مجموعه «نمایش خلاق» رونمایی شد

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

مجموعه «نمایش خلاق» رونمایی شد

مجموعه «نمایش خلاق» رونمایی شد https://hydoc.ir/مجموعه-نمایش-خلاق-رونمایی-شد/ https://hydoc.ir/مجموعه-نمایش-خلاق-رونمایی-شد/#respond سلام دکتر Tue, 15 Jun 2021 13:01:38 0000 رسانه عمومی https://hydoc.ir/مجموعه-نمایش-خلاق-رونمایی-شد/

مراسم افتتاحیه مجموعه شش جلدی “نمایش آفرینش” برگزار شد. به گزارش سلام دکتر ، این مراسم عصر دیروز (دوشنبه ، 24 اردیبهشت) با حضور نویسندگان این استقبال ، داوود کیانیان ، منوچهر اکبرلو ، رضا فیاضی ، حسین فدایی ، حسین و اکرم ابوالمعالی ، عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار شد. ، بهزاد …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
مجموعه «نمایش خلاق» رونمایی شد

مراسم افتتاحیه مجموعه شش جلدی “نمایش آفرینش” برگزار شد.

به گزارش سلام دکتر ، این مراسم عصر دیروز (دوشنبه ، 24 اردیبهشت) با حضور نویسندگان این استقبال ، داوود کیانیان ، منوچهر اکبرلو ، رضا فیاضی ، حسین فدایی ، حسین و اکرم ابوالمعالی ، عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار شد. ، بهزاد رشیدی ، رئیس جهاد دانشگاهی هنر ، حامد علی اکبرزاده ، رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و افسانه بابا امینه ، مدیر روابط عمومی گروه هنر ، فروش مرکز جهاد 16 دانشگاهی را برگزار کردند.

به همین مناسبت ، بهزاد رشیدی ، رئیس جهاد دانشگاهی هنر ضمن خیر مقدم به حاضران و تشکر از نویسندگان دریافت این کتاب ، گفت: “آفرینش” در جهان در موضوع اتکا به قدرتهای عالی ساخت مهم است. روش ها و همچنین استفاده از اصول آموزش روانشناسی.

وی افزود: “علی رغم نگرش عمومی نسبت به” خلاقیت خلاق “و پذیرش معلمان برای یادگیری این موضوع ، کمبود دپارتمان و کمبود منابع تحقیقاتی در این زمینه ، جهاد دانشگاهی هنر علاوه بر فعالیت های آموزشی مرتبط منجر به این امر می شود موضوع ، گردآوری و انتشار مجموعه ای از شش جلد کتاب ، اهداف آموزشی و کاربردی برای فعالان و علاقمندان به تئاتر خلاق.

رشیدی در ادامه گفت: جهاد دانشگاهی هنر پس از آموزش و حضور ، مطابق با اماکن توصیف شده در دفتر حرفه ای تئاتر مورد استفاده و آموزش مربیان هنری ، این بیانیه مهم را برای بسیاری از نویسندگان باتجربه و مشهور صادر کرد در این زمینه ، و در واقع بنابراین ، تجربیات و کارهای هنری آنها به این آثار کمک می کند ، بنابراین این مجموعه شایسته نقش آفرینی در زمینه فرهنگ ، هنر و آموزش نسل مدرن است ، و من از این استادان بسیار سپاسگزارم.

رئیس دانشگاه جهاد هنر تأکید کرد: “توضیح این تجربیات نه تنها پایان این مجموعه است ، بلکه آغاز توجه به این دانش است که برای تولید مثل کودکان و جوانان ایرانی و حوزه عمومی ما مهم است. گام بعدی برای ادامه این روند توسعه این شاخه مهم و جدید در علم است. “و توجه به دانش و پایه های این سایت تخصصی تر و فراتر از نمایش تجربیات خواهد بود.

وی می افزاید: “ورزشها مخصوص کودکان و جوانان نیست ، بلکه مربوط به همه گروههای سنی و گروههای اصلی اجتماعی مانند سالمندان ، کارکنان ، کودکان کار ، مراکز توانبخشی ، خانه ها – عملکرد بهبودی و غیره نیز می تواند از موارد مهم بهره مند شود. برنامه های کاربردی این موضوع “

در ادامه جلسه ، هر یک از نویسندگان حاضر در جلسه ، مختصراً به کار خود پرداختند و ضمن توضیح اهمیت چاپ این کتاب ، توضیح دادند: نمایشنامه از مدت ها قبل ابزاری م forثر برای نوشتن بوده است. تشویق به “بازی” متعلق به کودک بومی است. بچه ها ناگهان و باطناً وارد داستان می شوند ، نقش بازی می کنند و در موقعیت های مختلف خود را می سنجند. با داستان های “باور” ، آنها خود و آنچه را که هستند بررسی می کنند. این بلافاصله تلاش کرد تا منبعی فراهم کند که در آن معلم و دانش آموز با استفاده از داستان ، کشف کنند که چگونه این بازی به ابزاری برای یادگیری تبدیل شد. روش های ارائه شده در این کتاب ها ابزارها و تکنیک هایی را برای ارتباط متناظر با موضوعات منتخب و ارزشمند جهت سرمایه گذاری در چنین زمینه ای فراهم می کند.

آنها همچنین اهمیت ارائه اطلاعات کافی به این مجموعه را برای مفید بودن آن در سیستم آموزشی مدرن این رشته و قدردانی از نقشها و پشتیبانی جهاد دانشگاهی هنر برای امکان پذیر ساختن این بسته درسی ، برجسته کردند.

در ادامه جلسه ، عیسی علیزاده ، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی ، ضمن تشکر از نویسندگان و همکاران جهاد دانشگاهی هنر برای خلق این آثار ، در مورد برخی از فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی و حمایت خود را از راه اندازی این مجموعه و ایجاد پروژه های دیگر در این زمینه اعلام كرد.

به ویژه ، حامد علی اکبرزاده ، رئیس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی ، ضمن تألیف مشترک و انتشار این آثار ، گفت: “توجه داشته باشید که حداقل شش ماه از انتشار نشریه در انتشارات Va. انتشارات واحد ، کوچکترین بخش می گذرد. در سراسر کشور موجود است که می تواند در شش ماه اول منتشر شود. “موفقیت دریافت شش جلد در این سطح درخشان و شگفت آور برای این تلاش بی نظیر و قابل تحسین است ، و ما همچنین حمایت خود را از این مجموعه اطلاعات و پشتیبانی از توزیع كتاب ها و انتشار سایر كتاب های مرجع از این نوع ابراز می داریم.

پس از مراسم ، مجموعه ای از کتابها افتتاح شد.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب ها می توانند به شانزدهمین ویترین در خیابان انقلاب ، بین فلسطین و برادران مظفر یا اطلاعیه های جهاد دانشگاهی هنر در چهارراه ولی عصر ، کوچه بالاوار ، پلاک 4 ، طبقه 4 مراجعه کنند. ، و یا مراجعه به آن در 16Book.ir سفارش آنلاین.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
مجموعه «نمایش خلاق» رونمایی شد

https://hydoc.ir/مجموعه-نمایش-خلاق-رونمایی-شد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.