۵ دلیل برای مراجعه به متخصص گوارش

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

۵ دلیل برای مراجعه به متخصص گوارش

۵ دلیل برای مراجعه به متخصص گوارش https://hydoc.ir/۵-دلیل-برای-مراجعه-به-متخصص-گوارش/ https://hydoc.ir/۵-دلیل-برای-مراجعه-به-متخصص-گوارش/#respond سلام دکتر Sat, 12 Jun 2021 21:05:18 0000 رسانه سلامت و دانش برای به بیماری کرون بیماری گوارشی دلیل رژیم غذایی لیمویی رژیم غفاری خوبه یا لیمویی رژیم لیمویی نی نی سایت سوزش سردل کبد گوارش لیمویی سایت لیمویی سایت رژیم متخصص متخصص گوارش و کبد مراجعه https://hydoc.ir/?p=7705

علائم و نشانه هایی مانند سوزش معده یا دل درد که با دارو یا درد شدید بهبود نمی یابند ، نشان می دهد که باید با یک متخصص گوارش مشورت شود. به گزارش سلام دکتر ، یک متخصص گوارش در درمان بیماری ها و اختلالات دستگاه گوارش و کبد ، از جمله سرطان های مختلف …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
۵ دلیل برای مراجعه به متخصص گوارش

علائم و نشانه هایی مانند سوزش معده یا دل درد که با دارو یا درد شدید بهبود نمی یابند ، نشان می دهد که باید با یک متخصص گوارش مشورت شود.

به گزارش سلام دکتر ، یک متخصص گوارش در درمان بیماری ها و اختلالات دستگاه گوارش و کبد ، از جمله سرطان های مختلف ، بیماری کبدی ، بیماری قلبی ، مثانه ، بیماری کرون ، کولیت اولسراتیو ، سندرم روده تحریک پذیر ، خونریزی داخلی ، بیماری سلیاک و دیگران.

یک متخصص گوارش همچنین می تواند به شما یاد دهد که چگونه دستگاه گوارش خود را سالم نگه دارید.

چه موقع به متخصص گوارش مراجعه کنیم؟

اگر علائم زیر را دارید ، ممکن است پزشک شما را به متخصص گوارش ارجاع دهد. وب سایت Medical Express در گزارش خود گزارش داد:

وجود حالت تهوع ، که با دارو بهبود نمی یابد: اگرچه گاهی حالت تهوع در افراد شایع است ، اما در صورت بروز حالت تهوع ، استفراغ یا مشکل در بلع ، یا اینکه فرد به دلیل زردی قادر به خوابیدن در شب نیست ، ضروری است. برای کمک گرفتن از یک متخصص

درد مداوم یا شدید معده: ناراحتی شکمی معمولاً ناشی از ناراحتی معده ، سوi هاضمه یا گاز است. درد شدیدتر ممکن است نشانه انسداد روده باشد.

خون در مدفوع: وجود خون در مدفوع ، چه قرمز و چه سیاه باید بررسی شود ، زیرا ممکن است خونریزی در دستگاه گوارش را نشان دهد.

غذا در گلو گیر کرده است: این شرایط می تواند مانند گلودرد در گلو احساس شود و بلع را دشوار و دردناک کند. همچنین می تواند باعث از دست دادن اشتها یا استفراغ شود و نشانه بیماری یا ناهنجاری باشد.

سن بالای 45 سال: حتی اگر احساس خوبی ندارید یا علائمی ندارید ، انجمن سرطان آمریکا توصیه می کند که اولین کولونوسکوپی غربالگری در 45 سالگی و سپس هر 10 سال انجام شود.

انتهای پیام

.

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
۵ دلیل برای مراجعه به متخصص گوارش

https://hydoc.ir/۵-دلیل-برای-مراجعه-به-متخصص-گوارش/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.