طرح ملی شهید سلیمانی تجلی مودت اجتماعی است/مشارکت بالغ بر ۳۲ هزار بسیجی داوطلب سپاه تهران

جدیدترین یافته های پزشکی را در وبگاه تخصصی پزشکی مشاهده نمایید.

طرح ملی شهید سلیمانی تجلی مودت اجتماعی است/مشارکت بالغ بر ۳۲ هزار بسیجی داوطلب سپاه تهران

طرح ملی شهید سلیمانی تجلی مودت اجتماعی است/مشارکت بالغ بر ۳۲ هزار بسیجی داوطلب سپاه تهران https://hydoc.ir/طرح-ملی-شهید-سلیمانی-تجلی-مودت-اجتماعی/ https://hydoc.ir/طرح-ملی-شهید-سلیمانی-تجلی-مودت-اجتماعی/#respond سلام دکتر Wed, 10 Mar 2021 13:49:49 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/طرح-ملی-شهید-سلیمانی-تجلی-مودت-اجتماعی/

فرمانده عملیات بخش بیماری های کرونا در تهران ، در آغاز مرحله جدید رزمایش امداد رسانی و ارائه دستاوردهای کمک های مذهبی به سپاه پاسداران ایران در تهران بزرگ به مدت یک سال ، رمز موفقیت این پروژه شهید سلیمانی حضور مردم است. به گزارش سلام دکتر ، دکتر علی رضا زالی در ابتدای مرحله …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
طرح ملی شهید سلیمانی تجلی مودت اجتماعی است/مشارکت بالغ بر ۳۲ هزار بسیجی داوطلب سپاه تهران

فرمانده عملیات بخش بیماری های کرونا در تهران ، در آغاز مرحله جدید رزمایش امداد رسانی و ارائه دستاوردهای کمک های مذهبی به سپاه پاسداران ایران در تهران بزرگ به مدت یک سال ، رمز موفقیت این پروژه شهید سلیمانی حضور مردم است.

به گزارش سلام دکتر ، دکتر علی رضا زالی در ابتدای مرحله جدید تمرین کمک های قابل اعتماد و ارائه دستاوردهای یک ساله کمک وفادار به سپاه پاسداران ایران گفت: امروز در آینده شاهد فراز و نشیب هایی هستیم.

وی ادامه داد: “بسته متنوعی از خدمات آموزشی ، فرهنگی ، حمایتی ، ترویجی ، مثبت و بهداشتی ، فداکاری های شدید و سرافرازی های بسیج و سپاه پاسداران ایران را نشان می دهد.” در روزهای بحران کرونا ، این نیروها در ابتدای صف خدمت حضور داشتند ، سخاوتمندانه از هرچه در تدارکات داشتند استفاده می کردند و با لباس مشتاقان این جبهه ، تحت عنوان مدافعان بهداشت ، هماهنگ حرکت می کردند.

زالی گفت: “امروز شاهد تبلور شرافتمندانه این هماهنگی و همدلی بین فعالان سرافراز بهداشت ، ملوانان بسیجی و همه عزیزان در سپاه شریف تهران بزرگ هستیم.” این همدلی ابعاد مختلف و رویکردهای عالی در طرح محله محور شهید سلیمانی دارد و این طرح باید با قوت و نشاط بیشتری ادامه یابد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در شهر تهران طرح ملی شهید سلیمانی را ابراز عشق ، دوستی اجتماعی و نمادی بزرگ از خودگذشتگی دانست و افزود: “این طرح متعلق به همه مردم و دستاوردهای فنی آن است. در سطح ملی و ملی رمز موفقیت این پروژه بزرگ اجتماعی حضور مردم ، تعلق آنها به مردم و حضور آنها در کنار شهروندان است.

زالی با تشکر از همه بسیجیان ، سپاه پاسداران ایران و سایر جهادگران خدمت در این پروژه کماندویی ، اظهار داشت: مرحله چهارم این پروژه دیروز به اتمام رسید و امیدوارم مانند مراحل قبلی ، سابقه درخشانی داشته باشد از خدمات این مرحله ارائه می شود.

وی در مورد استفاده بهینه و هوشمندی از توانایی بسیج کلاس ها گفت: “بهره وری این توانایی در قالب طرح شهید سلیمانی یک ابتکار خلاقانه است.” همچنین بیش از 32000 داوطلب بسیجی سپاه پاسداران تهران در این طرح مشارکت دارند و این حضور مستمر بسیجیان با حجم گسترده ای از خدمات ، تهران را به عنوان رکورددار و پیشرو در مقایسه با سایر شهرهای کشور قرار داده است. به عنوان بخشی از طرح ایجاد کلینیک های سیار ، برای تقویت خدمات لجستیکی ، 184 پایگاه موقت توسط سپاه پاسداران در تهران تشکیل شد تا خدمات همپوشانی و لکه گیری برای پروژه شهید سلیمانی را ادامه دهند و در 370 محله عملیاتی کنند.

وی گفت: “جدیدترین برنامه های آموزشی استاندارد توسط این نمازگزاران تولید شده و شهر تهران با كمك سپاه پاسداران ایران بالاترین رتبه ملی را در تمام اقدامات ردیابی بیماران عروق كرونر به دست آورد.”

حجم گسترده و سازمان یافته مشارکت های وفادارانه بی نظیر است

سردار غلامرضا سلیمانی – رئیس سازمان بسیج آزاردیدگان – اظهار داشت: ملت ایران از نظر سلامت و قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا بهترین شرایط را در بین سایر کشورها دارد. طبق گزارشات بسیاری از اندیشکده های داخلی و خارجی ، بالاترین میزان رضایتمندی عمومی مربوط به م componentsلفه های مختلف عملکرد نظام مقدس در جمهوری اسلامی ایران در برابر ویروس کرونا بوده است.

