محدودیت و ممنوعیت‌های تردد خودروها ادامه دارد

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

محدودیت و ممنوعیت‌های تردد خودروها ادامه دارد

محدودیت و ممنوعیت‌های تردد خودروها ادامه دارد https://titr-news.ir/2021/06/محدودیت-و-ممنوعیت‌های-تردد-خودروها-اد/ تیتر نیوز Fri, 11 Jun 2021 00:55:58 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/06/محدودیت-و-ممنوعیت‌های-تردد-خودروها-اد/ به گزارش تیتر نیوز به گزارش پایگاه خبری پلیس روهور ، سرهنگ احمد شرانی گفت: “بر اساس این ، وسایل نقلیه شخصی با پلاک غیر اصلی مجاز به ورود به شهرها با باند قرمز و نارنجی هستند ، مگر با پلاک های محلی.” هیچ خودرویی نیست. شهرها “ وی افزود: ترافیک از شهرهای گروه زرد …

به گزارش تیتر نیوز

به گزارش پایگاه خبری پلیس روهور ، سرهنگ احمد شرانی گفت: “بر اساس این ، وسایل نقلیه شخصی با پلاک غیر اصلی مجاز به ورود به شهرها با باند قرمز و نارنجی هستند ، مگر با پلاک های محلی.” هیچ خودرویی نیست. شهرها “

وی افزود: ترافیک از شهرهای گروه زرد به دیگر شهرهای گروه زرد نامنظم است اما محدودیت ترافیک شبانه نیز از ساعت 10 شب تا 3 بامداد ادامه دارد.

مدیر مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: تردد وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی ، کالاها و وسایل نقلیه مسافری از این محدودیت ها مستثنی است.

وی افزود: با توجه به تغییر رنگ در شهرها ، شهروندان باید قبل از مسافرت از وضعیت نهایی محدودیت های شهر آگاهی داشته و سپس حرکت کنند. برای آگاهی از آخرین رنگ آمیزی شهرها از تبلیغات ستاد ملی کرونا استفاده کنید.

شرانی ادامه داد: ترافیک در دو استان تهران و البرز یکپارچه در نظر گرفته می شود و وسایل نقلیه با پلاک این دو استان می توانند تا آخرین نقطه این استانها حرکت کنند.

قابل ذکر است که در این طرح ثبت تخلفات غیرقانونی راهنمایی و رانندگی توسط دوربین و دوربین های جاده ای شهرانه انجام می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.