Peter’s Square)
  • بزرگترین کلیسای جهان، کلیسای سنت پیتر (Saint Peter’s Basilica)
  • کلیسای سیستین و اثر معماری معروف میکل آنژ با عنوان داوری نهایی (The Last Judgement)
  • همه موزه های موجود در واتیکان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.