وی ادامه داد: آزمایشات فاز انسانی واکسن هایی که با توجه به همه شرایط علمی و تخصصی به صورت محلی تولید می شوند نیز در حال پیشرفت است و امیدواریم به زودی واکسیناسیون در مقیاس بزرگ آغاز شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه بیشترین میزان مرگ و میر در شهرهای آمریکا و اروپا با همه امکانات پیشرفته و سیستم بهداشتی بزرگ رخ داده است ، گفت: “این در کشور ما نیست و میزان مرگ و میر بسیار کمتر است.” اداره یک شهر بزرگ مانند تهران در بحران کار دشوار و پیچیده ای است. بنابراین می خواهم از ایثار و ازخودگذشتگی دکتر علیرضا زالی – فرمانده قرارگاه کرونا در تهران – و سردار حسن حسن زاده – فرمانده سپاه محمد رسول خدا در تهران بزرگ – و همه همکارانشان تجلیل کنم.

سلیمانی افزود: البته این تلاش ها محدود به بحث و جدال پیرامون کرونا نبود و تمام نیازهای مناسب برای وضعیت بحرانی مردم در نظر گرفته شد. جنبش کمک های مذهبی شکل گرفت و با گذشت زمان این کمک ها از نظر فرهنگی نهادینه شد. حجم گسترده و سازمان یافته کمک ها و اینکه نیازی به حمایت خارجی نیست بی نظیر است.

به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، این ملت در طی این آزمون حساس قوی بود ، قویتر شد و این ملت عزیز و محبوب بود و این ملت انسجام و انسجام بیشتری داشت.

سلیمانی ادامه داد: در حالی که تحقیقات در زمینه واکسن های محلی در حال اتمام است ، کشورهای جهان خواستار خرید واکسن های ایرانی هستند. این یک موضوع بسیار افتخارآمیز است. تأخیر در تولید واکسن در این مسائل علمی تأخیر را در نظر نمی گیرد زیرا اولویت صحت و کارایی محصول است. این واکسن ها به بهترین و م mostثرترین واکسن های جهان تبدیل می شوند.

وی افزود: “امیدواریم با اجرای گام چهارم طرح محله الشهید سلیمانی موفقیت بزرگی در کنترل بیماری کسب کنیم.” در ابتدا بیش از 6 میلیون نفر به عنوان سفیران بهداشت در این پروژه مشاركت داشتند.

به گفته رئیس سازمان بسیج ، در این بحران کرونا ، ستاد عملیات کرونا در تهران بزرگ یکی از موفق ترین ستادها بود. امیدواریم با ادامه این تلاش ها و فداکاری ها ، سال آینده سال آرامش ملت ایران باشد.

توزیع 1.4 میلیون بسته زنده توسط سپاه حضرت محمد (ص) در تهران بزرگ

سردار حسن زاده – فرمانده سپاه محمد رسول خدا (ص) در تهران بزرگ – گفت: عملکرد بسیج ، سپاه پاسداران ایران ، سیستم مراقبت های بهداشتی و همه دستگاه هایی که سال گذشته در بحران کرونا جنگیدند قابل تحسین است.

وی ادامه داد: از ابتدا در منطقه پاکسازی محلات و خیابانهای تهران که پیچیده ترین شهر کشور است ، بسیج بسیار خوش درخشیده است و این فداکاری ها همچنان ادامه دارد و آنها تلاش زیادی برای تأمین محافظت و امرار معاش

حسن زاده گفت: بیش از یک میلیون و 400 هزار بسته برای امرار معاش توزیع شده است ، بیش از 5 میلیارد تومان کارت هدیه توسط بسیج ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نهادها بین شهروندان توزیع شده و بیش از 50 میلیون ماسک رایگان است. شارژ در تهران بزرگ.

به گفته وی ، طی سال گذشته بیش از 2000 جهیزیه توسط مردم ، پایگاه های بسیج ، مناطق مقاومت بسیج و هیئت های مذهبی ارائه و به همسران توزیع شد.

حسن زاده برنامه ریز بزرگ شهید سلیمانی را از اقدامات برجسته رژیم انقلابی و مردم در برابر کرونا دانست و گفت: به برکت این شهید عزیز و با کمک سپاه پاسداران ایران ، بسیج ، بهداشت و سلامت درمان ، این طرح … دستاوردهای برجسته ای به ارمغان آورده است. “

وی خاطرنشان کرد: به یاد داشته باشیم که در اوایل دی و آبان تخمین زده می شد که تعداد کشته های روزانه به 1200 نفر برسد ، اما با تلاش زیاد مردم و یک حرکت گسترده و سازمان یافته در قالب طرح شهید سلیمانی ، این تعداد کاهش یافته است. اکنون شاهد ضررهای دو رقمی هستیم.

و طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، فرمانده سپاه محمد رسول خدا (صلی الله علیه وآله) در تهران بزرگ گفت: مبارزه با کمک های صادقانه تا نابودی کرونا و طرح شهید سلیمانی وارد می شود. مرحله دوم آن

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
طرح ملی شهید سلیمانی تجلی مودت اجتماعی است/مشارکت بالغ بر ۳۲ هزار بسیجی داوطلب سپاه تهران

https://hydoc.ir/طرح-ملی-شهید-سلیمانی-تجلی-مودت-اجتماعی/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.