بازگشت گردشگران روس به ترکیه

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

بازگشت گردشگران روس به ترکیه

بازگشت گردشگران روس به ترکیه https://hydoc.ir/بازگشت-گردشگران-روس-به-ترکیه/ https://hydoc.ir/بازگشت-گردشگران-روس-به-ترکیه/#respond سلام دکتر Tue, 22 Jun 2021 13:14:53 0000 رسانه عمومی https://hydoc.ir/بازگشت-گردشگران-روس-به-ترکیه/

گروهی از جهانگردان روسی پس از تاخیر طولانی در پروازها وارد ترکیه شده اند تا صنعت گردشگری این کشور را در نزدیکی مرکز سابق اپیدمی کرونا قرار دهند. به گزارش سلام دکتر ، به رویترز هزاران گردشگر روسی روز سه شنبه وارد ترکیه شدند تا امیدهای مقامات دولت ترکیه برای احیای سفر را تقویت کنند. …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
بازگشت گردشگران روس به ترکیه

گروهی از جهانگردان روسی پس از تاخیر طولانی در پروازها وارد ترکیه شده اند تا صنعت گردشگری این کشور را در نزدیکی مرکز سابق اپیدمی کرونا قرار دهند.

به گزارش سلام دکتر ، به رویترز هزاران گردشگر روسی روز سه شنبه وارد ترکیه شدند تا امیدهای مقامات دولت ترکیه برای احیای سفر را تقویت کنند. مسکو پیش از این به دلیل نگرانی در مورد شیوع ویروس کرونا ، پروازها را به مدت دو ماه متوقف کرده است.

امید به بازگشت مجدد سفر در ترکیه علی رغم واکسیناسیون و کاهش قابل توجه تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا به صورت روزانه دوباره زنده شده است.

اولین پرواز از “مسکو” با 132 مسافر به “آنتالیا” به زمین نشست. براساس آژانس خبری آناتولی ، انتظار می رود 44 هواپیمای حامل حدود 12000 روسی روز سه شنبه وارد آنتالیا شوند.

مقامات می گویند در هفته های اخیر وعده رزرو هتل در ترکیه توسط گردشگران روسی و آلمانی داده شده است.

سال گذشته حدود 2.13 میلیون گردشگر روسی به ترکیه سفر كرده اند. با این حال ، در سال 2019 ، تعداد گردشگران روسی در ترکیه 7 میلیون نفر بود. تعداد گردشگران آلمانی در ترکیه ، که بیش از 5 میلیون نفر را در سال 2019 گزارش کرد ، در سال گذشته به 1.1 میلیون نفر کاهش یافت.

در 15 آوریل ، روسیه چندین پرواز به ترکیه را به حالت تعلیق درآورد و هفته گذشته اعلام كرد كه پروازها از 22 مه از سر گرفته می شوند.

یک مشاور سفر ترکیه پیش بینی کرده است که گردشگران انگلیسی ممکن است انتظار داشته باشند که پس از اواسط ماه جولای وارد شوند و زمان سفر تا ماه نوامبر افزایش یابد ، اما احیای کامل صنعت سفر به زمان بیشتری نیاز دارد.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
بازگشت گردشگران روس به ترکیه

https://hydoc.ir/بازگشت-گردشگران-روس-به-ترکیه/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.